Alle 4 zijn ruim vertegenwoordigd in mijn collectie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:13 schreef ToT het volgende:
Mwoah, bijzaak...ik denk dat het wel een belangrijke factor is, maar idd zeer zeker niet de enige factor.
Neo-folk? Qntal en Helium Volta enzo?
Of meer Faun en Hagalaz Runedance?
Ik luister echt naar alles. De bands die jij noemt, maar ook Autumn Tears, In the Woods, Anathema, My Dying Bride, Deine Lakaien, Covenant, Samael, Ulver, en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:18 schreef ToT het volgende:
Excellent!
( Overigens werk ik ook op een VMBO.)
Wat muziek betreft muziek vind ik neo-folk tegenwoordig ook gaaf, mede dankzij mijn ex-vriendin. Daarvoor hield ik meer van gothic metal. (Therion, The sins of thy beoved, Nightwish, Tristania, Theatre of Tragedy enz.) Qntal vind ik al langer gaaf. (Er is hier toch ook een user met die naam, toch?)
Heb ik ook het e.e.a. van staan inderdaad. Maar laten we deze discussie hier niet voortzetten, daar is deze topic immers niet voor bedoeld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:26 schreef ToT het volgende:
Deine lakaien is ECHT vaag!Gotta love 'em!
Ja nee ik luister ook naar van alles hoor.Echt niet alleen gothic of metal of neo-folk.
Autumn tears? Dan ken je vast ook Die verbannten kinder Eva's?
Stuur maar een PM, dan kun je ze alsnog noemen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:29 schreef ToT het volgende:
'k schaam me overigens kapot dat ik een aantal andere bands niet opgenoemd heb
Niet dus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik luister echt naar alles. De bands die jij noemt, maar ook Autumn Tears, In the Woods, Anathema, My Dying Bride, Deine Lakaien, Covenant, Samael, Ulver, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Overigens heb ik ook cd's van Cornelis Vreeswijk en Rita Hovink.
Wel dus. Jij kunt toch niet in mijn cd-collectie kijken?quote:
Ik kaap het topic niet, ik kap de offtopic discussie juist af.quote:
Damn, ik kom niet verder dan een Tori Amos, Whale, Lullaby van de Cure, Weezer, Coin Operated Boy..quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:26 schreef ToT het volgende:
Deine lakaien is ECHT vaag!Gotta love 'em!
Ja nee ik luister ook naar van alles hoor.Echt niet alleen gothic of metal of neo-folk.
Autumn tears? Dan ken je vast ook Die verbannten kinder Eva's?
Je noemt een hoop bands op (denk ik) en dan zeg je dat je naar alle muziek luisterd?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wel dus. Jij kunt toch niet in mijn cd-collectie kijken?
[..]
Ik kaap het topic niet, ik kap de offtopic discussie juist af.
Dezelfde argumenten zijn dus van toepassing op hardcore, terror, speedcore etcquote:
Lieve ananas, ik heb ruim 2000 cd's. Moet ik ze allemaal opnoemen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:44 schreef De_Ananas het volgende:
Je noemt een hoop bands op (denk ik) en dan zeg je dat je naar alle muziek luisterd?![]()
Nee, maar ik geloof niet dat je naar alle muziek luisterd als je een hoop van die bands opnoemtquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lieve ananas, ik heb ruim 2000 cd's. Moet ik ze allemaal opnoemen?
Kijk maar in mijn fotoboek, daar staan wel wat prettige muziekmakers bijquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:13 schreef ToT het volgende:
Mwoah, bijzaak...ik denk dat het wel een belangrijke factor is, maar idd zeer zeker niet de enige factor.
Neo-folk? Qntal en Helium Volta enzo?
Of meer Faun en Hagalaz Runedance?
De bands die ik noemde slaan natuurlijk op deze topic. In mijn collectie komen echter bijna alle genres aan bod: pop, rock, klassiek, metal, blues, dance, middeleeuws, indie, electro, industrial, Nederlandstalig, filmmuziek, gothic, triphop, darkwave, ambient, sympho, alternatieve country...quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof niet dat je naar alle muziek luisterd als je een hoop van die bands opnoemt
En er zijn amper mensen die echt naar alle muziek luisteren.
Onder andere. Maarreh, pas maar op, voor je het weet word je beschuldigd van topickaperij...quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:10 schreef ToT het volgende:
Triphop? Zoals Tricky?
Hehehequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:09 schreef ToT het volgende:
Whehehehe!
Ja niet meer hoor!Na Aégis ben ik afgehaakt.
Maar ik check je fotoboekkie wel ff.
(We hebben overigens wel vaker over gothic muziek enzo gepraat op het forum; jij was toch meer into electro-goth?)
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:
quote:Slimme studenten kiezen voor hard rock muziek
Slimme kids verkiezen Metallica boven Mozart en Slayer boven Shakira. Uit onderzoek is gebleken, bollebozen houden van metal! Maar wordt je dan ook slimmer als je naar keiharde rock muziek gaat luisteren?
[..]
De leerlingen zien zichzelf niet als Metalheads, maar ze gebruiken de agressieve muziek vaak om negatieve emoties zoals frustraties en woede kwijt te raken. Misschien ervaren begaafde mensen meer druk door hun talent, dan anderen van dezelfde leeftijd.
[..]
Interessant, van waar trek jij die conclusie uit bovenstaand artikel? Het artikel gaat over mensen die naar metal muziek luisteren. Ik doe dat ook regelmatig maar zie er niet uit als een gothic, heel veel metal fans die ik ken trouwens niet. Sterker nog, het cursief gemaakte zinsdeel doet vermoeden dat deze slimme leerlingen/studeten er helemaal niet uit zien als een gothic en dat ook niet zijn, zij luisteren enkel naar metal muziek.quote:Oftwel, ze hebben gewoon gelijk.
2000? Hoe heb je dat geflikt? Heet je papa soms Hans B.?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lieve ananas, ik heb ruim 2000 cd's. Moet ik ze allemaal opnoemen?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
2000? Hoe heb je dat geflikt die gefikt? Heet je papa soms Hans B Hewlet-Packard.?
Nah, hier mag je.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef ToT het volgende:
*ROFL* @ Coin operated boy!
Nee maar laten we maar on topic blijven.
Ik ben zelf moderator bij een aardig lopend forum. Zou nogal lullig zijn als ik hier meedeed aan het overtreden van de regels he!
Kijk en hier komt de echte aap uit de mouw.quote:Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Uhhh... spoel is ff gouw je mond. Ik ben gister bij een electro concert geweest, en daar stikte t van de goths
Nee, mijn papa heet Jan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
2000? Hoe heb je dat geflikt? Heet je papa soms Hans B.?
ons pap is van 1960.. en toen was er al metal.. anders dan nu natuurlijk..quote:Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Klopt!!
Jaren 80 al vormen van metal, Rond 1993 is de hardcore pas gekomen en toen ging het goed foutWhehee
Wiki:
" De eerste hardcoreplaten in Nederland verschenen in 1992, toen Rotterdam Records werd opgericht door DJ Paul Elstak"
* WyriHaximus vind Blutengel vrolijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:55 schreef ToT het volgende:
Within Temptation is Eftelingmetal!
Nieuwste CD overigens nog niet gehoord.
@ duitse techno: ik neem aan dat je het over Blutengel hebt?
Die vind ik in de categorie "Heerlijk fout" vallen!
Toen was er nog echt geen metal hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 07:59 schreef omg_wtf_bbq het volgende:
[..]
ons pap is van 1960.. en toen was er al metal.. anders dan nu natuurlijk..
maar ik de haren 1940 enzo was er al metal.. alleen werd het toen niet zo genoemt..!
waarschijnlijk was het er zelfs al eerder![]()
![]()
^^quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:20 schreef ToT het volgende:
LOL, idd Wyri.....dinges!Het is ook vrolijke muziek!
(Op 1 of 2 nummers na of zo.)
Aaipod, ben ik idd mee eens, hoewel ik niet wil zeggen dat slimme mensen MEESTAL nerdjes zijn, en met je redernering zouden alle goths dus nerds moeten zijn, en ik noem het niet "raar" kleden, maar verder ben ik het met je eens!![]()
Wordt ieder uur herhaald.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:24 schreef Ferdie88 het volgende:
Godverdomme, gemist. Wou het wel zien, hoe die 14-jarige alto's zich zelf voor schut gingen zetten
whehehehe, jammer dat ik geen tv gelderland heb, kan je 't niet opnemen ofzo xDquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zojuist was er op TV Gelderland een pijnlijk genante aflevering van het programma 'Pubers', wat over 14-jarige "gothics" ging.
Wel heel schattig om te zien hoe zelfbenoemde goth (uiteraard getooid in Slipknot en Korn kledij) door zijn moeder werd uitgezwaaid op het moment dat hij per fiets vertrok naar 'de cult van Zutphen'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |