Wat zeg je dat mooi.quote:
Ok, tjek... binnenkort dan maar eens de helpdesk bellen en vragen of ik doorverbonden kan worden met dhr Hijacking aka B2quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:52 schreef Hijacking het volgende:
[..]
kpn helpdesken nu moet ik voor de eerste training 300 pro kpn bullshit doorlezen
maarja ik ga weer verder ( het schiet in iedergeval een beetje op )
hahaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, tjek... binnenkort dan maar eens de helpdesk bellen en vragen of ik doorverbonden kan worden met dhr Hijacking aka B2
quote:
Daarom laat ik mijn stukken ook altijd controleren door mensen die wel verstand van taal hebbenquote:
Ga naar BeF in ONZ.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:58 schreef cablegunmaster het volgende:
ik wil bier en tieten.
Had je je kuukskes en snoepjes maar met mij moeten delenquote:
God straft onmiddellijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je je kuukskes en snoepjes maar met mij moeten delen![]()
nog 2 uur en 10 minutenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:03 schreef Kuukske het volgende:
Hier nog 58 eigenlijk. Maar met minder kan ik ook wel leven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:10 schreef cablegunmaster het volgende:Dat ben ik pas als ik vanavond gefitnesst hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is de volgende hindernis.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Het kan denk ik allebei welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:21 schreef cablegunmaster het volgende:
leuke schoenen Crosss alleen ik zie die schoenen eerder bij een meid dan een jongen
Ik wou het net zeggen.quote:
Kuukske !!!! NAHquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
Oeh ik bedenk me ineens dat mijn mammie donuts gekocht heeft. Die ga ik thuis maar eens nuttigen.
Wat een schattig schoeisel!quote:
dan kun je nog een hoop papier versnipperen..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nog 1 uur en 40 minuten fok!ken.
*zucht*
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kuukske !!!! NAHik krijg zin in fat food.... alles koekjes snoep wat dan ook je maakt me hongerig... damn wat is ze toch lekkermaken dat kuukske op een hongerige manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |