Merk geilertquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Jassen en broeken hoeven bij mij ook niet duur te zijn. Shirts of schoenen wil ik wel van een merk. Ofja dat hoeft niet per se maar ze zijn vaak wel leuker.
[..]
Ja het gaat wel. Ik heb een 7.5 voor m'n presentatie
Voor mij niet. Morgen werken en daarna leren, toetsweek enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Bijna weekend. Bijna bier.
Het zit je niet mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Voor mij niet. Morgen werken en daarna leren, toetsweek enzo
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cross, je wordt vervangen: Nieuwe Crossover van Infinity
Het kan niet altijd meezitten helaasquote:
Ik ben veel mooier hè?quote:
kijk, da;s gunstig. nieuwe stappers erbijquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Jassen en broeken hoeven bij mij ook niet duur te zijn. Shirts of schoenen wil ik wel van een merk. Ofja dat hoeft niet per se maar ze zijn vaak wel leuker.
[..]
Ja het gaat wel. Ik heb een 7.5 voor m'n presentatie
same herequote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Voor mij niet. Morgen werken en daarna leren, toetsweek enzo
ja, studeren/op school zitten is ook niet altijd feestquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
Arme studenten/scholieren.
Ik hoef niet eens te weten hoe je eruit ziet om je mooier te vinden dan dié auto.quote:
Ja hoor, nu is het:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, da;s gunstig. nieuwe stappers erbij
Is de mentale status ook weer wat beter dan '' ?
Wel regelmatig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, studeren/op school zitten is ook niet altijd feest
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te weten hoe je eruit ziet om je mooier te vinden dan dié auto.
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te weten hoe je eruit ziet om je mooier te vinden dan dié auto.
sorry kuukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:42 schreef Kuukske het volgende:
.gif. Hallo, ik blijf je niet aanvullen eer-ik.
quote:
Nog flink gestudeerd eer-ik?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm, dan doe ik denk ik iets verkeerd.
Dat ging nergens over.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nog flink gestudeerd eer-ik?
Vond het vanochtend sneller gaan in het vorige topic..!
tot m'n vorige pauze wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nog flink gestudeerd eer-ik?
Vond het vanochtend sneller gaan in het vorige topic..!
Zodra ze Hi of KPN zeggen hang ik al op.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
ik werd net gebeld door een vaag iemand (belg) van Hi, met het verhaal dat ze iets nieuws hebben.
Of ik dat gratis wilde uitproberen.
Het betreft een avond-bel-bundel naar alle vaste nummers in nederland, en alle KPN-mobiele nummers.
Daarvoor zou ik dan 1000 belminuten gratis krijgen om het te proberen...
Moest het wel zelfs opzeggen omdat het anders na een maand in een abonnement over zou lopen ofzo..
Andere mensen hier die ook Hi hebben en gebeld zijn?
Nope ik niet. Maar ik vertrouw dat soort zaakjes niet. Soms onterecht maarja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
ik werd net gebeld door een vaag iemand (belg) van Hi, met het verhaal dat ze iets nieuws hebben.
Of ik dat gratis wilde uitproberen.
Het betreft een avond-bel-bundel naar alle vaste nummers in nederland, en alle KPN-mobiele nummers.
Daarvoor zou ik dan 1000 belminuten gratis krijgen om het te proberen...
Moest het wel zelfs opzeggen omdat het anders na een maand in een abonnement over zou lopen ofzo..
Andere mensen hier die ook Hi hebben en gebeld zijn?
Ik vind je ook lievquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:45 schreef TIM-846 het volgende:
Het hoeft natuurlijk ook niet altijd ergens over te gaan.. zeker niet als je zo dicht op het weekend zit..![]()
mja, ik zat al een beetje afwezig voor me uit te staren, wilde best wel even ja en nee en is goed, en doei zeggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zodra ze Hi of KPN zeggen hang ik al op.
Ook als je wordt gebeld door iemand die opent met 'Hai!'?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zodra ze Hi of KPN zeggen hang ik al op.
ik wilde ook kpn even contacteren om te vragen of het klopt, maar misschien ben ik wel wat te achterdochtig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Nope ik niet. Maar ik vertrouw dat soort zaakjes niet. Soms onterecht maarja.
zulks een scherpheid op vrijdag middagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ook als je wordt gebeld door iemand die opent met Hai!?
Ik zat er op te wachtenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ook als je wordt gebeld door iemand die opent met 'Hai!'?
fijn weekendquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef TIM-846 het volgende:
Jongelui ik ben er vandoor! Aju! Tot maandag
Maandag pasquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef TIM-846 het volgende:
Jongelui ik ben er vandoor! Aju! Tot maandag
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Maandag pas
Dan zijn we al lang voorbij deel 50.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Maandag pas
Dan zijn we al lang bij deel 50.
Ah, ik dacht al. Wat ruik ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef crossover het volgende:
Ik ben net voor het eerst in een coffeeshop geweest trouwens! De New Wave in eindhoven. Echt relax
J gesmoked?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef crossover het volgende:
Ik ben net voor het eerst in een coffeeshop geweest trouwens! De New Wave in eindhoven. Echt relax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |