Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Jij moet leren jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
FIPO!!11
ik ga de wiki fixenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
oh, MPG, fix jij de wiki?
ik móest hier even gepost hebben, anders mis ik zomaar een heel topic in mijn repertoire
De rest van dit topic ga ik overslaan
Ik ben altijd lievquote:
* MPG pakt een wafel en gooit hem naar kuukskequote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb nog steeds honger.
STROOPWAFELSquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG pakt een wafel en gooit hem naar kuukske
Nou jongens!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Hypocrietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou jongens!Niet met eten gooien!
*Gooit nootje naar collega*
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou jongens!Niet met eten gooien!
*Gooit nootje naar collega*
Ik ben altijd te lui om de tv uit te zettenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
toen wwas hij voorbij..... JAKKES belspellen.![]()
![]()
![]()
Zap hem op Discovery channel Trucksquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik ben altijd te lui om de tv uit te zetten![]()
![]()
Dat roep ik ook naar mn collega, maar de helft gaat er naastquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
T is wel de bedoeling dat ze hem braaf vangt en op eet he
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat roep ik ook naar mn collega, maar de helft gaat er naast![]()
nou dan moet je collega een netje naasthangenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat roep ik ook naar mn collega, maar de helft gaat er naast![]()
Tof, thnx.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
koffiepauzequote:
Jawel, maar op vrijdagquote:
Handigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jawel, maar op vrijdagdoet iedereen het rustig aan. De cliënten ook.
![]()
Herkenbaar. Hoewel het hier best druk is vandaag; uiterlijke datum voor de inlevering van scripties.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jawel, maar op vrijdagdoet iedereen het rustig aan. De cliënten ook.
![]()
en jij hebt hem al afquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hoewel het hier best druk is vandaag; uiterlijke datum voor de inlevering van scripties.
Nee, zij kijkt toe hoe de studenten op haar werk lopen te stressenquote:
Ik heb 'm allang af, ik bevind mij inmiddels alweer bijna 3 jaar in het werklevenquote:
Hey Tim Fritsquote:
Jij bent ambtenaar... jij behoort het ten allen tijde rustig te hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:57 schreef JDude het volgende:
Hier ook lekker rustig. Maandag heb ik genoeg te doen, maar zit nu een beetje op een dood punt omdat alle collega's die ik nodig heb zowat vrij zijn.
Tof! Heb jij misschien een bakje koffie voor mij?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:58 schreef Kuukske het volgende:
Pauze!
Euhm, nee. Wel een flesje water.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof! Heb jij misschien een bakje koffie voor mij?![]()
Nee joh!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou dan moet je collega een netje naasthangengooi je ook met choco eieren ?
Mwaaa, dat heb ik zelf ook welquote:
beter jammer dat je je signature verbasterd heb van TBHGquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
Hallo.
Ok, ik loop zo wel ff naar de kantinequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Dan zul je moeten roeien met de koffieopties die je hebt.
BG-groupie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:10 schreef Hijacking het volgende:
[..]
beter jammer dat je je signature verbasterd heb van TBHG
quote:
succes !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:16 schreef Hijacking het volgende:
pff moet straks 300 bladzijdes doorlezen voor mn nieuwe tijdelijke baan voor maandag de terror
Wat voor baan is het? En wat moet je doorlezen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:16 schreef Hijacking het volgende:
pff moet straks 300 bladzijdes doorlezen voor mn nieuwe tijdelijke baan voor maandag de terror
Ik ook! Nog 3,5 uur! Maar ik heb daar nog een half uur pauze bijquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Pauze zit er weer op. Nu nog 3,5 uur tot het weekend.
succes, ik mag nog tot 17:15quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Pauze zit er weer op. Nu nog 3,5 uur tot het weekend.
Hop! leren! Redox tabel erbij en sommetjes oefenenquote:
oefenen is ook hetgeen ik aan het doen ben.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hop! leren! Redox tabel erbij en sommetjes oefenen![]()
jaquote:
3 jaar zei jequote:
Bijna 4 jaar inmiddels.. examen gedaan in 2003quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
3 jaar zei je
Ik snap er echt de ballen van...
Op zich ben ik nu wel lekker op dreef, maar ik moet 't gewoon even veel doen.
That's all.
SOG = Studie Ontwijkend Gedragquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:35 schreef BrandX het volgende:
Zeg, beste scheikundigen... Wat betekent de TT
SOGWOG
Ja, en toch ben ik niet zo blij met dat SOGquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
SOG = Studie Ontwijkend Gedrag
WOG = Werk Ontwijkend Gedrag
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet, ik ben er zelf ook iets te goed in....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, en toch ben ik niet zo blij met dat SOG
oh, daar zou ik echt cum laude voor slagenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet, ik ben er zelf ook iets te goed in....
Tijd dat ze tentamens/examens in SOG gaan afnemen
Ja, kutapparaten 14.gif.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Printers zijn irritant.
Omdat dat boeiende vakken zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, daar zou ik echt cum laude voor slagen
Ik vind het echt stom dat ik deze vakken nog gekozen heb, ik had genoeg gehad aan alleen economie dit jaar, waarom heb ik dan in godsnaam nog wiskunde, scheikunde en natuurkunde erbij genomen
Een keer uit en aan zettenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Printers zijn irritant.
nou, dat ben ik dan weer niet helemaal met je eensquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:45 schreef eer-ik het volgende:
ah, m'n tijd zit er weer op
Tot vanmiddag allemaal
Salontafels ookquote:
Auto's, waar je de stoelen plat naar achteren kunt klappen ookquote:
Nah, dat is dan weer minder.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Auto's, waar je de stoelen plat naar achteren kunt klappen ook![]()
Probeer maar eens een renault twingoquote:
Studie Ontwijkend Gedragquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:16 schreef cablegunmaster het volgende:
wat is sog of wog?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:02 schreef Kuukske het volgende:
Als JD nou nog beschikking had over dat DHL busje.
kijk 1 postboven jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:23 schreef buzzer het volgende:
Ik zit al een tijdje naar de TT te staren, maar er gaan geen lampjes branden
Dat lijkt me nou niks met die ramen rondomquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:56 schreef MPG het volgende:
Auto's, waar je de stoelen plat naar achteren kunt klappen ook![]()
Geeft niet Buzz, het is vrijdagquote:
Die beslaan als je het goed doetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niks met die ramen rondom.
Hoewel ik thuis ook de gordijnen wel eens wil vergetenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:30 schreef JDude het volgende:
Dat lijkt me nou niks met die ramen rondom.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoewel ik thuis ook de gordijnen wel eens wil vergeten
Ben ik vergeten jullie te vertellen dat het in 026 sinds een uur of 11 prachtig weer is?quote:
Kom maar snel naar Breda dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:51 schreef JDude het volgende:
In 013-52 is het vooralsnog bewolkt.
Nou he.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou idd Kuuk! Some peaple do have some nerves!
ben jij ook al aan t aftellen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2 uur en een kwartier.
Ja duh, het is vrijdag.quote:
in 040 nog nietquote:
En gelijk of dat je hebt!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
in 040 nog niet![]()
![]()
![]()
ik neem nog maar een bakkie![]()
Das klote, wij hebben hier met 3 man nog een halve kan koffie.... en de kantine is dicht, want de kantinemedewerkers hebben al weekendquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Bah, de catering is gesloten wegens "het op de tocht zitten en de kou".
(de verwarming is uitgevallen i.v.m. de verbouwing).
En jij deed:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Bah, de catering is gesloten wegens "het op de tocht zitten en de kou".
(de verwarming is uitgevallen i.v.m. de verbouwing).
Ja. Ik had net zo'n zin in een zakje M&M's.quote:
Die units zitten hier ook in een automaat, bij jullie niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik had net zo'n zin in een zakje M&M's.
wij hebben geen automaatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Die units zitten hier ook in een automaat, bij jullie niet?
Daar is ergens wel een topic over.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:03 schreef cablegunmaster het volgende:
iemand nog een leuk filmpje van youtube?
En jij mag daar niet heel stiekem m&m's halen? Hier gebruikt het personeel de automaten ook gewoonquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:05 schreef Kuukske het volgende:
Automaten zijn voor de studenten.
Dan moet ik geld op m'n pasje gaan zetten enzo. Ben ik veel te lui voor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij mag daar niet heel stiekem m&m's halen? Hier gebruikt het personeel de automaten ook gewoon
kun je daar geen munten in kiepen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan moet ik geld op m'n pasje gaan zetten enzo. Ben ik veel te lui voor.
Munten zijn redelijk passé. Vooral op scholen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
kun je daar geen munten in kiepen dan?
luiheid![]()
![]()
![]()
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
kun je daar geen munten in kiepen dan?
luiheid![]()
![]()
![]()
ik heb mijn chipknip nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Munten zijn redelijk passé. Vooral op scholen.
Ik betaal daarom ook graag met munten.![]()
quote:
Ik ook. En we zijn ook oud. Weet je hoe lang geleden het is dat Alfred J. Kwak endezulks op tv werd uitgezonden.quote:
JA, dat was vroegah... toen we nog jong en onschuldig warenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook. En we zijn ook oud. Weet je hoe lang geleden het is dat Alfred J. Kwak endezulks op tv werd uitgezonden.
Ik ben nog steeds onschuldig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
JA, dat was vroegah... toen we nog jong en onschuldig waren![]()
hoeveel tijd sverschil en welke leeftijd?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
JA, dat was vroegah... toen we nog jong en onschuldig waren![]()
ik ook enigszinsquote:
Zulks een puike collega heb jij 14quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Oeh m'n collega doneert zojuist haar M&M's aan mij.
.gif.quote:
Ze zijn nu al opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Oeh m'n collega doneert zojuist haar M&M's aan mij.
Das snelquote:
Klein zakje. Ben begonnen aan de koekjestrommelquote:
Ik zit nog aan mn boterhammenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Hierbij doop ik vandaag om in vreetkickdag.
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
cgm: ik snap geen flikker van jouw humor
-edit- vind het ook niet grappig
Nog anderhalf uurquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:29 schreef JDude het volgende:
Nog een halfuurtje!
En eten.quote:
Heldin danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ff kijken:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en tot slot
![]()
Kuuk, jij bent een held(in)
Ondanks mijn ADV gisteren had ik geen tijd om een beschaade lunch voor mezelf te regelen. Ik moest het vanmiddag doen met twee luxe sandwiches zalmquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit nog aan mn boterhammen![]()
Heb mezelf verwend met een bospaddenstoelensoep en een broodje frikandel bij de lunch
het is KUUKSKE. K U U K S K E.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:36 schreef cablegunmaster het volgende:
sorry kuukse het woord kuukse deed me denken aan een kuiken en kippenen dus deed het me denken aan eieren sorry als het je beledigt heeft .
maar ik ga een ei klaar maken nu .krijg honger van die eieren gepraat...
bleh......
n00bquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
het is KUUKSKE. K U U K S K E.
Met andere woorden: koekje.
Enne, ben niet beledigd.
Kuukskequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
het is KUUKSKE. K U U K S K E.
Met andere woorden: koekje.
Enne, ben niet beledigd.
Cultuurbarbaar!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:36 schreef cablegunmaster het volgende:
sorry kuukse het woord kuukse deed me denken aan een kuiken en kippenen dus deed het me denken aan eieren sorry als het je beledigt heeft .
maar ik ga een ei klaar maken nu .krijg honger van die eieren gepraat...
bleh......
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Kuukske
Taalgebruik van onder de grote rivieren![]()
![]()
waarom ik ben een gruningen en in greuningen is een kuukske een kuiken dacht ik maar zoquote:
Rare Noorderlingen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarom ik ben een gruningen en in greuningen is een kuukske een kuiken dacht ik maar zo![]()
en de kuukskestrommel?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:47 schreef Kuukske het volgende:
De snoeppot is nu ook leeg.
Wat jij zegtquote:
Bijnaquote:
Dat lukt dan ook nog wel voor het weekendquote:
Hee hee! Ik ben van origine een Fries ja! En ik denk dat cgm een beetje problemen heeft met zijn toetsenbord, want hij typt echt rare dingen!quote:
Jij zou niet snoepen deze week!quote:
Ik ben bang van wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lukt dan ook nog wel voor het weekend![]()
![]()
![]()
Op 1 dag na! Die dag is vandaagquote:
Hij Fokt misschien onder invloed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hee hee! Ik ben van origine een Fries ja! En ik denk dat cgm een beetje problemen heeft met zijn toetsenbord, want hij typt echt rare dingen!
whehehquote:
Maar natuurlijk.quote:
Die kans acht ik significant aanwezigquote:
kpn helpdeskquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat voor baan is het? En wat moet je doorlezen?
succes iig
Ja! Echt.quote:
Wat zeg je dat mooi.quote:
Ok, tjek... binnenkort dan maar eens de helpdesk bellen en vragen of ik doorverbonden kan worden met dhr Hijacking aka B2quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:52 schreef Hijacking het volgende:
[..]
kpn helpdesken nu moet ik voor de eerste training 300 pro kpn bullshit doorlezen
maarja ik ga weer verder ( het schiet in iedergeval een beetje op )
hahaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, tjek... binnenkort dan maar eens de helpdesk bellen en vragen of ik doorverbonden kan worden met dhr Hijacking aka B2
quote:
Daarom laat ik mijn stukken ook altijd controleren door mensen die wel verstand van taal hebbenquote:
Ga naar BeF in ONZ.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:58 schreef cablegunmaster het volgende:
ik wil bier en tieten.
Had je je kuukskes en snoepjes maar met mij moeten delenquote:
God straft onmiddellijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je je kuukskes en snoepjes maar met mij moeten delen![]()
nog 2 uur en 10 minutenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:03 schreef Kuukske het volgende:
Hier nog 58 eigenlijk. Maar met minder kan ik ook wel leven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:10 schreef cablegunmaster het volgende:Dat ben ik pas als ik vanavond gefitnesst hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is de volgende hindernis.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Het kan denk ik allebei welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:21 schreef cablegunmaster het volgende:
leuke schoenen Crosss alleen ik zie die schoenen eerder bij een meid dan een jongen
Ik wou het net zeggen.quote:
Kuukske !!!! NAHquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
Oeh ik bedenk me ineens dat mijn mammie donuts gekocht heeft. Die ga ik thuis maar eens nuttigen.
Wat een schattig schoeisel!quote:
dan kun je nog een hoop papier versnipperen..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nog 1 uur en 40 minuten fok!ken.
*zucht*
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kuukske !!!! NAHik krijg zin in fat food.... alles koekjes snoep wat dan ook je maakt me hongerig... damn wat is ze toch lekkermaken dat kuukske op een hongerige manier
Brittain in Eindhoven. Maar wel duur voor zo'n hoopje stof met wat rubberquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat een schattig schoeisel!Waar gekocht?
![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je maakt me trek hebben in lekker eten.... en nu ben ik in een vreetbuithanks...
EINDHOVEUH DE GEKSTUUUquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Brittain in Eindhoven. Maar wel duur voor zo'n hoopje stof met wat rubber
Cross, je wordt vervangen: Nieuwe Crossover van Infinityquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef crossover het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cross, je wordt vervangen: Nieuwe Crossover van Infinity
Ik heb ooit 1 x iets leuks uit die zaak gehaald. Ik kom daar eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ahw.quote:
Jassen en broeken hoeven bij mij ook niet duur te zijn. Shirts of schoenen wil ik wel van een merk. Ofja dat hoeft niet per se maar ze zijn vaak wel leuker.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 x iets leuks uit die zaak gehaald. Ik kom daar eigenlijk niet.
Ik koop liever voor 30 euro een winterjas bij Bristol![]()
Ja het gaat wel. Ik heb een 7.5 voor m'n presentatiequote:
Merk geilertquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Jassen en broeken hoeven bij mij ook niet duur te zijn. Shirts of schoenen wil ik wel van een merk. Ofja dat hoeft niet per se maar ze zijn vaak wel leuker.
[..]
Ja het gaat wel. Ik heb een 7.5 voor m'n presentatie
Voor mij niet. Morgen werken en daarna leren, toetsweek enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Bijna weekend. Bijna bier.
Het zit je niet mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Voor mij niet. Morgen werken en daarna leren, toetsweek enzo
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cross, je wordt vervangen: Nieuwe Crossover van Infinity
Het kan niet altijd meezitten helaasquote:
Ik ben veel mooier hè?quote:
kijk, da;s gunstig. nieuwe stappers erbijquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Jassen en broeken hoeven bij mij ook niet duur te zijn. Shirts of schoenen wil ik wel van een merk. Ofja dat hoeft niet per se maar ze zijn vaak wel leuker.
[..]
Ja het gaat wel. Ik heb een 7.5 voor m'n presentatie
same herequote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Voor mij niet. Morgen werken en daarna leren, toetsweek enzo
ja, studeren/op school zitten is ook niet altijd feestquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
Arme studenten/scholieren.
Ik hoef niet eens te weten hoe je eruit ziet om je mooier te vinden dan dié auto.quote:
Ja hoor, nu is het:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, da;s gunstig. nieuwe stappers erbij
Is de mentale status ook weer wat beter dan '' ?
Wel regelmatig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, studeren/op school zitten is ook niet altijd feest
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te weten hoe je eruit ziet om je mooier te vinden dan dié auto.
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te weten hoe je eruit ziet om je mooier te vinden dan dié auto.
sorry kuukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:42 schreef Kuukske het volgende:
.gif. Hallo, ik blijf je niet aanvullen eer-ik.
quote:
Nog flink gestudeerd eer-ik?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm, dan doe ik denk ik iets verkeerd.
Dat ging nergens over.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nog flink gestudeerd eer-ik?
Vond het vanochtend sneller gaan in het vorige topic..!
tot m'n vorige pauze wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nog flink gestudeerd eer-ik?
Vond het vanochtend sneller gaan in het vorige topic..!
Zodra ze Hi of KPN zeggen hang ik al op.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
ik werd net gebeld door een vaag iemand (belg) van Hi, met het verhaal dat ze iets nieuws hebben.
Of ik dat gratis wilde uitproberen.
Het betreft een avond-bel-bundel naar alle vaste nummers in nederland, en alle KPN-mobiele nummers.
Daarvoor zou ik dan 1000 belminuten gratis krijgen om het te proberen...
Moest het wel zelfs opzeggen omdat het anders na een maand in een abonnement over zou lopen ofzo..
Andere mensen hier die ook Hi hebben en gebeld zijn?
Nope ik niet. Maar ik vertrouw dat soort zaakjes niet. Soms onterecht maarja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
ik werd net gebeld door een vaag iemand (belg) van Hi, met het verhaal dat ze iets nieuws hebben.
Of ik dat gratis wilde uitproberen.
Het betreft een avond-bel-bundel naar alle vaste nummers in nederland, en alle KPN-mobiele nummers.
Daarvoor zou ik dan 1000 belminuten gratis krijgen om het te proberen...
Moest het wel zelfs opzeggen omdat het anders na een maand in een abonnement over zou lopen ofzo..
Andere mensen hier die ook Hi hebben en gebeld zijn?
Ik vind je ook lievquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
Het hoeft natuurlijk ook niet altijd ergens over te gaan.. zeker niet als je zo dicht op het weekend zit..![]()
mja, ik zat al een beetje afwezig voor me uit te staren, wilde best wel even ja en nee en is goed, en doei zeggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zodra ze Hi of KPN zeggen hang ik al op.
Ook als je wordt gebeld door iemand die opent met 'Hai!'?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zodra ze Hi of KPN zeggen hang ik al op.
ik wilde ook kpn even contacteren om te vragen of het klopt, maar misschien ben ik wel wat te achterdochtig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Nope ik niet. Maar ik vertrouw dat soort zaakjes niet. Soms onterecht maarja.
zulks een scherpheid op vrijdag middagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ook als je wordt gebeld door iemand die opent met Hai!?
Ik zat er op te wachtenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ook als je wordt gebeld door iemand die opent met 'Hai!'?
fijn weekendquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef TIM-846 het volgende:
Jongelui ik ben er vandoor! Aju! Tot maandag
Maandag pasquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef TIM-846 het volgende:
Jongelui ik ben er vandoor! Aju! Tot maandag
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Maandag pas
Dan zijn we al lang voorbij deel 50.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Maandag pas
Dan zijn we al lang bij deel 50.
Ah, ik dacht al. Wat ruik ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef crossover het volgende:
Ik ben net voor het eerst in een coffeeshop geweest trouwens! De New Wave in eindhoven. Echt relax
J gesmoked?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef crossover het volgende:
Ik ben net voor het eerst in een coffeeshop geweest trouwens! De New Wave in eindhoven. Echt relax
Nee dat niet, was met een vriendin van me mee.. Maar wel lekker gezeten daarzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |