Die wordt erg slecht bijgewerkt. Maar indien deze er toch opstaat: kijken! Gegarandeerd een half uur tranen in je ogen en plaatsvervangende schaamte!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef zquing het volgende:
kom er net achter dat sze ook een uitzending gemist hebben, zal er morgen wel opstaan denk ik
die van vorige week staat wel al opquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die wordt erg slecht bijgewerkt. Maar indien deze er toch opstaat: kijken! Gegarandeerd een half uur tranen in je ogen en plaatsvervangende schaamte!
Aandoenlijk he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:56 schreef zquing het volgende:
http://www.rtvgelderlandarchief.nl/index.php?datum=10042007&programma=003&id=49332
het tv gelderland programma
Het was juist enorm triest. Meekijken hoe mams de Korn-shirts uitwast...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:29 schreef zquing het volgende:
ik vond 't wel meevallen met z'n gothicheid. Maar ze zijn nogsteeds allemaal wel een beetje eng xD
Maar dat was gewoon omdat die gast sowieso een volslagen idioot was. Ongeacht zijn gothic zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:21 schreef zquing het volgende:
triest zijn alle gothics, maar volgens mij is die van puberruil veel erger, al moet ik die nog een keer zien
Triest om een hele groepering over één kam te scheren!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:21 schreef zquing het volgende:
triest zijn alle gothics
sorry hoor, gothics vallen wel mee, net als alto's en metalheads. Zolang ze maar niet emo zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Triest om een hele groepering over één kam te scheren!
Waar kan ik de ruilbeurs voor pubermeisjes vinden?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:21 schreef zquing het volgende:
triest zijn alle gothics, maar volgens mij is die van puberruil veel erger, al moet ik die nog een keer zien
http://www.puberruil.kro.nl/Puberruil2006/Uitzending6gemist.aspxquote:Op woensdag 18 april 2007 21:21 schreef zquing het volgende:
lol wat een kneus idd.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:38 schreef Zuen het volgende:
[..]
http://www.puberruil.kro.nl/Puberruil2006/Uitzending6gemist.aspx
Die gothic is zoeen lamlul
Ik denk van wel, hoewel het volgens mij niet zo zwart-wit (haha) is als de gothic in de OP beschrijft.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:14 schreef karr-1 het volgende:
Alsof je muzieksmaak ook maar enig verband heeft met je intelligentie......
http://www.puberruil.kro.nl/Puberruil2006/Uitzending1gemist.aspxquote:Op woensdag 18 april 2007 23:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waar kan ik de ruilbeurs voor pubermeisjes vinden?![]()
![]()
Misschien niet helemaal het zelfde. Maar is het jouw nooit opgvallen dat mongooltjes (en dan niet die jochies die lopen te jumpen maar mensen met het syndroom van down (en andere hersenstoornissen met een niet al te hoge intiligentie)) veelal van muziek van fransbouwer, BZN, jantje smit enzo houden? Omdat het makkelijk, duidelijk en simpele muziek is. En de gothic heeft wel een punt. Heb jij wel eens een dom blondje (letterlijk) naar metal met complete epic verhalen in de muziek horen luisteren?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk van wel, hoewel het volgens mij niet zo zwart-wit (haha) is als de gothic in de OP beschrijft.
Mag ik hieruit opmaken dat jij ook naar Nederlandse volksmuziek als Frans Bauer, Jan Smit en BZN luistert?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Misschien niet helemaal het zelfde. Maar is het jouw nooit opgvallen dat mongooltjes (en dan niet die jochies die lopen te jumpen maar mensen met het syndroom van down (en andere hersenstoornissen met een niet al te hoge intiligentie)) veelal van muziek van fransbouwer, BZN, jantje smit enzo houden? Omdat het makkelijk, duidelijk en simpele muziek is. En de gothic heeft wel een punt. Heb jij wel eens een dom blondje (letterlijk) naar metal met complete epic verhalen in de muziek horen luisteren?
Nee mijn spelling zuigt gewoonquote:Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat jij ook naar Nederlandse volksmuziek als Frans Bauer, Jan Smit en BZN luistert?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |