abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47823342
Afgelopen zaterdag lekker wezen stappuh met m'n vrinden. Afijn, toen we terug naar huis liepen werden we aangesproken door 2 enorme alternatievelingen. Je kent ze wel, type lang vies haar, vreemde kleren (als in zwart en t-shirts met doodverwensingen erop), schoenen met zo'n ijzeren neus en rare kleurtjes erop.

Anyhoe, de langharige meneer en zijn makker beweerde dat alternatieve mensen luisterende naar gothic muziek, zoals nightwish e.d. slimmer waren de de gemiddelde muziek luisteraar! En dat wanneer je naar gerespecteerde muziek zoals House luistert of voor mijn part Justin Timberlake dat je dan per definitie dom bent . Neen, dan heb ik het niet over de alom bekende breezerts maar over het 'gewone' volk.
Nou is het mij wel altijd opgevallen dat er zich meer alternatievelingen bevinden op hogere opleidingen dan op bijv. het mbo. Hoe komt dit ?

Kusjes .
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:14:07 #2
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_47823478
Alsof je muzieksmaak ook maar enig verband heeft met je intelligentie......

Alhoewel ik het me bij sommige mensen wel eens afvraag en dan bedoel ik met name de mensen die naar van die negermuziek luisteren met veel vrouwen, goud en auto's in de clip en heel veel fuck en bitch in de teksten. Maar dat is mijn eigen mening
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:16:26 #3
154880 Bolter
Awesomeness
pi_47823566
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:09 schreef Allure_ het volgende:
Nou is het mij wel altijd opgevallen dat er zich meer alternatievelingen bevinden op hogere opleidingen dan op bijv. het mbo. Hoe komt dit ?
Op lagere opleidingniveau's lopen meer allochtonen, dombo's, breezers rond. En aangezien op scholen en andere plekken waar jongeren samenscholen de grootste groep het voor het zeggen heeft (meeloperij / hokjes) zal de "mainstream" muziek het populairst zijn. TMF-generatie
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_47823782
Mensen die 'dom' zijn, lagere opleidingen doen, zullen zich niet zo snel afscheiden van het mainstream denken denk ik. Waarom ben ik nog niet over uit.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:24:31 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_47823831
quote:

Slimme studenten kiezen voor hard rock muziek

Slimme kids verkiezen Metallica boven Mozart en Slayer boven Shakira. Uit onderzoek is gebleken, bollebozen houden van metal! Maar wordt je dan ook slimmer als je naar keiharde rock muziek gaat luisteren?
Helaas! Je hoeft niet meteen naar de winkel te rennen om je rustige collectie om te wisselen voor het hardere werk. Bewezen is de voorkeur van slimme kids, maar voor het slimmer worden van het luisteren naar harde muziek is geen bewijs gevonden.

The National Academy for Gifted and Talented Youth van de University of Warwick heeft een onderzoek gedaan met 1057 slimme jongeren van 11 tot 18 jaar oud. Ze hebben vragen beantwoord over familie, hun houding op school, vrije tijd, media voorkeur en favoriete muziekgenres. Harde rock en metal blijken veruit het meest populair.

De leerlingen zien zichzelf niet als ‘Metalheads’, maar ze gebruiken de agressieve muziek vaak om negatieve emoties zoals frustraties en woede kwijt te raken. Misschien ervaren begaafde mensen meer druk door hun talent, dan anderen van dezelfde leeftijd. Ze kunnen zich vaker eenzaam voelen door hun hoge IQ en het kan zijn dat ze daarom vaker naar deze muziek luisteren. Dus overheerst de harde muziek in jou collectie? MTV weet niet of je nou blij moet zijn of niet…
Oftwel, ze hebben gewoon gelijk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_47823836
En je hebt ze laten uitpraten? Waar is je ruggegraat?
Ik zou de eerste zin al hebben afgekapt met "Ga jezelf krassen, stelletje vleermuizen!"
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_47823873
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:22 schreef Fides het volgende:
Mensen die 'dom' zijn, lagere opleidingen doen, zullen zich niet zo snel afscheiden van het mainstream denken denk ik. Waarom ben ik nog niet over uit.
Nee, en als je je allemaal in dezelfde vleermuis-klederdracht hijst en precies dezelfde t shirts draagt en allemaal hetzelfde metalgebaartje maakt ben je lekker uniek en zit je niet meer in een bepaalde ~stream....
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_47823887
Omdat housemuziek slecht is voor de jongeren...?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:26:28 #9
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47823893
degene die 50cent e.d. luisteren en als zo danig gekleed gaan zijn nog te stom om te schijten. En ja, daar durf ik mijn handen voor in het vuur te leggen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47824025
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:22 schreef Fides het volgende:
omdat ze denken dat er geen leven is buiten de 'mainstream'? Ik denk dat ze zich veiliger voelen in de mainstream. Je hoeft je geen zorgen te maken om 'aangevallen' te worden op wat je denkt of vind, want dat wat je denkt of vind is geaccepteerd door de grote massa, en wat in de media is moet goed zijn.
pi_47824061
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Natuurlijk verkies je Slayer boven Shakira..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:33:23 #12
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_47824131
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:31 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Shakira moet gewoon dood ik kan haar kut stem al niet meer horen
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_47824143
Tsja, ik luister zelf ook metal en symrock, de meeste mensen die ik ken die dat soort muziek luisteren zijn in het algemeen hoger opgeleid
Juist de mensen die hardstyle en dat soort onzin luisteren werken doorgaans hebben net de havo afgemaakt. Wil niet zeggen dat ze dom zijn, maar in het algemeen zijn ze dus minder hoog opgeleid. Ik kleed mezelf overigens normaal
When I win, I win. When i loose? I still win..
pi_47824197
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:33 schreef paradoXical het volgende:
Tsja, ik luister zelf ook metal en symrock, de meeste mensen die ik ken die dat soort muziek luisteren zijn in het algemeen hoger opgeleid
Juist de mensen die hardstyle en dat soort onzin luisteren werken doorgaans hebben net de havo afgemaakt. Wil niet zeggen dat ze dom zijn, maar in het algemeen zijn ze dus minder hoog opgeleid. Ik kleed mezelf overigens normaal

Ik niet !
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:36:33 #15
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_47824234

we is smartz yo!
pi_47824237
Hoi Allure_ trouwens
pi_47824249
Die goths begonnen spontaan met je te praten ? En je rent niet weg ?
pi_47824254
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:33 schreef paradoXical het volgende:
Idem, al vermijd ik meestal de term "normaal". Wie ben ik immers om uit te maken wat normaal is en wat niet.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:38:27 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_47824316
Normaal is idd niet echt een vaststaand iets.

Dom of slim kan je wel redelijk "meten" .
Get woke, go broke!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:39:07 #20
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47824341
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:36 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[afbeelding]
we is smartz yo!
WTF
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47824374
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Normaal is idd niet echt een vaststaand iets.

Dom of slim kan je wel redelijk "meten" .
Is niet zo heel makkelijk hoor
pi_47824418
Het is wel opvallend dat vooral de makers van Gothic muziek vaak hoger opgeleid zijn... kijk naar bijvoorbeeld de bandleden van Within Temptation, Epica, After Forever (ok, die laatste twee zijn nauw verwant), maar ook buitenlandse bands. Kijk bijvoorbeeld eens naar Amy Lee, die is ook niet op haar achterhoofd gevallen.

Het is wel jammer dat vervolgens aanhangers en 'fans' van dat soort muziek ook denken dat zij slim zijn, want in de meeste gevallen gaat dat weer niet op...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_47824472
Hoi Ananas .

Nee Davy ik rende niet weg want ik werd op dat moment belaagd door een groep marokkaanse jongeren dus ik was blij dat zij er even bij stonden .

En ja, ik had even geen goed weerwoord tegen zijn statement vandaar dat ik niet in discussue ben gegaan. Maar van dat mainstream vind ik een beetje onzin, je volgt wellicht de grote meute als je 13 bent ja maar ik zit zelf ook op het mbo en iedereen heeft daar wel degelijk zijn eigen muziek stijl, en toevallig komt die 'metal' scene of hoe het wordt genoemd daarin niet veel voor.
pi_47824526
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:43 schreef Allure_ het volgende:
Hoi Ananas .

Nee Davy ik rende niet weg want ik werd op dat moment belaagd door een groep marokkaanse jongeren dus ik was blij dat zij er even bij stonden .
Beetje dubbel op
pi_47824576
Klassieke fans zijn de slimste omdat het de oudste groep is.

TMF zijn de domste omdat het gewoon nergens op slaat

Hardstyle etc zijn meestal ook niet al te slim

Metal enzo is voor paupers maar algemeen wel slimmer volgens mij

Voorzover mijn verspeelde tijd
pi_47824579
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:44 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Beetje dubbel op
Klinkt een beetje als schijt hebben aan vele mensen... en in dat geval is het vaak ook wederzijds...
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:01:47 #27
163339 Obscurus
Erg obscure
pi_47825133
quote:
Afgelopen zaterdag lekker wezen stappuh met m'n vrinden. Afijn, toen we terug naar huis liepen werden we aangesproken door 2 enorme alternatievelingen. Je kent ze wel, type lang vies haar, vreemde kleren (als in zwart en t-shirts met doodverwensingen erop), schoenen met zo'n ijzeren neus en rare kleurtjes erop.

Anyhoe, de langharige meneer en zijn makker beweerde dat alternatieve mensen luisterende naar gothic metal muziek, zoals nightwish e.d. slimmer waren de de gemiddelde muziek luisteraar! En dat wanneer je naar gerespecteerde muziek zoals House luistert of voor mijn part Justin Timberlake dat je dan per definitie dom bent . Neen, dan heb ik het niet over de alom bekende breezerts maar over het 'gewone' volk.

Kusjes .
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:41 schreef AlphaOmega het volgende:
Het is wel opvallend dat vooral de makers van Gothic metal muziek vaak hoger opgeleid zijn... kijk naar bijvoorbeeld de bandleden van Within Temptation, Epica, After Forever (ok, die laatste twee zijn nauw verwant), maar ook buitenlandse bands. Kijk bijvoorbeeld eens naar Amy Lee, die is ook niet op haar achterhoofd gevallen.

Het is wel jammer dat vervolgens aanhangers en 'fans' van dat soort muziek ook denken dat zij slim zijn, want in de meeste gevallen gaat dat weer niet op...
Zo klopt het beter
His legions, angel forms, who lay entranced. Thick as autumnal leaves that strow the brooks. Foto's@dART
pi_47825445
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:01 schreef Obscurus het volgende:

[..]

[..]

Zo klopt het beter
Je hebt helemaal gelijk, ik ging een beetje mee in de generalisering...
pi_47825682
Zonder het hele topic gelezen te hebben:

Ik denk dat "alto's" op een andere manier naar muziek luisteren dan de "mainstream" mensen.
pi_47826485
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:14 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Het feit dat jij dat durft te concluderen zonder enig onderzoek zegt genoeg over jouw intelligentie in ieder geval.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:47:42 #31
154880 Bolter
Awesomeness
pi_47826568
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:19 schreef CasB het volgende:
Zonder het hele topic gelezen te hebben:

Ik denk dat "alto's" op een andere manier naar muziek luisteren dan de "mainstream" mensen.
Ik denk 't niet... Hoe bedoel je dit sowieso
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:50:15 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_47826648
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:47 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ik denk 't niet... Hoe bedoel je dit sowieso
Ik denk dat, aangezien house bijv geen teksten heeft, dat "alto" muziek iets inhoudelijker is.

Ik kan van bijv Pearl Jam genieten van de muziek, maar ook de teksten zijn soms echt heel erg goed.

Commercieele rap gaat ook alleen maar over bitches en bling. Over errenbie maar te zwijgen .
Get woke, go broke!
pi_47836152
Scooterteksten zijn de bom man...
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:29:25 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_47836939
Gothics
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_47837047
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:16 schreef Bolter het volgende:

[..]

Op lagere opleidingniveau's lopen meer allochtonen, dombo's, breezers rond. En aangezien op scholen en andere plekken waar jongeren samenscholen de grootste groep het voor het zeggen heeft (meeloperij / hokjes) zal de "mainstream" muziek het populairst zijn. TMF-generatie
Neh, als als die marokkaantjes en nehers gothic zouden zijn, was TMF nu zwart van de gothics
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_47837081
TS en z'n theorieën...
pi_47837122
quote:
[afbeelding]
we is smartz yo!
Dawn of the Living Dead
pi_47837196
Tja, er is overduidelijk een correlatie tussen muziek en intelligentie, het lijkt me echter een spurieus verband. Heeft eerder te maken met het mileu waar je in opgroeit.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_47837217
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:31 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Duh

Nee, House + Gothic zijn allebei stupid. En al die ouwe rukkers die geilen op 25 minuten lange gitaarsolos ook.

Kijk, Oude Funk-Soul Roeleert gewoon. Dus ik kijk op alledrie de zieligerts neer MWHUAHAHAHA!

We gaan een ommezwaai meemaken en iedereen zal het licht zien!

(Aldus Profetie van Mr. L. Anubis)
pi_47837265
quote:
type lang vies haar,
quote:
Kusjes .
terug
pi_47837373
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:36 schreef Overlast het volgende:
Tja, er is overduidelijk een correlatie tussen muziek en intelligentie, het lijkt me echter een spurieus verband. Heeft eerder te maken met het mileu waar je in opgroeit.
demn..

ja, immers. vertoon van haantjes gedrag zie je duidelijker naarmate een groepering meer onderaan de samenleving staat (ie. blingbling, hoeren, flashyorings etc.)
pi_47837421
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:33 schreef immortalsean het volgende:
TS en z'n theorieën...
Wat is dat voor een opmerking? Ik vraag het me alleen af, en zo te zien heeft niemand er een passend antwoord op.
pi_47837461
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:44 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Wat is dat voor een opmerking? Ik vraag het me alleen af, en zo te zien heeft niemand er een passend antwoord op.
De 4de post al in dit topic.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:59:29 #44
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_47837874
naja kijk het zit zo

altos en emo's worden altijd gepest door andere "normale" mensen, daardoor gaan ze keihard leren omdat ze toch nergens bij horen. Alle andere mensen hebben plezier en gaan naar lage opleidingen, en de alto's gaan naar het vwo

of het klopt is een 2e natuurlijk
Primum non nocere
pi_47837936
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik denk dat, aangezien house bijv geen teksten heeft, dat "alto" muziek iets inhoudelijker is.

Ik kan van bijv Pearl Jam genieten van de muziek, maar ook de teksten zijn soms echt heel erg goed.

Commercieele rap gaat ook alleen maar over bitches en bling. Over errenbie maar te zwijgen .
of juist op instrumentaal niveau, dat er veel diepgaander geluisterd word naar de gespeelde muziek, ook al speelt diegene bv. niet eens een instrument.
pi_47838111
Zijn vaak bekromen mensen die overigens een mindere smaak (ook hun genre) hebben dan ik, overigens kan ik Justin Timberlake ook wel waarderen.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:13:46 #47
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_47838287
Hehehe, VWO en metalhead. Maar serieus. Ik geef les aan brugklassen van alle niveaus en het is gewoon heel divers. Je kunt er niet echt iets uit opmaken.
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
pi_47839237
Ik denk dat het hebben van een voorkeur an sich een doorslaggevende factor is. Het is dubieus om statistieken direct in verband met intelligentie te brengen. Maar in hoeverre andere factoren meespelen is wel een afstudeerscriptie waard.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:51:56 #49
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_47839303
soms kun je ten onder gaan aan een bepaalde soort intelligentie
Screw you guys, I'm going home.
pi_47839829
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:51 schreef Mihaelaz het volgende:
soms kun je ten onder gaan aan een bepaalde soort intelligentie
Klopt, sommige zijn zo slim, dat ze maar voor de trein springen
pi_47839964
quote:

[..]

Metallica boven Mozart
zakelijk
pi_47840292
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:12 schreef Zuen het volgende:

[..]

Metallica boven Mozart
andersom, klassieke muziek heeft veel metalbands beinvloed
pi_47840488
Metaal muziek

Alleen kansloze gothics luisteren die zooi.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:28:07 #54
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_47840512
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef CasB het volgende:

[..]

Klopt, sommige zijn zo slim, dat ze maar voor de trein springen
ja, bijvoorbeeld nadat je heel diep nagedacht hebt over hoe slecht de wereld er wel niet aan toe is en daar depressief van wordt >daarvoor moet je diep kunnen nadenken
Screw you guys, I'm going home.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:33:08 #55
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_47840691
=nee=

[ Bericht 80% gewijzigd door Janetje op 30-03-2007 20:32:58 ]
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_47840783
quote:

Alhoewel ik het me bij sommige mensen wel eens afvraag en dan bedoel ik met name de mensen die naar van die negermuziek luisteren met veel vrouwen, goud en auto's in de clip en heel veel fuck en bitch in de teksten. Maar dat is mijn eigen mening
't is bewezem dat IQ ivm staat met muziek, maar los van dat, kansloos volk steunt kansloze muziek, en worden kansloze nehermuzikanten rijk .

geen flames he
Lucidity4All
pi_47841036
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:49 schreef MacKniver het volgende:
Ik denk dat het hebben van een voorkeur an sich een doorslaggevende factor is. Het is dubieus om statistieken direct in verband met intelligentie te brengen. Maar in hoeverre andere factoren meespelen is wel een afstudeerscriptie waard.
Kan ik inkomen. Op mijn school zie je de meeste gothics op het HAVO, dan VMBO, dan VWO/Gymnasium. Bij mij (gymnasium) zit er dan (gelukkig) in m'n mentorklas geneen in de klas. Maar je hebt ze wel. Lelijke draken dat ze zijn, gepest worden (weliswaar niet door mij, maar enfin) en er dan nog een extra laag zwarte lippenstift op gooien ook. Allemaal masochisten.

Hoe dan ook, ik denk niet zozeer dat het hun gebrek aan intelligentie is dat ze tot deze duisternis doet vallen. Ik zie ze gewoon als jongeren die een moeilijkere puberteit hebben dan de anderen, en er een identiteitscrisis aan overhouden.... maar daarom stinken ze niet minder hard
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_47841156
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:35 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:

[..]

't is bewezem dat IQ ivm staat met muziek, maar los van dat, kansloos volk steunt kansloze muziek, en worden kansloze nehermuzikanten rijk .

geen flames he
Bron?

Ik luister Jonnny Cash, Daft Punk, Poets of the Fall en Arctic Monkeys. Komt dat overeen met m'n IQ van 142? (Ja, idd, een hoogbegaafde op Fok!, w00t )
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_47841261
Maar gothics scheren altijd alle electronische muziek over één kam. "Geef een aap een computer en je hebt in 5 minuten muziek of "Dat kan iedereen, gewoon op de computer een pattern maken en klaar".
Ze vergeten dan even dat er electronische muziek bestaat die gewoon goed in elkaar zit en niet zo simpel is. Muziek als IDM, Breakcore of bijvoorbeel Psytrance heb je echt niet in 5 minuten gemaakt . Maar als je jezelf er niet in verdiept en alleen Dj Porny kent, tjah..
pi_47841904
quote:

Anyhoe, de langharige meneer en zijn makker beweerde dat alternatieve mensen luisterende naar gothic muziek, zoals nightwish e.d. slimmer waren de de gemiddelde muziek luisteraar! En dat wanneer je naar gerespecteerde muziek zoals House luistert of voor mijn part Justin Timberlake dat je dan per definitie dom bent . Neen, dan heb ik het niet over de alom bekende breezerts maar over het 'gewone' volk.

Kusjes .
je zei gothic
Ik doe niet aan googlen!
pi_47842159
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Maar gothics scheren altijd alle electronische muziek over één kam. "Geef een aap een computer en je hebt in 5 minuten muziek of "Dat kan iedereen, gewoon op de computer een pattern maken en klaar".
Ze vergeten dan even dat er electronische muziek bestaat die gewoon goed in elkaar zit en niet zo simpel is. Muziek als IDM, Breakcore of bijvoorbeel Psytrance heb je echt niet in 5 minuten gemaakt . Maar als je jezelf er niet in verdiept en alleen Dj Porny kent, tjah..
True, er komt _veel_ kijken bij muziek maken, of het nou electronisch is of niet. Sommige mensen maken het wel erg bont, net als die pink floyd cover. Tja, dat is niet zo veel werk ja. Maargoed, die extremen heb je ook in de metal
pi_47842412
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:47 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Bron?

Ik luister Jonnny Cash, Daft Punk, Poets of the Fall en Arctic Monkeys. Komt dat overeen met m'n IQ van 142? (Ja, idd, een hoogbegaafde op Fok!, w00t )
Ik bedoelde meer dat men op het Conservatorium geen retards tegen komt
En als we gaan pronken met IQ doen we dat niet hier .
Lucidity4All
pi_47845634
Als we dan toch aan het generaliseren zijn:

Mensen die goed kunnen leren zitten vaak opgesloten op hun kamertje, hebben weinig vrienden, nooit daglicht, zoeken aansluiting bij een groep, worden goth, luisteren naar gothmetal (of hoe de fuck dat ook mag heten) en hoppa, daar heb je je theorie .
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:33:47 #64
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:53:57 #65
169008 Atreyu
A fight till you die
pi_47847638
Ach je hebt zoveel soorten metal. Laat ik er eens een paar noemen die ik zelf luister:

Metalcore (luisterd een grote groep en loopt van alles tussen)
Death Metal (vaak wat grotere gasten met lang haar en geen make-up etc)
Hardcore Metal (gasten met korte haren en petjes op)
Black Metal (lang haar, make-up en veel poes pas)

Ik hou gewoon van muziek met inhoud. En omdat er in metal heel veel emotie zit (positieve en negatieve) kan ik inderdaad mijn ei erin kwijt. Dat veel mensen van deze groep gemiddeld genomen wat begaafder zijn ten opzichte van andere muziek genres is logisch... meer inhoud.

[ Bericht 0% gewijzigd door Atreyu op 30-03-2007 22:59:33 ]
pi_47849068
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:12 schreef Zuen het volgende:

[..]

Metallica boven Mozart
Symphonic Metal
SAAAAAAAAAAATTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANN!!!!!
D_D_D_D_D_D_DD_D_D__D_D_D_D_D_D_D_D__D_D_D_D_ .....
ROAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRR!
pi_47849244
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:02 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

of juist op instrumentaal niveau, dat er veel diepgaander geluisterd word naar de gespeelde muziek, ook al speelt diegene bv. niet eens een instrument.
Kennen jullie dat nummer "Bloodrock - D.O.A"?
Daarin beschrijft de zanger tot in detail hoe hij overlijdt aan een ongeluk...

Dat maakt je idd. depressief.... Niet nodig imo. Hoe meer je over die dingen gaat nadenken,
voor je het weet zet je de mes ook aan jezelf en ga je in je armen kerven enzo

Dit is muziek van de duivel zeg ik je!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 23:44:15 #68
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_47849307
Mensen die slim zijn en er dan onverzorgd uitzien

sad en
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_47849378
Laying here looking at the ceiling
Someone lays a sheet across my chest
Something warm is flowing down my fingers
Pain is flowing all through my back
I try to move my arms and there's no feeling
And when I look I see there's nothing there
The face beside me stopped it totally bleeding
The girl I knew has such a distant stare

Then I looked straight at the attendant
His face is pale as it can be
He bends and whispers something softly
He says there's no chance for me
Life is flowing out my body
Pain is flowing out with my blood
The sheets are red and moist where I'm lying
God in Heaven, teach me how to die

I remember
We were riding along and hit something in the end
I remember
We were riding along and hit something in the end

zaterdag 31 maart 2007 @ 01:51:48 #70
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47852063
quote:
eigenlijk wel, muziek op tv is gemaakt om geld te verdienen en heeft vaak 0,0 inhoud/diepgang.
Alternatieve muziek heeft vaak goeie teksten en de muziek is veel diverser, neem bijvoorbeeld de band van nobuo uematsu 'the black mages' en dan het stuk "battle theme (ff1)" de solo's daarin zijn van ongelovelijke kwaliteit, prachtig gitaarwerk.
Neem nu 'iets bekendere 'bands' als Muse, of Anathema...neem de ongelovelijke muziek uit projecten van Arjen lucassen...

De kwaliteit van teksten (inhoud) en diepgang is veel ruimer en grootser dan in commerciele schijtmuziek van tv wat enkel gemaakt is om 'populair te doen' of 'geld te cashen'
Zegt genoeg dacht ik zo.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 01:53:34 #71
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_47852087
Als je als zelf-benoemd 'intelligent' persoon nog steeds kleren draagt om alternateif te zijn ben je gewoon oerdom.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_47852137
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die slim zijn en er dan onverzorgd uitzien

sad en
Kunt ook niet alles hebben he.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 01:58:52 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47852162
(wil ik trouwens wel even bij kwijt dat alternatief niet gothic is, dus waar die link vandaan komt...tja...gothics luisteren volgens mij enkel naar muziek van within temptation ofzo...)
pi_47856149
quote:
Dus ze scheren zich zelf altijd over de kam?
Vaag je eigen muziek genere helemaal de grond intrappen omdat?
His legions, angel forms, who lay entranced. Thick as autumnal leaves that strow the brooks. Foto's@dART
  zaterdag 31 maart 2007 @ 11:47:00 #75
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47856331
Alternatief omvat vele genres hoor.
Het is zeg maar de underground.
pi_47856646
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:13 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Hehehe, VWO en metalhead. Maar serieus. Ik geef les aan brugklassen van alle niveaus en het is gewoon heel divers. Je kunt er niet echt iets uit opmaken.
Er zijn dan ook niet echt veel brugklassers die een echt eigen muzieksmaak hebben. Bekijk ze over 2 jaar nog eens.

Er zit zeker wel een verband in, veel rockmuziek is nou eenmaal moeilijker om te beluisteren, als je je hoofd erbij houdt kun je er enorm door verrast worden en intens van genieten. Je wordt erbij aan het denken gezet en dat is aan sommige mensen nou eenmaal niet besteed.

Geldt evengoed voor jazz en klassiek trouwens, maar die mensen hebben niet zo'n opvallende stijl als metalheads dus die blijven vaak buiten schot. Waarom alweer een alto topic en niks over die omhooggevallen elitaire kutkakkers. .
some things you lose, and some things you just give away
pi_47858982
quote:
[afbeelding]
we is smartz yo!

Ik moet wel toegeven dat op het VWO/HAVO gebouw van mijn school wel meer, uhm.. 'alternatievelingen' rondlopen ja. Maar misschien heeft dat ook met die hokjescultuur te maken. Op het VMBO/LWOO gebouw zijn ze toch vaker meer intolerant ten opzichte van anderen. Ik heb ook ergens gelezen dat hardstyle en hardcore etc. minder ingewikkel 'aanhoren' omdat ze opgebouwd zijn uit samples en het, naar mjin mening, alleen maar gebonk is, tewijl bij rock etc. ook noten en verschillende lagen van instrumenten aan te pas komen.

Als je een echte nerd ben luister je natuurlijk naar klassieke muziek.
pi_47860212
Ik zit in 5 gymnasium en ik luister alleen naar hiphop.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 16:06:12 #79
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47862304
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:34 schreef EricG het volgende:
stoere man yo!
  zaterdag 31 maart 2007 @ 16:11:11 #80
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_47862412
quote:

Zal ik er even een leuke schop tegenaan geven... beschaafde mensen zijn vaak intelligenter en beschaafde mensen luisteren naar beschaafde muziek... dus er is wel een verband.

Alleen gothics luisteren naar metal enzo omdat ze gewoon een identiteits-crisis hebben hahaha... been there done that.
pi_47863242
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:43 schreef Tescni het volgende:

[..]

Ik moet wel toegeven dat op het VWO/HAVO gebouw van mijn school wel meer, uhm.. 'alternatievelingen' rondlopen ja. Maar misschien heeft dat ook met die hokjescultuur te maken. Op het VMBO/LWOO gebouw zijn ze toch vaker meer intolerant ten opzichte van anderen. Ik heb ook ergens gelezen dat hardstyle en hardcore etc. minder ingewikkel 'aanhoren' omdat ze opgebouwd zijn uit samples en het, naar mjin mening, alleen maar gebonk is, tewijl bij rock etc. ook noten en verschillende lagen van instrumenten aan te pas komen.

Als je een echte nerd ben luister je natuurlijk naar klassieke muziek.
Bekrompen, erg bekrompen. Juist alto's bekritiseren vaak mensen op hun muzieksmaak, terwijl zij juist degene zouden moeten zijn die open moeten staan voor dingen. Maarja dit is dus wel weer erg simpel, rock is echt niet de gecompliceerde muziek, dat is jazz etc, rock is vaak ook vrij eenvoudig , soms misschien nog wel eenvoudiger dan dance/hardstyle.
zakelijk
pi_47863271
quote:
Pauper
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_47868905
Er zit een duidelijke correlatie tussen IQ en muzieksmaak. Een correlatie is geen causatie. Dat wil zeggen dat het een het ander niet veroorzaakt. Dus een (iq-technisch) slim individu zal niet automatisch opgroeien met een voorkeur voor metal/hard-rock. Andersom wordt je ook slimmer van het luisteren ervan. (Bv ouders die hun ongeboren kind naar mozart laten luisteren )

nog een vreemde correlatie met IQ: lange volwassenen hebben vaker een hogere IQ score (ook hier zou leefmilieu de echte oorzaak kunnen zijn!)

En dan nog een ding. Wat jij verstaat onder een slim persoon... Kan je dat echt meten met een iq score?! Weet dat deze test is ontworpen om kinderen hun school vaardigheden te meten. Of je wel kan meekomen met taal en wiskunde. Deze onderdelen vullen echt niet het hele spectrum van 'intelligentie'. Zo'n IQ test is leuk voor opscheppende ouders en onwetende BNN'ers. o ik scoor 115 via een tv test! Laat ik daar vooral mee gaan pronken. Mijn iq is 23 centimeter lang. Herken je het? Het gaat er nog altijd om of je het wel gebruikt en hoe je het gebruikt!

Al luister je alleen maar Veronica en kan je totaal geen maat houden. Dat maakt je echt niet dom of slim. Ikzelf zou muziek en levenstijl veel meer op sociale niveaus zoeken. En hoe is jou muzieksmaak begonnen? Blind in de winkel slayer gekocht? Of via TMF metallica leuk vinden: interesse in het hardere werk gaan krijgen... Slayer aangeraden krijgen van vrienden.

Dus die goths waren waarschijnlijk goeie wiskundigen die een feitje goed uit hun verband hebben gerukt om te pronken. Je kan ze er de volgende keer op wijzen dat slecht gewassen haar wijst op een lage correlatie met fornicatie.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  zondag 1 april 2007 @ 20:35:14 #84
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_47902987
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:11 schreef steeg het volgende:

Dus die goths waren waarschijnlijk goeie wiskundigen die een feitje goed uit hun verband hebben gerukt om te pronken. Je kan ze er de volgende keer op wijzen dat slecht gewassen haar wijst op een lage correlatie met fornicatie.
  zondag 1 april 2007 @ 20:38:44 #85
122997 zquing
Drama Junk
pi_47903112
quote:
maar jij bent dan ook de uitzondering die de regel bevestigd en een weger/wangster
"Those unforgettable days, for them I live"
  zondag 1 april 2007 @ 20:41:37 #86
122997 zquing
Drama Junk
pi_47903230
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=fornicatie
quote:
U hebt gezocht op fornicatie:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
vertel wat betekent fornicatie
  zondag 1 april 2007 @ 21:06:07 #87
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_47904130
quote:
Uhhh... spoel is ff gouw je mond. Ik ben gister bij een electro concert geweest, en daar stikte t van de goths
Hallowed be my name
pi_47904268
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:26 schreef LENUS het volgende:
degene die 50cent e.d. luisteren en als zo danig gekleed gaan zijn nog te stom om te schijten. En ja, daar durf ik mijn handen voor in het vuur te leggen.
Dat wordt een enkeltje brandwonden centrum
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zondag 1 april 2007 @ 21:14:53 #89
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_47904454
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef Ferdie88 het volgende:

[..]

Uhhh... spoel is ff gouw je mond. Ik ben gister bij een electro concert geweest, en daar stikte t van de goths
pi_47904980
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:41 schreef zquing het volgende:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=fornicatie
[..]

vertel wat betekent fornicatie
Volgens mij van de chillli peppers. "Californication"
Het vercaliforniseren van de hele wereld (the good life, dromen, schoonheid, je ziel verkopen voor het witte doek etc.)
  zondag 1 april 2007 @ 21:28:31 #91
122997 zquing
Drama Junk
pi_47905044
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:27 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

Het vercaliforniseren van de hele wereld (the good life, dromen, schoonheid, je ziel verkopen voor het witte doek etc.)
op die fiets

bedankt
  zondag 1 april 2007 @ 21:32:15 #92
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_47905245
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:27 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

sarcarsme ten top
pi_47905255
Ik vind btw voor een trein springen of in je arm krassen nou niet echt uitingen van hoog begaafdheid

Erbij lopen als een opgewarmt lijk / graaf dracula is gewoon te debiel voor woorden
  zondag 1 april 2007 @ 21:39:31 #94
122997 zquing
Drama Junk
pi_47905579
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:32 schreef switchboy het volgende:
Ik vind btw voor een trein springen of in je arm krassen nou niet echt uitingen van hoog begaafdheid

Erbij lopen als een opgewarmt lijk / graaf dracula is gewoon te debiel voor woorden
alleen emo's doen dat

ken je hokjes
  zondag 1 april 2007 @ 21:42:12 #95
69994 seto
-|||--------|||-
pi_47905716
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:14 schreef PsyCha het volgende:

[..]

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 1 april 2007 @ 21:45:52 #96
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_47905880
Dyslectic goths worship Santa
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zondag 1 april 2007 @ 21:48:57 #97
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_47906035
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:42 schreef seto het volgende:

[..]

je hebt echt niks te doen!
  zondag 1 april 2007 @ 21:51:48 #98
69994 seto
-|||--------|||-
pi_47906180
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef PsyCha het volgende:

[..]

je hebt echt niks te doen!
Kom daten dang.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_47906272
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:39 schreef zquing het volgende:

[..]

alleen emo's doen dat

ken je hokjes
Die luisteren toch ook die schreeuwrommel?
pi_47906314
De persoon met het hoogste IQ in de studio tijdens de Nationale IQ-test van 2006 was een gothic.
Misschien projecteerde hij dat specifieke geval op alle gothics.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 1 april 2007 @ 21:55:29 #101
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_47906347
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:51 schreef seto het volgende:

[..]

Kom daten dang.
prik de datum

en emo's zijn hot!
pi_47906476
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:32 schreef switchboy het volgende:

nou... hoge IQ is welles in veband gebracht met overgevoeligheid en teveel aan emoties enzo.
pi_47906682
Ach, ik denk ddat tieners in hun tienerjaren gewoon een drang hebben om bij een stroming te horen of wat
Het is niet meer dan normaal en heel erg belangrijk in een mensen leven. Ik bestudeer Evolutionaire Psychologie (als amateur)
En naast hiphop zijn er maar bar weinig andere subculturen waar een caucasiaan zich wellicht
prettig bij zou voelen als alternatief op al dat getinte shizzel.
  zondag 1 april 2007 @ 22:09:44 #104
145695 Zuen
E-Thug
pi_47906943
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ach, ik denk ddat tieners in hun tienerjaren gewoon een drang hebben om bij een stroming te horen of wat
Het is niet meer dan normaal en heel erg belangrijk in een mensen leven. Ik bestudeer Evolutionaire Psychologie (als amateur)
En naast hiphop zijn er maar bar weinig andere subculturen waar een caucasiaan zich wellicht
prettig bij zou voelen als alternatief op al dat getinte shizzel.
Van een amateur psycholoog had ik wel wat beters verwacht.
zakelijk
pi_47908980
Tsja ach, als je kijkt naar het gemiddelde metalconcert (neem nu even een vrij symfonische metalband voor het gemak) en het gemiddelde hardcorefeest (Masters of Hardcore) dan zie ik ook wel duidelijke verschillen.

Toch heb ik heb af en toe meer respect voor hersenloze muziek a la hardcore dan die quasi-poetische metal. Dat wannabe intellectuele, elitaire kutgedrag mogen ze thuislaten.
pi_47914603
Ze hebben nooit van hygiene gehoord,stelletje knuppels zonder eigen mening die zogenaamd uniek zijn
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  maandag 2 april 2007 @ 06:12:47 #107
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_47914719
Wel flowen hoor dat Bloodrock - D.O.A
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_47915291
1. Hammer Smashed Face

There's something inside me
It's, it's coming out
I feel like killing you
Let loose the anger, held back too long
My blood runs cold

Through my anatomy, dwells another being
Rooted in my cortex, a servant to its bidding
Brutality now becomes my appetite
Violence is now a way of life
The sledge my tool to torture
As it pounds down on your forehead

Eyes bulging from their sockets
With every swing of my mallet
I smash your fucking head in, until brains seep in
through the cracks, blood does leak
distorted beauty, catastrophe
Steaming slop, splattered all over me

Lifeless body, slouching dead
Lecherous abcess, where you once had a head

Avoiding the prophecy of my new found lust
You will never live again, soon your life will end
I'll see you die at my feet, eternally I smash your face
facial bones collapse as I crack your skull in half

Crushing, cranial, contents

Draining the snot, I rip out the eyes
Squeezing them in my hands nerves are incised
Peeling the flesh off the bottom of my weapon
Involuntarily pulpifying facial regions

Suffer, and then you die
Torture, pulverized

At one with my sixth sense, I feel free
To kill as I please, no one can stop me

Created to kill, the carnage continues
Violently reshaping human facial tissue

Brutality becomes my appetite

Cannibal corpse, ik zie de humor er wel van in, stijve oude "anti metal" activisten zouden dat ook eens moeten doen.
  maandag 2 april 2007 @ 08:55:51 #109
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47915587
quote:
Minder sociaal > meer tijd voor muziek/huiswerk?

Ik denk overigens niet dat een gothic zich zal redden op het hoger onderwijs zolang ie zich niet aanpast. Op veel HBO/WO-functies zal je b.v. toch in pak en met je haar normaal moeten verschijnen.

Oja : gothics en alto's Een triester volk bestaat er niet.

Nope is dope
  maandag 2 april 2007 @ 08:59:10 #110
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47915633
quote:

[..]

In Groningen toevallig?
  maandag 2 april 2007 @ 09:06:39 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_47915792
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:55 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Minder sociaal > meer tijd voor muziek/huiswerk?

Ik denk overigens niet dat een gothic zich zal redden op het hoger onderwijs zolang ie zich niet aanpast. Op veel HBO/WO-functies zal je b.v. toch in pak en met je haar normaal moeten verschijnen.

Oja : gothics en alto's Een triester volk bestaat er niet.

Nope is dope
Meelopende wannebe negers zijn niet in- en in triest wou je zeggen .

Nope is dope veeg me op, de triestheid .

Hiphop rotzooi, ga toch weg man, zou de naam muziek niet waard mogen zijn.. yo yo!! gimme money and ho's!! yo yo .
Get woke, go broke!
  maandag 2 april 2007 @ 09:24:08 #112
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47916138
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dance/electro voor negers?
En al was ik al een 'wannabe-neger', die hebben nog altijd 10 keer meer stijl dan wannabe-boeren en wannabe-heksen

Oja, het is wannabe en niet wannebe Blijkbaar zijn niet alle alto's zo intelligent als hier beweerd werd .
quote:
Hiphop rotzooi, ga toch weg man, zou de naam muziek niet waard mogen zijn.. yo yo!! gimme money and ho's!! yo yo .
Dat ze een stuk onbenul als jou moderator kunnen maken zeg Verdiep je eens in iets voordat je ongenuanceerd gaat lopen bléren nadat je een keer op TMF een videoclip hebt gezien.
  maandag 2 april 2007 @ 10:28:34 #113
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47917519
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eindelijk weer ene kwaliteits topic van BG in onz (BG topic)

Onderste stukje
  maandag 2 april 2007 @ 10:35:03 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_47917706
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:24 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

En al was ik al een 'wannabe-neger', die hebben nog altijd 10 keer meer stijl dan wannabe-boeren en wannabe-heksen

Oja, het is wannabe en niet wannebe Blijkbaar zijn niet alle alto's zo intelligent als hier beweerd werd .
[..]

Dat ze een stuk onbenul als jou moderator kunnen maken zeg Verdiep je eens in iets voordat je ongenuanceerd gaat lopen bléren nadat je een keer op TMF een videoclip hebt gezien.
Happen is echt volkssport nummer 1 in de dens sien .

Ik ben dan ook geen alto .

verdiepen, in oppervlakkige meuk? Hoezo tegenstrijdig .
Get woke, go broke!
  maandag 2 april 2007 @ 10:39:01 #115
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47917831
quote:

Kusjes .
Ik vind gothics anders een stuk intelligenter overkomen dan die wannabee-gangsters en TMF ghetto jeugd.

Ik ken trouwens genoeg gothics die HBO of universiteit doen dus niet zo generaliseren
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_47917935
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Dan kunnen ze er dus tijdens de studie nog zo belachelijk bij lopen als ze zelf willen
  maandag 2 april 2007 @ 10:45:48 #117
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47918014
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Happen is echt volkssport nummer 1 in de dens sien .
Het kwam op mij niet echt over als een provocerende reactie, je staat geloof ik redelijk achter de inhoud van je post.
quote:
Ik ben dan ook geen alto .
Houden zo
quote:
verdiepen, in oppervlakkige meuk? Hoezo tegenstrijdig .
Ook in 'oppervlakkige' dingen zul je je een klein beetje moeten verdiepen voordat je er echt een felle mening over kan hebben.
  maandag 2 april 2007 @ 11:13:14 #118
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_47918840
Hmmm, ik luister naar zowel Nightwish als naar House. Ben ik nu slim of dom? Ik loop er trouwens niet bij als een gothic Maar ik heb het zelf ook al vaker opgemerkt dat bepaalde muziekstijlen toch de meer intelligente aanhangers hebben dan andere. Het lijkt alsof "alternatieve muziek" (apart begrip vind ik het nog steeds) niet door iedereen begrepen wordt en je meer intelligentie moet hebben om het te waarderen. Het komt in elk geval zo op me over.

Maar ook binnen de dance-scene zie ik grote verschillen, als ik bijvoorbeeld kijk naar wat voor (boeren)volk er op bijvoorbeeld hardcore, hardstyle of jumpfeestjes afkomen, dan zie ik daar nu niet echt de grootste intelligentie voorbij komen. Als ik dan kijk naar house, minimal en technofeestjes, dan zie ik daar veel meer hoger opgeleide mensen langskomen. Ook de uiterlijke presentatie is een groot verschil.
Don't let my username fool you...
  maandag 2 april 2007 @ 11:26:52 #119
135436 puNxje
blueslover
pi_47919257
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:24 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

[..]

Die stijl is dus gedefineerd door TV/media. Ik ben zelf "emo" maar ik zie er niet gay uit ofzo.ik draag kleding die me staat ( een pak dus ) beetje generaliseren vind ik. En ja ik ga ook met alto's om (* hippy's , goth's .. )
Ik luister zelf ook "c.rap" mits het fatsoenlijke teksten heeft en het niet alleen over hoeren etc gaat. (* zie nas - one mic / bijna alle tupac nummers

Ik vind dat iedereen zijn eigen ding gewoon moet doen, en niet altijd lopen zeiken op andere mensen. Laat mensen in hun waarde en denk niet dat je zelf beter bent want dat ben je toch niet.
the blues or not the blues
  maandag 2 april 2007 @ 15:43:29 #120
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_47927693
Sowieso, gothics die muziek zo erg overwaarderen dat het bijna het belangrijkste is in hun leven en ze zichzelf er naar gaan kleden.
pi_47927869
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:26 schreef puNxje het volgende:

[..]

Die stijl is dus gedefineerd door TV/media. Ik ben zelf "emo" maar ik zie er niet gay uit ofzo.ik draag kleding die me staat ( een pak dus ) beetje generaliseren vind ik. En ja ik ga ook met alto's om (* hippy's , goth's .. )
Ik luister zelf ook "c.rap" mits het fatsoenlijke teksten heeft en het niet alleen over hoeren etc gaat. (* zie nas - one mic / bijna alle tupac nummers

Ik vind dat iedereen zijn eigen ding gewoon moet doen, en niet altijd lopen zeiken op andere mensen. Laat mensen in hun waarde en denk niet dat je zelf beter bent want dat ben je toch niet.
Kras kras Draag gewoon normale kleding en doe niett alsof jullie bijzonder zijn!
focking alto's die altijd me pauze's verneuken door in een cirkel met hun onverzorgde kop met elkaar gaan zitten
pi_47927897
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:43 schreef Tuinboon het volgende:
Sowieso, gothics die muziek zo erg overwaarderen dat het bijna het belangrijkste is in hun leven en ze zichzelf er naar gaan kleden.
Ook dat ja
pi_47930458
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:48 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Kras kras Draag gewoon normale kleding en doe niett alsof jullie bijzonder zijn!
focking alto's die altijd me pauze's verneuken door in een cirkel met hun onverzorgde kop met elkaar gaan zitten
Echt?

Whahaha
pi_47930626
Ik luister House.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 2 april 2007 @ 17:06:59 #125
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47930805
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:26 schreef puNxje het volgende:

[..]

Waarom ben je emo als ik vragen mag, gewoon interesse trouwens.
  maandag 2 april 2007 @ 19:37:16 #126
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_47936268
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:59 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

In Groningen toevallig?
Amstelveen
Hallowed be my name
pi_47940954
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:13 schreef Metalfreak het volgende:
Maar ook binnen de dance-scene zie ik grote verschillen, als ik bijvoorbeeld kijk naar wat voor (boeren)volk er op bijvoorbeeld hardcore, hardstyle of jumpfeestjes afkomen, dan zie ik daar nu niet echt de grootste intelligentie voorbij komen. Als ik dan kijk naar house, minimal en technofeestjes, dan zie ik daar veel meer hoger opgeleide mensen langskomen. Ook de uiterlijke presentatie is een groot verschil.
Ben ik gedeeltelijk met je eens maar ik ken ook best wat mensen die toch wel hbo/uni doen en naar hardstyle feesten e.d. gaan. Maar natuurlijk heeft geeneen muziekstroming een groep aanhangers met hetzelfde iq . Nouja, wellicht Grad Damen.

En een beetje jammer dat mensen hier elkaars muziek voorkeur gaan lopen afzeiken want daar gaat dit topic verdulleme niet over .
  maandag 2 april 2007 @ 22:27:32 #129
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_47944503
Eigenlijk is het best logisch dat slimmere mensen naar muziek luisteren met intelligentere teksten. Kijk bijvoorbeeld naar Iron Maiden, met teksten over de eerste wereldoorlog, een gedicht en zat andere mythologische verhalen. Ook een band als Tool met haast wiskunde teksten en gitaarriffs spreken de wat slimmere mens aan. Op Hardcore/Trance kan je mischien leuk uitgaan, maar het lijkt me totaal niet lekker luisteren op een zondagmiddagje thuis. Maar zowiezo, volgens mij weet 90% van de posters hier het verschil tussen een goth, metalhead, alto en emo niet, maar dat is weer voor een volgend topic
Hallowed be my name
pi_47944643
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef Ferdie88 het volgende:
Eigenlijk is het best logisch dat slimmere mensen naar muziek luisteren met intelligentere teksten. Kijk bijvoorbeeld naar Iron Maiden, met teksten over de eerste wereldoorlog, een gedicht en zat andere mythologische verhalen. Ook een band als Tool met haast wiskunde teksten en gitaarriffs spreken de wat slimmere mens aan. Op Hardcore/Trance kan je mischien leuk uitgaan, maar het lijkt me totaal niet lekker luisteren op een zondagmiddagje thuis. Maar zowiezo, volgens mij weet 90% van de posters hier het verschil tussen een goth, metalhead, alto en emo niet, maar dat is weer voor een volgend topic
Leg is uit:
-welke doen aan krassen?
-Welke kleden zich erg slecht
- Welke lopen er bij als homo's
-Welke springen er voor de trein
-Waar hoort de muziek met dat geschreeuw bij dat het lijkt alsof de huig naar buiten komt
  maandag 2 april 2007 @ 22:30:29 #131
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47944648
En het dan allemaal maar alternatief noemen, sommigen hebben inderdaad hier nognooit van underground gehoord.
(kijken vast veel tmf the box en dat andere kwijlbek kanaal)
  maandag 2 april 2007 @ 22:47:34 #132
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_47945361
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:30 schreef switchboy het volgende:

[..]

Leg is uit:
-welke doen aan krassen?
-Welke kleden zich erg slecht
- Welke lopen er bij als homo's
-Welke springen er voor de trein
-Waar hoort de muziek met dat geschreeuw bij dat het lijkt alsof de huig naar buiten komt
-depressieve mensen?
-Wiggers?
-Homo's?
-depressieve mensen
-metal/punk/industrial/screamo?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ferdie88 op 02-04-2007 22:48:39 (godver, tweede typo al vandaag) ]
Hallowed be my name
pi_47945399
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:20 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Ben ik gedeeltelijk met je eens maar ik ken ook best wat mensen die toch wel hbo/uni doen en naar hardstyle feesten e.d. gaan. Maar natuurlijk heeft geeneen muziekstroming een groep aanhangers met hetzelfde iq . Nouja, wellicht Grad Damen.

En een beetje jammer dat mensen hier elkaars muziek voorkeur gaan lopen afzeiken want daar gaat dit topic verdulleme niet over .
pi_47945462
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:13 schreef Metalfreak het volgende:
Elke sub-groep ziet er toch anders uit?
pi_47946511
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:49 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Elke sub-groep ziet er toch anders uit?
Op Housefeesten ziet iedereen er 'mooi' uit en op hardcore feesten niet. Maarja dat snap jij niet want je weet niet eens wat house is .
pi_47946593
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:10 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Op Housefeesten ziet iedereen er 'mooi' uit en op hardcore feesten niet. Maarja dat snap jij niet want je weet niet eens wat house is .
Ey bitch doe is lief

En wie zegt dat ik het niet met je eens ben?
pi_47946725
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:12 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ey bitch doe is lief

En wie zegt dat ik het niet met je eens ben?
Nee.

Ik.
pi_47946771
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:15 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Nee.

Ik.
Toch ben ik het met je eens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_47946849
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:24 schreef Gripper het volgende:
En je hebt ze laten uitpraten? Waar is je ruggegraat?
Ik zou de eerste zin al hebben afgekapt met "Ga jezelf krassen, stelletje vleermuizen!"
Sure
† The 3 Kings †
pi_47946854
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:16 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Toch ben ik het met je eens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ontopic.
pi_47946870
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:30 schreef pulvaroo het volgende:
1. Hammer Smashed Face

There's something inside me
It's, it's coming out
I feel like killing you
Let loose the anger, held back too long
My blood runs cold

Through my anatomy, dwells another being
Rooted in my cortex, a servant to its bidding
Brutality now becomes my appetite

Eyes bulging from their sockets
With every swing of my mallet
I smash your fucking head in, until brains seep in
through the cracks, blood does leak
distorted beauty, catastrophe
Steaming slop, splattered all over me

Lifeless body, slouching dead
Lecherous abcess, where you once had a head

Avoiding the prophecy of my new found lust
You will never live again, soon your life will end
I'll see you die at my feet, eternally I smash your face
facial bones collapse as I crack your skull in half

Crushing, cranial, contents

Draining the snot, I rip out the eyes
Squeezing them in my hands nerves are incised
Peeling the flesh off the bottom of my weapon
Involuntarily pulpifying facial regions

Suffer, and then you die
Torture, pulverized

At one with my sixth sense, I feel free
To kill as I please, no one can stop me

Created to kill, the carnage continues
Violently reshaping human facial tissue

Brutality becomes my appetite

Cannibal corpse, ik zie de humor er wel van in, stijve oude "anti metal" activisten zouden dat ook eens moeten doen.
CC
† The 3 Kings †
pi_47946879
Slayer
† The 3 Kings †
pi_47946969
Ja opzich is het wel zo, op VWO zie je niet zoveel jumpmannetjes en op VMBO word je al snel voor alto uitgescholden als je geen MoH petje hebt
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_47946973
Trustuh
† The 3 Kings †
pi_47947027
Mensen die trouwens maar naar 1 type muziek luisteren.

Ik luister naast rock ook hiphop/lounge/elektronische muziek (maar dan geen hardcore maar Drum and base, prodigy etc. )
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_47947113
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:18 schreef Allure_ het volgende:

[..]
SPOILER
Ontopic.
SPOILER
Ontopic:

Gothics
  dinsdag 3 april 2007 @ 00:35:50 #147
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_47949421
ze hadden gewoon gelijk !!111
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:58:02 #148
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47955365
Een goff topic zonder mij? Dat kan niet.
Ik ga niet het hele topic doorlezen, maar dat heb ik ook niet nodig. Iedereen hier weet toch dat IK gelijk heb mbt goff.

Daarnaast ben ik buitengewoon intelligent en is mijn muzieksmaak uiteraard de beste. Iedereen moet zich spiegelen aan mijn muzieksmaak. Doe je dat niet, dan ben je gewoon een prutser.

[ Bericht 41% gewijzigd door Elegy op 03-04-2007 11:13:16 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  FOK!fotograaf dinsdag 3 april 2007 @ 11:43:06 #149
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47957087
Alto's zijn overal tegen. Je kan overal tegen zijn omdat pappie en mammie je mascara sponsoren. Pappie en mammie zijn dan ook vaak wat hoger opgeleid en verdienen prima. Idealen zijn mooi als je centen hebt (vraag maar aan Paultje Rosenmuller). Daarom denk ik dat alto's vaak in de wat hogere regionen van het onderwijs zitten; afzetten tegen pa en ma die cash hebben.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:47:34 #150
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47957227
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:43 schreef freud het volgende:
Alto's zijn overal tegen. Je kan overal tegen zijn omdat pappie en mammie je mascara sponsoren. Pappie en mammie zijn dan ook vaak wat hoger opgeleid en verdienen prima. Idealen zijn mooi als je centen hebt (vraag maar aan Paultje Rosenmuller). Daarom denk ik dat alto's vaak in de wat hogere regionen van het onderwijs zitten; afzetten tegen pa en ma die cash hebben.
Da's net zoiets als al die poldergangsta's. Wonen niet in probleemwijken, kunnen gewoon naar school en (als ze zich een beetje zouden inzetten) kunnen ze ook nog een baan vinden.

Maar wat doen ze? Juist, het "harde van de straat in Lutjebroek West" verheerlijken En dat je in de ghetto's van Noord-Scharwoude niet overleefd zonder schietijzer
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:13:16 #151
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_47962428
Ah gezellig weer eens een vooroordelen topic . *pakt popcorn en bier*
phluphy for president!
pi_47969164
quote:
Dat denk ik dus ook al jaren. Ik moet de eerste alto nog tegen komen zonder rijke ouders of een vette huis met
een mooie houten vloer in een afgelegen rijke buurt. Waar je een uur voor moet lopen van cafe naar hun toe.
En meestal zijn ouders dan ook nog vaak weg enzo. Vreemd.
pi_47969412
het klopt wel hoor..
die soort mensen denken meer over dingen naa..
zijn niet slimmer..
maar denken meer na over dingen zo al: waarom leef ik.. en waarom word er gediscrimineerd..
en waarom schelde mensen elkaar uit.. en waarom en waarom en waarom.. snaps..!
pi_47973548
Nou, als die lekkere gothics (want die zijn er ook: ANOUK!, MARY! ) ook es meelij zouden hebben
en met mij naar bed gingen....
pi_47973576
mischien is emotie op een of andere manier gekoppeld aan intelligentie ?
pi_47973812
De personen uit de OP hebben natuurlijk gelijk. Als je een paar josti's gaat vergelijken met bavianen dan zullen de josti's bij psychologische testen betere resultaten dan de bavianen.
pi_47973886
quote:
Dit soort bekrompen reacties maken het voor elke recalcitrante subcultuur legitiem om mensen zoals jij te provoceren. Tering wat een vooroordelen weer; alto's zijn gewoon mensen die zich niet volgens de norm gedragen; niet meer en niet minder. En omdat er kennelijk nog genoeg hersenloze debielen zijn die anderen hun normen op willen leggen is het alleen maar goed dat er mensen zijn die zich expres anders gedragen. Of anderen provoceren door het dragen van iets wat niet als mainstream gezien wordt. Rot op man, laat anderen lekker dragen wat ze willen en ga lopen mekkeren over je eigen doen en laten.
pi_47974284
Alto is toch mainstream nu?
pi_47974370
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Alto is toch mainstream nu?
Elke subcultuur is mainstream nu... overigens is alto nooit een subcultuur geweest. Niemand kan daar algemene kenmerken geven.

Dit slaat toch nergens op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Alto_%28cultuur%29 Het heeft niet een Engelse tegenhanger.

'Alto's' zijn ontstaan door dat gabbers een tegenpool nodig hadden.
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:11:56 #160
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_47974694
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Elke subcultuur is mainstream nu... overigens is alto nooit een subcultuur geweest. Niemand kan daar algemene kenmerken geven.

Dit slaat toch nergens op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Alto_%28cultuur%29 Het heeft niet een Engelse tegenhanger.

'Alto's' zijn ontstaan door dat gabbers een tegenpool nodig hadden.
Rofl, volgens mij bestond Metal al heel wat langer dan gabbertroep
Hallowed be my name
pi_47974707
En als je nou van Justin Timberlake én van Nightwish en dikke house houdt en een HBO-opleiding doet en blond bent met hoge hakken?
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_47974762
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef Ferdie88 het volgende:

[..]

Metal is een aparte subcultuur. Ook eentje die duidelijke kenmerken heeft en uiteraard raakvlakken met die zogenaamde 'alto's'... maar over het algemeen hebben die metalgasten weinig met dat vrolijke speelse en nerderige van dat soort mensen.
pi_47974797
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:12 schreef LunaticLaUrA het volgende:
En als je nou van Justin Timberlake én van Nightwish en dikke house houdt en een HBO-opleiding doet en blond bent met hoge hakken?
Welkom bij de club die het gezeik over subculturen langzaamaan beu is...
pi_47975116
quote:
Dan moet je mij een foto PM'en zodat ik je kan beoordelen
Wellicht dat je nu een nieuwe subcultuur start, jeweet het niet.
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:32:13 #165
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47975491
quote:
Nou, dan gaan wij trouwen
pi_47979552
quote:
Dan ben je lunactic
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:36:30 #167
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_47980894
Hehe, ik word ook altijd gothic genoemd!
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:11:50 #168
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_47986288
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef Syb-rund. het volgende:
Hehe, ik word ook altijd gothic genoemd!
ieuw
pi_48055069
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:32 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nou, dan gaan wij trouwen

Bij deze start ik een nieuwe subcultuur.
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_48055359
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik luister metal maar lust ook wel Pink Floyd hoor
pi_48055450
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef Ferdie88 het volgende:

[..]

Klopt!!

Jaren 80 al vormen van metal, Rond 1993 is de hardcore pas gekomen en toen ging het goed fout Whehee

Wiki:
" De eerste hardcoreplaten in Nederland verschenen in 1992, toen Rotterdam Records werd opgericht door DJ Paul Elstak"
pi_48055581
Rock and roll ain't noise pollution

Aldusch een van de artiesten die noch een waarheid noch een leugen vertellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door da_micha_man op 05-04-2007 23:25:00 ]
© ©
pi_48056533
wisselspanning gelijkspanning
  donderdag 5 april 2007 @ 21:30:32 #174
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48057921
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef LunaticLaUrA het volgende:

[..]

Goed plan

Waar zullen we trouwen? Kerkhof, tropisch eiland of op de Eiffeltoren?
pi_48064130
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef LunaticLaUrA het volgende:

[..]

Ik kom jullie wel uitroeien en de wereld behoeden van (nog meer) kwaad.
*gun laadt*
  vrijdag 6 april 2007 @ 02:13:28 #176
159438 dezenickiscool
wat valt er te zien?
pi_48067533
vind de nieuwe cd van Within Temptation anders wel goed

maar echt gothic is het niet

( toegegeven , kheb de OP niet gelezen )
KeKeBur
pi_48067582
'Within Temptation' vind ik dan weer wannabbee Goth
1 nummer was leuk (de eerste), maar niet steeds weer dezelfde zeikstem en dezelfde muziek 1 album vol, en daar nog es een vervolg op.
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:28:45 #178
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_48073445
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:11 schreef PsyCha het volgende:

[..]

ieuw
ik ben het niet hoor
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:33:42 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48073668
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:36 schreef da_micha_man het volgende:
Rock and roll ain't noise pollution

Aldusch een van de artiesten die noch een waarheid noch een leugen vertellen.
Rock and Roll is better than music .
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:55:37 #180
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_48087666
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 02:17 schreef Lipton-Anubis het volgende:
'Within Temptation' vind ik dan weer wannabbee Goth
1 nummer was leuk (de eerste), maar niet steeds weer dezelfde zeikstem en dezelfde muziek 1 album vol, en daar nog es een vervolg op.
Sterker nog, het is niet eens Goth. Nighwish en de rest van dat soort metal bandjes met sopraan zang ook niet.
The Light Is Leaving Us All
pi_48090892
Ach weetikut. chockers, metalen armbandjes, flamboyant gotische kleding, muziek geliefd
bij gothics. Bij de locale bibliotheek werd dat eerste album van hun de hele dag door gdraaid
toen ze een gothic-theme hadden.
Kun je het me kwalijk nemen dat ik dacht dat ze gothic gerelateerd waren?

bruidsjurken, mascara ogen, nagellak bij mannen, pseudo-psychedelische-rock-metal-whatever..
flamboyante gothische kledingstijl, en dat is niet Goth?
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:45:32 #182
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48091474
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef Lipton-Anubis het volgende:

bruidsjurken, mascara ogen, nagellak bij mannen, pseudo-psychedelische-rock-metal-whatever..
flamboyante gothische kledingstijl, en dat is niet Goth?
Nee, tegenwoordig zijn fluffy beenwarmers, neonkleuren, Elmo, veel knuffelen en housebeats goffic
pi_48091854
Ah! 'tegenwoordig' impliceert dat het eens wel zo was dus?
En wat kan het mij nou schelen, ik hou die slappe ongefundeerde gedoe niet bij.
Goffik vind ik zowiezo een slappe subcultuur. Geen eenheid, geen definitie, alles door mekaar.
Prut.
pi_48092015
jij kent het verschil tussen gothics en alto's dus niet das duidelijk.
pi_48092104
Ze lopen dag in dag uit zowat hand in hand met mekaar.
Hoe moet ik het verschil nog zien? Ze houden allemaal van diezelfde zielige prut-muziek,
komen mekaar tegen op dezelfde feesten, kennen mekaar, hangen met mekaar op de skaas
(dat is purmerends voor skatebaan),

Duidelijk of niet kan mij ut
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:07:57 #186
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48092136
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:58 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ah! 'tegenwoordig' impliceert dat het eens wel zo was dus?
En wat kan het mij nou schelen, ik hou die slappe ongefundeerde gedoe niet bij.
Goffik vind ik zowiezo een slappe subcultuur. Geen eenheid, geen definitie, alles door mekaar.
Prut.
Ja, vroeger...toen we het nog over wavers hadden, men nog aandacht aan de kleding besteedde en er nog wel eens wat voorbij kwam van Siouxsie, The Cure, Joy Division of Bauhaus.

Naja, Neo-Folk ftw!
pi_48092520
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:06 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ze lopen dag in dag uit zowat hand in hand met mekaar.
Hoe moet ik het verschil nog zien? Ze houden allemaal van diezelfde zielige prut-muziek,
komen mekaar tegen op dezelfde feesten, kennen mekaar, hangen met mekaar op de skaas
(dat is purmerends voor skatebaan),

Duidelijk of niet kan mij ut
Muziek MET echte instrumenten daar is echt wat meer voor nodig dan hardcore met fruitloops maken of hiphop herrie

Zelfde muziek je hebt echt veel substromingen onder de metal/goth's: Emo punk poprock rock hardrock metal deathmetal doommetal grindcore industrial Folkmetal Symphonicmetal melodicmetal NSBM-metal Epic-power-metal Stonerrock/metal

zo nu jij dikzak
pi_48092717
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:20 schreef ibaneX het volgende:
metal/goth's: Emo punk poprock rock hardrock metal deathmetal doommetal grindcore industrial Folkmetal Symphonicmetal melodicmetal NSBM-metal Epic-power-metal Stonerrock/metal
zo nu jij dikzak
Allemaal 1 pot nat toch. Ze houden allemaal van "KoRn", doen allemaal aan wicca, hebben allemaal een skateboard.
was het verschil???
pi_48092780
Btw. Ik vind die oudere hiphop uit eind jaren 80 heul wat beter en divers klinken dan
die eentonige gothic-metal-emo-minimaal-punkrock-troep..
Ze zijn zo eentonig, het lijken allemaal net sky-radio nummers man.
pi_48093097
Mwah, ik denk niet dat goths per definitie intelligenter zijn, maar ze staan wel meer stil bij bepaalde dingen in het leven en filosoferen vaak meer. Ze hebben vaak een rijk spiritueel leven.
pi_48093414
Het zijn net grote kinderen imo.
Dan willen ze je met 4 vingers optillen na een zg. seance (met veel gegiechel)
Ik bedoel maar wat. En ja ik heb goth, skate, alto-vrienden en alles daar tussen in..
Het zijn hele aardige mensen meestal. Doen het ook met mekaar (iedereen met iedereen,
behalve mij )
Veul beter dan die negers en die marukks. Breek me de bek daar niet over open...
pi_48093547
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:49 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Doen het ook met mekaar (iedereen met iedereen,
behalve mij )
Verkapte "Wie wil mij alsjeblieft ontmaagden"-post!

(Just kidding! )
pi_48093550
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:27 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

Allemaal 1 pot nat toch. Ze houden allemaal van "KoRn", doen allemaal aan wicca, hebben allemaal een skateboard.
was het verschil???
neej dat zijn de wannabe's
pi_48093695
O.. Dat zijn die wannabees..
Jaja.. tja 'k heb er dan ook nog niet zo'n geoefend oog voor he..

Toch vind ik ze dom

Waar komen jullie allemaal vandaan?
pi_48093715
Ik woon momenteel helaas in Deventer.
pi_48093953
Waar ligt dat ergens, in groningen?
pi_48094086
HAHAHAHA!! You got to be shitting me!

Wel eens van Apeldoorn gehoord? Of Zutphen?

Beetje die kanten op.
Half uurtje van Zwolle af.
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:11:04 #198
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_48094106
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:07 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Waar ligt dat ergens, in groningen?
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:11:39 #199
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48094128
Waarom altijd maar meteen ergens een stempel opplakken? Ik luister graag naar metal, gothic, neo-folk en alle aanverwante genres, maar ik vind mijzelf geen gothic. Ik zie er niet gothic uit, en op concerten val ik zelfs vaak op omdat ik er nogal 'H&M/C&A' bijloop.

Ik sta voor de klas op het VMBO (B en K), en heb tot nu toe één metalminded leerling meegemaakt. Op de HAVO en VWO afdeling lopen er een stuk meer. Toch blijft het principe hetzelfde; of je nu naar hardcore luistert en daar je kleding op aanpast of je juist in de metal verdiept en daar je ei in kwijt kunt, beiden is een vorm van je aangetrokken voelen tot een bepaalde (sub)groep. Ik denk dat in veel gevallen de muziek slechts bijzaak is.
pi_48094192
Mwoah, bijzaak...ik denk dat het wel een belangrijke factor is, maar idd zeer zeker niet de enige factor.

Neo-folk? Qntal en Helium Volta enzo?
Of meer Faun en Hagalaz Runedance?
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:14:43 #201
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48094235
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:13 schreef ToT het volgende:
Mwoah, bijzaak...ik denk dat het wel een belangrijke factor is, maar idd zeer zeker niet de enige factor.

Alle 4 zijn ruim vertegenwoordigd in mijn collectie.
pi_48094399
Excellent!

( Overigens werk ik ook op een VMBO. )

Wat muziek betreft muziek vind ik neo-folk tegenwoordig ook gaaf, mede dankzij mijn ex-vriendin. Daarvoor hield ik meer van gothic metal. (Therion, The sins of thy beoved, Nightwish, Tristania, Theatre of Tragedy enz.) Qntal vind ik al langer gaaf. (Er is hier toch ook een user met die naam, toch?)
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:22:26 #203
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48094505
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:18 schreef ToT het volgende:
Excellent!

( Overigens werk ik ook op een VMBO. )

Wat muziek betreft muziek vind ik neo-folk tegenwoordig ook gaaf, mede dankzij mijn ex-vriendin. Daarvoor hield ik meer van gothic metal. (Therion, The sins of thy beoved, Nightwish, Tristania, Theatre of Tragedy enz.) Qntal vind ik al langer gaaf. (Er is hier toch ook een user met die naam, toch?)
Ik luister echt naar alles. De bands die jij noemt, maar ook Autumn Tears, In the Woods, Anathema, My Dying Bride, Deine Lakaien, Covenant, Samael, Ulver, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Overigens heb ik ook cd's van Cornelis Vreeswijk en Rita Hovink.
pi_48094658
Deine lakaien is ECHT vaag! Gotta love 'em!

Ja nee ik luister ook naar van alles hoor. Echt niet alleen gothic of metal of neo-folk.
Autumn tears? Dan ken je vast ook Die verbannten kinder Eva's?
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:28:03 #205
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48094721
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:26 schreef ToT het volgende:

Ja nee ik luister ook naar van alles hoor. Echt niet alleen gothic of metal of neo-folk.
Heb ik ook het e.e.a. van staan inderdaad. Maar laten we deze discussie hier niet voortzetten, daar is deze topic immers niet voor bedoeld.
pi_48094771
Heb je gelijk in.

'k schaam me overigens kapot dat ik een aantal andere bands niet opgenoemd heb, maar okee; back on topic maar weer: goths en hun al dan niet hoger liggende IQ.
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:31:56 #207
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48094863
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:29 schreef ToT het volgende:
'k schaam me overigens kapot dat ik een aantal andere bands niet opgenoemd heb
Stuur maar een PM, dan kun je ze alsnog noemen.
pi_48094917
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Ik luister echt naar alles. De bands die jij noemt, maar ook Autumn Tears, In the Woods, Anathema, My Dying Bride, Deine Lakaien, Covenant, Samael, Ulver, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Overigens heb ik ook cd's van Cornelis Vreeswijk en Rita Hovink.
Niet dus.

En tyf op met die topickaap
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:36:57 #209
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48095046
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef De_Ananas het volgende:

Niet dus.
Wel dus. Jij kunt toch niet in mijn cd-collectie kijken?
quote:

En tyf op met die topickaap [afbeelding]
Ik kaap het topic niet, ik kap de offtopic discussie juist af.
pi_48095198
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:26 schreef ToT het volgende:

Damn, ik kom niet verder dan een Tori Amos, Whale, Lullaby van de Cure, Weezer, Coin Operated Boy..
Wat nog meer?
pi_48095235
oja en ik luister ook naar hippie-muziek, telt dat ook?
carrie nations - come with the gentle people.
pi_48095304
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Wel dus. Jij kunt toch niet in mijn cd-collectie kijken?
[..]

Ik kaap het topic niet, ik kap de offtopic discussie juist af.
Je noemt een hoop bands op (denk ik) en dan zeg je dat je naar alle muziek luisterd?
pi_48095360
*ROFL* @ Coin operated boy!

Nee maar laten we maar on topic blijven.
Ik ben zelf moderator bij een aardig lopend forum. Zou nogal lullig zijn als ik hier meedeed aan het overtreden van de regels he!
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2007 @ 22:49:08 #214
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_48095484
quote:

[..]

Dezelfde argumenten zijn dus van toepassing op hardcore, terror, speedcore etc
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:54:57 #215
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48095681
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:44 schreef De_Ananas het volgende:
Je noemt een hoop bands op (denk ik) en dan zeg je dat je naar alle muziek luisterd?
Lieve ananas, ik heb ruim 2000 cd's. Moet ik ze allemaal opnoemen?
pi_48095894
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Nee, maar ik geloof niet dat je naar alle muziek luisterd als je een hoop van die bands opnoemt

En er zijn amper mensen die echt naar alle muziek luisteren.
pi_48096057
Allerlei soorten dan?
Jeez, hoezo letterlijk opvatten!
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:05:19 #218
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48096067
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:13 schreef ToT het volgende:

Kijk maar in mijn fotoboek, daar staan wel wat prettige muziekmakers bij

...meneer de Theatre of Tragedy fan
pi_48096228
Whehehehe!
Ja niet meer hoor! Na Aégis ben ik afgehaakt.

Maar ik check je fotoboekkie wel ff.
(We hebben overigens wel vaker over gothic muziek enzo gepraat op het forum; jij was toch meer into electro-goth?)
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:09:25 #220
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48096243
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nee, maar ik geloof niet dat je naar alle muziek luisterd als je een hoop van die bands opnoemt

En er zijn amper mensen die echt naar alle muziek luisteren.
De bands die ik noemde slaan natuurlijk op deze topic. In mijn collectie komen echter bijna alle genres aan bod: pop, rock, klassiek, metal, blues, dance, middeleeuws, indie, electro, industrial, Nederlandstalig, filmmuziek, gothic, triphop, darkwave, ambient, sympho, alternatieve country...

Op schlager, jazz en hardcore na luister ik echt naar veel verschillende soorten muziek. Maar goed, zoals altijd word je toch vanzelf weer in een hokje gestopt. Jammer.
pi_48096283
Triphop? Zoals Tricky?
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:15:42 #222
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48096455
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:10 schreef ToT het volgende:
Triphop? Zoals Tricky?
Onder andere. Maarreh, pas maar op, voor je het weet word je beschuldigd van topickaperij...
pi_48096655
Owjah, back on topic maar weer he!
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:22:51 #224
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48098668
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:09 schreef ToT het volgende:
Whehehehe!
Ja niet meer hoor! Na Aégis ben ik afgehaakt.

Maar ik check je fotoboekkie wel ff.
(We hebben overigens wel vaker over gothic muziek enzo gepraat op het forum; jij was toch meer into electro-goth?)
Hehehe

Ja, ik vind alles wel leuk, hangt af van het feestje, mijn steming, het weer etc. De laatste tijd echter voornamelijk neo-folk. Da's altijd fijn
pi_48101201
quote:
quote:
Slimme studenten kiezen voor hard rock muziek
Slimme kids verkiezen Metallica boven Mozart en Slayer boven Shakira. Uit onderzoek is gebleken, bollebozen houden van metal! Maar wordt je dan ook slimmer als je naar keiharde rock muziek gaat luisteren?

[..]

De leerlingen zien zichzelf niet als Metalheads, maar ze gebruiken de agressieve muziek vaak om negatieve emoties zoals frustraties en woede kwijt te raken. Misschien ervaren begaafde mensen meer druk door hun talent, dan anderen van dezelfde leeftijd.

[..]
quote:
Interessant, van waar trek jij die conclusie uit bovenstaand artikel? Het artikel gaat over mensen die naar metal muziek luisteren. Ik doe dat ook regelmatig maar zie er niet uit als een gothic, heel veel metal fans die ik ken trouwens niet. Sterker nog, het cursief gemaakte zinsdeel doet vermoeden dat deze slimme leerlingen/studeten er helemaal niet uit zien als een gothic en dat ook niet zijn, zij luisteren enkel naar metal muziek.
pi_48101334
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

2000? Hoe heb je dat geflikt? Heet je papa soms Hans B.?
pi_48101505
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

2000? Hoe heb je dat geflikt die gefikt? Heet je papa soms Hans B Hewlet-Packard.?
pi_48101547
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef ToT het volgende:
*ROFL* @ Coin operated boy!

Nee maar laten we maar on topic blijven.
Ik ben zelf moderator bij een aardig lopend forum. Zou nogal lullig zijn als ik hier meedeed aan het overtreden van de regels he!
Nah, hier mag je.
Je moet enkelt ff die kale oppernerd (volgens mij heet hij danny) ff pijpen en krijg je je vrijkaartje

Anyway.

Over dat stukje van intelligente mensen luisteren naar Metal. Mmmm...
Tellen punk en grunge ook?
En wie kan mij een goede definitie geven van "Het Goth Zijn" ?
pi_48103151
*LOL*

Tja een definitie....is er volgens mij niet.
Er gothic uitzien makt je niet per sé gothic.
"Een gothic levensstijl hebben" is wat de meesten zeggen, maar wat is dat dan?

Ja veel goths zwelgen in verdriet en depressiviteit, maar er zijn ook genoeg goths zonder psychische problemen.
Automutilatie hoort ook niet per definitie bij goths; het is maar een percentage die dat doet, en buiten het gothic wereldje zijn er ook mensen die het doen.
Diepzinnige gedachten hebben....hoort ook niet exclusief bij goths.
Van de muziek houden maakt je ook niet meteen een goth.

Ik denk dat het een combinatie van muziek, kleding en een stuk levenshouding is, maar dat laatste valt niet exact te definiëren.
pi_48103281
quote:

[..]

Kijk en hier komt de echte aap uit de mouw.
Echte goth's luisteren niet naar Metall
Das een compleet ander hokje .
Ben zelf metallhead maar ben ook Pagan..dus aardig in de buurt van Goth.
Gezellig naar een Goth feest.
Brrrrrr .... wat een ellende muziek...alleen maar Duitse techno..
Op zich wel leuke beat, maar me maat en ik stonden contstant te wachten tot de beuk gitaar zou invallen
Er zijn minstens 10 verschillende soorten " Goth" .
die kun je niet over een kam scheren.
Overigens Within Temptation is geen Goth.
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  zaterdag 7 april 2007 @ 10:03:43 #231
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48103323
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
2000? Hoe heb je dat geflikt? Heet je papa soms Hans B.?
Nee, mijn papa heet Jan.

Ik weet niet, de een geeft veel geld uit aan dure merkkleding, flink stappen en dure auto's en ik heb het altijd liever uitgegeven aan ceedeetjes. Ik heb die collectie in 8 jaar tijd opgebouwd, en het gebeurt me regelmatig dat ik weer naar de Ikea moet om er een kast bij te halen.
pi_48104123
Within Temptation is Eftelingmetal!
Nieuwste CD overigens nog niet gehoord.

@ duitse techno: ik neem aan dat je het over Blutengel hebt?
Die vind ik in de categorie "Heerlijk fout" vallen!
pi_48166603
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef ibaneX het volgende:

[..]

Klopt!!

Jaren 80 al vormen van metal, Rond 1993 is de hardcore pas gekomen en toen ging het goed fout Whehee

Wiki:
" De eerste hardcoreplaten in Nederland verschenen in 1992, toen Rotterdam Records werd opgericht door DJ Paul Elstak"
ons pap is van 1960.. en toen was er al metal.. anders dan nu natuurlijk..
maar ik de haren 1940 enzo was er al metal.. alleen werd het toen niet zo genoemt..!
waarschijnlijk was het er zelfs al eerder
  dinsdag 10 april 2007 @ 08:02:54 #234
84926 WyriHaximus
pi_48166626
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:55 schreef ToT het volgende:
Within Temptation is Eftelingmetal!
Nieuwste CD overigens nog niet gehoord.

@ duitse techno: ik neem aan dat je het over Blutengel hebt?
Die vind ik in de categorie "Heerlijk fout" vallen!
* WyriHaximus vind Blutengel vrolijk (Wel lekker rustige muziek om mee te werken .)
* WyriHaximus luisterd ook naar de meeste soorten metal
phluphy for president!
pi_48167893
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 07:59 schreef omg_wtf_bbq het volgende:

[..]

ons pap is van 1960.. en toen was er al metal.. anders dan nu natuurlijk..
maar ik de haren 1940 enzo was er al metal.. alleen werd het toen niet zo genoemt..!
waarschijnlijk was het er zelfs al eerder
Toen was er nog echt geen metal hoor
zakelijk
  dinsdag 10 april 2007 @ 09:52:05 #236
84926 WyriHaximus
pi_48168120
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:41 schreef Zuen het volgende:

[..]

Toen was er nog echt geen metal hoor
Was er toen niet Rock 'n' Roll?
phluphy for president!
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:19:29 #237
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48168744
Black Sabbath
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:31:53 #238
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_48169063
Slimme mensen zijn meestal nerdjes. Zitten thuis in de boeken in plaats van dat ze buiten zijn met vrienden. Horen er daarom niet bij, worden verstoten. Ze keren zich af van het normale volk en gaan zich dan raar kleden samen met alle andere nerdjes en horen dan opeens wel ergens bij.

Gothic zijn maakt je niet slim. Slim zijn maakt je gothic
pi_48185033
LOL, idd Wyri.....dinges! Het is ook vrolijke muziek! (Op 1 of 2 nummers na of zo.)

Aaipod, ben ik idd mee eens, hoewel ik niet wil zeggen dat slimme mensen MEESTAL nerdjes zijn, en met je redernering zouden alle goths dus nerds moeten zijn, en ik noem het niet "raar" kleden, maar verder ben ik het met je eens!
pi_48185477
Hé dit topic is nog open .
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:48:47 #241
84926 WyriHaximus
pi_48186004
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:20 schreef ToT het volgende:
LOL, idd Wyri.....dinges! Het is ook vrolijke muziek! (Op 1 of 2 nummers na of zo.)

Aaipod, ben ik idd mee eens, hoewel ik niet wil zeggen dat slimme mensen MEESTAL nerdjes zijn, en met je redernering zouden alle goths dus nerds moeten zijn, en ik noem het niet "raar" kleden, maar verder ben ik het met je eens!
^^

Misschien is 'anders' een beter woord dan 'raar'.
phluphy for president!
pi_48186061
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef Allure_ het volgende:
Hé dit topic is nog open .
Het is gewoon een verkapt bashtopic
pi_48186523
Verhip, kom je weer eens een bekende tegen. Wist niet dat jij nog rondstruinde op FOK! ToT
pi_48187184
WHAHAHAHAHAHA!!! En ik wist dat niet van jou, meid!
Ik zit hier al een poosje, en gezien mijn posts op ons forum, HAD je kunnen weten dat ik hier zat!

On topic: was idd begonnen als bash-topic, maar da's intussen wel redelijk veranderd.
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:13:22 #245
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48189248
Zojuist was er op TV Gelderland een pijnlijk genante aflevering van het programma 'Pubers', wat over 14-jarige "gothics" ging.

Wel heel schattig om te zien hoe zelfbenoemde goth (uiteraard getooid in Slipknot en Korn kledij) door zijn moeder werd uitgezwaaid op het moment dat hij per fiets vertrok naar 'de cult van Zutphen'.
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:24:22 #246
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_48189688
Godverdomme, gemist. Wou het wel zien, hoe die 14-jarige alto's zich zelf voor schut gingen zetten
Hallowed be my name
pi_48189776
Tis maar een fase, net als dat 'iedereen' gabber was een jaar of 10 terug. Daar zie je er ook niet veel meer van op straat.
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:27:53 #248
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48189854
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:24 schreef Ferdie88 het volgende:
Godverdomme, gemist. Wou het wel zien, hoe die 14-jarige alto's zich zelf voor schut gingen zetten
Wordt ieder uur herhaald.
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:30:30 #249
122997 zquing
Drama Junk
pi_48190005
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zojuist was er op TV Gelderland een pijnlijk genante aflevering van het programma 'Pubers', wat over 14-jarige "gothics" ging.

Wel heel schattig om te zien hoe zelfbenoemde goth (uiteraard getooid in Slipknot en Korn kledij) door zijn moeder werd uitgezwaaid op het moment dat hij per fiets vertrok naar 'de cult van Zutphen'.
whehehehe, jammer dat ik geen tv gelderland heb, kan je 't niet opnemen ofzo xD
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:31:35 #250
122997 zquing
Drama Junk
pi_48190051
kom er net achter dat sze ook een uitzending gemist hebben, zal er morgen wel opstaan denk ik
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:44:22 #251
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48190648
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef zquing het volgende:
kom er net achter dat sze ook een uitzending gemist hebben, zal er morgen wel opstaan denk ik
Die wordt erg slecht bijgewerkt. Maar indien deze er toch opstaat: kijken! Gegarandeerd een half uur tranen in je ogen en plaatsvervangende schaamte!
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:45:21 #252
122997 zquing
Drama Junk
pi_48190696
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Die wordt erg slecht bijgewerkt. Maar indien deze er toch opstaat: kijken! Gegarandeerd een half uur tranen in je ogen en plaatsvervangende schaamte!
die van vorige week staat wel al op
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:56:46 #253
122997 zquing
Drama Junk
pi_48440751
  woensdag 18 april 2007 @ 20:28:28 #254
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48476741
quote:
Aandoenlijk he?
  woensdag 18 april 2007 @ 20:29:46 #255
122997 zquing
Drama Junk
pi_48476813
ik vond 't wel meevallen met z'n gothicheid. Maar ze zijn nogsteeds allemaal wel een beetje eng xD
  woensdag 18 april 2007 @ 21:01:15 #256
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48478345
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:29 schreef zquing het volgende:
ik vond 't wel meevallen met z'n gothicheid. Maar ze zijn nogsteeds allemaal wel een beetje eng xD
Het was juist enorm triest. Meekijken hoe mams de Korn-shirts uitwast...
  woensdag 18 april 2007 @ 21:21:39 #257
122997 zquing
Drama Junk
pi_48479301
triest zijn alle gothics, maar volgens mij is die van puberruil veel erger, al moet ik die nog een keer zien
  woensdag 18 april 2007 @ 21:29:59 #258
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48479702
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:21 schreef zquing het volgende:
triest zijn alle gothics, maar volgens mij is die van puberruil veel erger, al moet ik die nog een keer zien
Maar dat was gewoon omdat die gast sowieso een volslagen idioot was. Ongeacht zijn gothic zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_48479825
quote:
triest zijn alle gothics
Triest om een hele groepering over één kam te scheren!
  woensdag 18 april 2007 @ 21:33:57 #260
122997 zquing
Drama Junk
pi_48479907
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Triest om een hele groepering over één kam te scheren!
sorry hoor, gothics vallen wel mee, net als alto's en metalheads. Zolang ze maar niet emo zijn

is 't nu weer goed
pi_48480296
*LOL* Ik vind het best!
  woensdag 18 april 2007 @ 23:36:39 #262
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48486041
quote:
Waar kan ik de ruilbeurs voor pubermeisjes vinden?
pi_48486123
quote:
http://www.puberruil.kro.nl/Puberruil2006/Uitzending6gemist.aspx

Die gothic is zoeen lamlul
zakelijk
  woensdag 18 april 2007 @ 23:45:18 #264
84926 WyriHaximus
pi_48486366
quote:
lol wat een kneus idd.

* WyriHaximus is ook metal fan maar wat een ram debiel

En wat zquing zegt idd .
phluphy for president!
  woensdag 18 april 2007 @ 23:47:07 #265
105263 Litso
Interlectueel.
pi_48486437
quote:
Ik denk van wel, hoewel het volgens mij niet zo zwart-wit (haha) is als de gothic in de OP beschrijft.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  donderdag 19 april 2007 @ 00:06:49 #266
84926 WyriHaximus
pi_48487124
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

Waar kan ik de ruilbeurs voor pubermeisjes vinden?
http://www.puberruil.kro.nl/Puberruil2006/Uitzending1gemist.aspx
http://www.puberruil.kro.nl/Puberruil2006/Uitzending2gemist.aspx
http://www.puberruil.kro.nl/Puberruil2006/Uitzending3gemist.aspx
http://www.puberruil.kro.nl/Puberruil2006/Uitzending4gemist.aspx
http://www.puberruil.kro.nl/Puberruil2006/Uitzending5gemist.aspx
http://www.puberruil.kro.nl/Puberruil2006/Uitzending6gemist.aspx
http://www.puberruil.kro.nl/Puberruil2006/Uitzending7gemist.aspx
http://www.puberruil.kro.nl/Puberruil2006/Uitzending8gemist.aspx
http://www.puberruil.kro.nl/Puberruil2006/Uitzending9gemist.aspx

quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:47 schreef Litso het volgende:

[..]

Ik denk van wel, hoewel het volgens mij niet zo zwart-wit (haha) is als de gothic in de OP beschrijft.
Misschien niet helemaal het zelfde. Maar is het jouw nooit opgvallen dat mongooltjes (en dan niet die jochies die lopen te jumpen maar mensen met het syndroom van down (en andere hersenstoornissen met een niet al te hoge intiligentie)) veelal van muziek van fransbouwer, BZN, jantje smit enzo houden? Omdat het makkelijk, duidelijk en simpele muziek is. En de gothic heeft wel een punt. Heb jij wel eens een dom blondje (letterlijk) naar metal met complete epic verhalen in de muziek horen luisteren?
phluphy for president!
  donderdag 19 april 2007 @ 00:16:09 #267
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48487391
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Misschien niet helemaal het zelfde. Maar is het jouw nooit opgvallen dat mongooltjes (en dan niet die jochies die lopen te jumpen maar mensen met het syndroom van down (en andere hersenstoornissen met een niet al te hoge intiligentie)) veelal van muziek van fransbouwer, BZN, jantje smit enzo houden? Omdat het makkelijk, duidelijk en simpele muziek is. En de gothic heeft wel een punt. Heb jij wel eens een dom blondje (letterlijk) naar metal met complete epic verhalen in de muziek horen luisteren?
Mag ik hieruit opmaken dat jij ook naar Nederlandse volksmuziek als Frans Bauer, Jan Smit en BZN luistert?
  donderdag 19 april 2007 @ 00:19:55 #268
84926 WyriHaximus
pi_48487518
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Mag ik hieruit opmaken dat jij ook naar Nederlandse volksmuziek als Frans Bauer, Jan Smit en BZN luistert?
Nee mijn spelling zuigt gewoon . (En ik ben vergeten NL lang pack voor FF te installeren vorige week, helpt ook nogal .)
phluphy for president!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')