JA, dat was vroegah... toen we nog jong en onschuldig warenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook. En we zijn ook oud. Weet je hoe lang geleden het is dat Alfred J. Kwak endezulks op tv werd uitgezonden.
Ik ben nog steeds onschuldig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
JA, dat was vroegah... toen we nog jong en onschuldig waren![]()
hoeveel tijd sverschil en welke leeftijd?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
JA, dat was vroegah... toen we nog jong en onschuldig waren![]()
ik ook enigszinsquote:
Zulks een puike collega heb jij 14quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Oeh m'n collega doneert zojuist haar M&M's aan mij.
.gif.quote:
Ze zijn nu al opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Oeh m'n collega doneert zojuist haar M&M's aan mij.
Das snelquote:
Klein zakje. Ben begonnen aan de koekjestrommelquote:
Ik zit nog aan mn boterhammenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Hierbij doop ik vandaag om in vreetkickdag.
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
cgm: ik snap geen flikker van jouw humor
-edit- vind het ook niet grappig
Nog anderhalf uurquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:29 schreef JDude het volgende:
Nog een halfuurtje!
En eten.quote:
Heldin danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ff kijken:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en tot slot
![]()
Kuuk, jij bent een held(in)
Ondanks mijn ADV gisteren had ik geen tijd om een beschaade lunch voor mezelf te regelen. Ik moest het vanmiddag doen met twee luxe sandwiches zalmquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit nog aan mn boterhammen![]()
Heb mezelf verwend met een bospaddenstoelensoep en een broodje frikandel bij de lunch
het is KUUKSKE. K U U K S K E.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:36 schreef cablegunmaster het volgende:
sorry kuukse het woord kuukse deed me denken aan een kuiken en kippenen dus deed het me denken aan eieren sorry als het je beledigt heeft .
maar ik ga een ei klaar maken nu .krijg honger van die eieren gepraat...
bleh......
n00bquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
het is KUUKSKE. K U U K S K E.
Met andere woorden: koekje.
Enne, ben niet beledigd.
Kuukskequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
het is KUUKSKE. K U U K S K E.
Met andere woorden: koekje.
Enne, ben niet beledigd.
Cultuurbarbaar!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:36 schreef cablegunmaster het volgende:
sorry kuukse het woord kuukse deed me denken aan een kuiken en kippenen dus deed het me denken aan eieren sorry als het je beledigt heeft .
maar ik ga een ei klaar maken nu .krijg honger van die eieren gepraat...
bleh......
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Kuukske
Taalgebruik van onder de grote rivieren![]()
![]()
waarom ik ben een gruningen en in greuningen is een kuukske een kuiken dacht ik maar zoquote:
Rare Noorderlingen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarom ik ben een gruningen en in greuningen is een kuukske een kuiken dacht ik maar zo![]()
en de kuukskestrommel?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:47 schreef Kuukske het volgende:
De snoeppot is nu ook leeg.
Wat jij zegtquote:
Bijnaquote:
Dat lukt dan ook nog wel voor het weekendquote:
Hee hee! Ik ben van origine een Fries ja! En ik denk dat cgm een beetje problemen heeft met zijn toetsenbord, want hij typt echt rare dingen!quote:
Ik ben bang van wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lukt dan ook nog wel voor het weekend![]()
![]()
![]()
Op 1 dag na! Die dag is vandaagquote:
Hij Fokt misschien onder invloed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hee hee! Ik ben van origine een Fries ja! En ik denk dat cgm een beetje problemen heeft met zijn toetsenbord, want hij typt echt rare dingen!
whehehquote:
Die kans acht ik significant aanwezigquote:
kpn helpdeskquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat voor baan is het? En wat moet je doorlezen?
succes iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |