Probeer maar eens een renault twingoquote:
Studie Ontwijkend Gedragquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:16 schreef cablegunmaster het volgende:
wat is sog of wog?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:02 schreef Kuukske het volgende:
Als JD nou nog beschikking had over dat DHL busje.
kijk 1 postboven jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:23 schreef buzzer het volgende:
Ik zit al een tijdje naar de TT te staren, maar er gaan geen lampjes branden
Dat lijkt me nou niks met die ramen rondomquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:56 schreef MPG het volgende:
Auto's, waar je de stoelen plat naar achteren kunt klappen ook![]()
Geeft niet Buzz, het is vrijdagquote:
Die beslaan als je het goed doetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niks met die ramen rondom.
Hoewel ik thuis ook de gordijnen wel eens wil vergetenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:30 schreef JDude het volgende:
Dat lijkt me nou niks met die ramen rondom.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoewel ik thuis ook de gordijnen wel eens wil vergeten
Ben ik vergeten jullie te vertellen dat het in 026 sinds een uur of 11 prachtig weer is?quote:
Kom maar snel naar Breda dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:51 schreef JDude het volgende:
In 013-52 is het vooralsnog bewolkt.
Nou he.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou idd Kuuk! Some peaple do have some nerves!
ben jij ook al aan t aftellen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2 uur en een kwartier.
Ja duh, het is vrijdag.quote:
in 040 nog nietquote:
En gelijk of dat je hebt!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
in 040 nog niet![]()
![]()
![]()
ik neem nog maar een bakkie![]()
Das klote, wij hebben hier met 3 man nog een halve kan koffie.... en de kantine is dicht, want de kantinemedewerkers hebben al weekendquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Bah, de catering is gesloten wegens "het op de tocht zitten en de kou".
(de verwarming is uitgevallen i.v.m. de verbouwing).
En jij deed:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Bah, de catering is gesloten wegens "het op de tocht zitten en de kou".
(de verwarming is uitgevallen i.v.m. de verbouwing).
Ja. Ik had net zo'n zin in een zakje M&M's.quote:
Die units zitten hier ook in een automaat, bij jullie niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik had net zo'n zin in een zakje M&M's.
wij hebben geen automaatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Die units zitten hier ook in een automaat, bij jullie niet?
Daar is ergens wel een topic over.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:03 schreef cablegunmaster het volgende:
iemand nog een leuk filmpje van youtube?
En jij mag daar niet heel stiekem m&m's halen? Hier gebruikt het personeel de automaten ook gewoonquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:05 schreef Kuukske het volgende:
Automaten zijn voor de studenten.
Dan moet ik geld op m'n pasje gaan zetten enzo. Ben ik veel te lui voor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij mag daar niet heel stiekem m&m's halen? Hier gebruikt het personeel de automaten ook gewoon
kun je daar geen munten in kiepen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan moet ik geld op m'n pasje gaan zetten enzo. Ben ik veel te lui voor.
Munten zijn redelijk passé. Vooral op scholen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
kun je daar geen munten in kiepen dan?
luiheid![]()
![]()
![]()
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
kun je daar geen munten in kiepen dan?
luiheid![]()
![]()
![]()
ik heb mijn chipknip nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Munten zijn redelijk passé. Vooral op scholen.
Ik betaal daarom ook graag met munten.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |