Dat denk ik dus ook al jaren. Ik moet de eerste alto nog tegen komen zonder rijke ouders of een vette huis metquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:43 schreef freud het volgende:
Alto's zijn overal tegen. Je kan overal tegen zijn omdat pappie en mammie je mascara sponsoren. Pappie en mammie zijn dan ook vaak wat hoger opgeleid en verdienen prima. Idealen zijn mooi als je centen hebt (vraag maar aan Paultje Rosenmuller). Daarom denk ik dat alto's vaak in de wat hogere regionen van het onderwijs zitten; afzetten tegen pa en ma die cash hebben.
Dit soort bekrompen reacties maken het voor elke recalcitrante subcultuur legitiem om mensen zoals jij te provoceren. Tering wat een vooroordelen weer; alto's zijn gewoon mensen die zich niet volgens de norm gedragen; niet meer en niet minder. En omdat er kennelijk nog genoeg hersenloze debielen zijn die anderen hun normen op willen leggen is het alleen maar goed dat er mensen zijn die zich expres anders gedragen. Of anderen provoceren door het dragen van iets wat niet als mainstream gezien wordt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:43 schreef freud het volgende:
Alto's zijn overal tegen. Je kan overal tegen zijn omdat pappie en mammie je mascara sponsoren. Pappie en mammie zijn dan ook vaak wat hoger opgeleid en verdienen prima. Idealen zijn mooi als je centen hebt (vraag maar aan Paultje Rosenmuller). Daarom denk ik dat alto's vaak in de wat hogere regionen van het onderwijs zitten; afzetten tegen pa en ma die cash hebben.
Elke subcultuur is mainstream nu... overigens is alto nooit een subcultuur geweest. Niemand kan daar algemene kenmerken geven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Alto is toch mainstream nu?
Rofl, volgens mij bestond Metal al heel wat langer dan gabbertroepquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Elke subcultuur is mainstream nu... overigens is alto nooit een subcultuur geweest. Niemand kan daar algemene kenmerken geven.
Dit slaat toch nergens op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Alto_%28cultuur%29 Het heeft niet een Engelse tegenhanger.
'Alto's' zijn ontstaan door dat gabbers een tegenpool nodig hadden.
Metal is een aparte subcultuur. Ook eentje die duidelijke kenmerken heeft en uiteraard raakvlakken met die zogenaamde 'alto's'... maar over het algemeen hebben die metalgasten weinig met dat vrolijke speelse en nerderige van dat soort mensen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Rofl, volgens mij bestond Metal al heel wat langer dan gabbertroep
Welkom bij de club die het gezeik over subculturen langzaamaan beu is...quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:12 schreef LunaticLaUrA het volgende:
En als je nou van Justin Timberlake én van Nightwish en dikke house houdt en een HBO-opleiding doet en blond bent met hoge hakken?
Dan moet je mij een foto PM'en zodat ik je kan beoordelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:12 schreef LunaticLaUrA het volgende:
En als je nou van Justin Timberlake én van Nightwish en dikke house houdt en een HBO-opleiding doet en blond bent met hoge hakken?
Nou, dan gaan wij trouwenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:12 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Dan ben je lunacticquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:12 schreef LunaticLaUrA het volgende:
ieuwquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef Syb-rund. het volgende:
Hehe, ik word ook altijd gothic genoemd!
Ik luister metal maar lust ook wel Pink Floyd hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat, aangezien house bijv geen teksten heeft, dat "alto" muziek iets inhoudelijker is.
Ik kan van bijv Pearl Jam genieten van de muziek, maar ook de teksten zijn soms echt heel erg goed.
Commercieele rap gaat ook alleen maar over bitches en bling. Over errenbie maar te zwijgen.
Klopt!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Rofl, volgens mij bestond Metal al heel wat langer dan gabbertroep
Goed planquote:Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
![]()
Bij deze start ik een nieuwe subcultuur.
Ik kom jullie wel uitroeien en de wereld behoeden van (nog meer) kwaad.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
![]()
Bij deze start ik een nieuwe subcultuur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |