Mwaaa, dat heb ik zelf ook welquote:
beter jammer dat je je signature verbasterd heb van TBHGquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
Hallo.
Ok, ik loop zo wel ff naar de kantinequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Dan zul je moeten roeien met de koffieopties die je hebt.
BG-groupie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:10 schreef Hijacking het volgende:
[..]
beter jammer dat je je signature verbasterd heb van TBHG
quote:
succes !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:16 schreef Hijacking het volgende:
pff moet straks 300 bladzijdes doorlezen voor mn nieuwe tijdelijke baan voor maandag de terror
Wat voor baan is het? En wat moet je doorlezen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:16 schreef Hijacking het volgende:
pff moet straks 300 bladzijdes doorlezen voor mn nieuwe tijdelijke baan voor maandag de terror
Ik ook! Nog 3,5 uur! Maar ik heb daar nog een half uur pauze bijquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Pauze zit er weer op. Nu nog 3,5 uur tot het weekend.
succes, ik mag nog tot 17:15quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Pauze zit er weer op. Nu nog 3,5 uur tot het weekend.
Hop! leren! Redox tabel erbij en sommetjes oefenenquote:
oefenen is ook hetgeen ik aan het doen ben.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hop! leren! Redox tabel erbij en sommetjes oefenen![]()
jaquote:
3 jaar zei jequote:
Bijna 4 jaar inmiddels.. examen gedaan in 2003quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
3 jaar zei je
Ik snap er echt de ballen van...
Op zich ben ik nu wel lekker op dreef, maar ik moet 't gewoon even veel doen.
That's all.
SOG = Studie Ontwijkend Gedragquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:35 schreef BrandX het volgende:
Zeg, beste scheikundigen... Wat betekent de TT
SOGWOG
Ja, en toch ben ik niet zo blij met dat SOGquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
SOG = Studie Ontwijkend Gedrag
WOG = Werk Ontwijkend Gedrag
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet, ik ben er zelf ook iets te goed in....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, en toch ben ik niet zo blij met dat SOG
oh, daar zou ik echt cum laude voor slagenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet, ik ben er zelf ook iets te goed in....
Tijd dat ze tentamens/examens in SOG gaan afnemen
Ja, kutapparaten 14.gif.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Printers zijn irritant.
Omdat dat boeiende vakken zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, daar zou ik echt cum laude voor slagen
Ik vind het echt stom dat ik deze vakken nog gekozen heb, ik had genoeg gehad aan alleen economie dit jaar, waarom heb ik dan in godsnaam nog wiskunde, scheikunde en natuurkunde erbij genomen
Een keer uit en aan zettenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Printers zijn irritant.
nou, dat ben ik dan weer niet helemaal met je eensquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:45 schreef eer-ik het volgende:
ah, m'n tijd zit er weer op
Tot vanmiddag allemaal
Salontafels ookquote:
Auto's, waar je de stoelen plat naar achteren kunt klappen ookquote:
Nah, dat is dan weer minder.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Auto's, waar je de stoelen plat naar achteren kunt klappen ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |