abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2007 @ 17:56:11 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47865114
SAMENVATTING:
-Heel verhaal over mijn persoonlijke staat, kort gezegd: opgelucht.
-Lange vragenlijst met vragen van users via Mirc en antwoorden van Bg
-Foto's van Bg (1 van vroeger, 1 van het heden)
-Wist je dat' rubriek
-Voorbeelden van reacties die je kunt geven op dit topic
-Een random plaatje van een hamstertje

-

Ja het was even gedulden (een nieuw woord voor geduld hebben anders duurt het zo lang om het te tiepen)
Maar het is weer zover, ene topicje van BG in onz maar dit keer geen schijttopic met wat grapjes waar niemand en dan ook echt niemand om kan lachen (zelfs niet nep lachen) en dan een random plaatje maar een kwaliteits topic dat mischien over 2 jaar weer gekicked word omdat een newbie het leest en het zo tof vind enzo.

Nu zou je denken, oké begin maar dan maar nee deze inleiding word net zo groot als mijn buik na de sandwiches, ik worstel er wel mee, sumo worstellen op het moment, nu ben ik niet dik (jammer dwc) maar toch. (zie Teveel eten =( niet bestemt om in te gaan rellen nee)

Ik heb wel veel meegemaakt en ik wil best wat dingen prijsgeven, en dan even wat serieuzer dan het gemiddelde ONZ topic, ook om de menselijke kant van de onz users tegemoet te komen, het is wel volle maan maar ik ben moedig.

Gisteren naar leeuwarden mcl geweest naar de uroloog, ik ga niet mijn 'hele' prive leven in onz dumpen maar ik ben een beetje opgelucht, ik werd namelijk lange tijd niet serieus genomen door mijn huisarts omdat iets waar ik last van had niet gevonden werd en ik daarom afgewimpeld werd, ik kreeg daar het idee van dat mijn huisarts dacht dat het tussen mijn oren zou zitten, omdat hij ook bekend is met een periode dat ik opgenomen was in het ggz vanwege een psychose na overmatig softdrugsgebruik (en laat de grapjes maar zitten want een psychose is niks grappigs aan, ik weet dat veel mensen denken dat een psychose enkel een waanbeeld is en denken dat het vergelijkbaar is met schizofrenie maar dat is complete onzin, een psychose is dan wel een waanbeeld maar in de vorm van 'in storten' oftewel het gevoel hebben dat je aan de afgrond staat, of er al inligt, ik kan het gevoel niet meer beschrijven maar ik kan het wel uitleggen wat ik deed, dat wil ik nu best delen ookal is het persoonlijk... Mischien wil ik dat juist omdat mensen er zo graag grappen over maken en op een manier die zegt dat diezelfde mensen eigenlijk de ballen verstand hebben over wat het nu eigenlijk is, Ik had namelijk een vreselijk gevoel, vergelijkbaar met de paniek die je kan hebben wanneer je echt doodziek bent, dat kreeg ik dus een periode lang na teveel softdrugs gebruik, ik rookte namelijk joints hash en wiet alsof ik normale shag rookte. Ieen extreme vorm van depressie, alsof mijn hersennen enkel mentale pijn verwarring en paniek doorgaven. Alsof je verstikt word in een zee van depressie, en ik wilde in alle macht hulp en ben naar mijn moeders huis gelopen terwijl ik meerdere malen bijna voor een auto sprong omdat ik het niet meer aankon, dat was mijn psychose en ik ben daarvoor opgenomen, afgekicked van de wiet en hash en meteen ook van het roken, nooit meer een psychose gehad en ik gun het niemand, nog niet mijn ergste vijanden.

Terug naar de uroloog:

Nu eindelijk is vastgesteld dat er inderdaad iets zit en kan dus mijn huisarts er niet meer omheen, ik heb iig het gevoel dat ik serieus word genomen, iets wat mij in het echte leven om leven en dood zou kunnen gaan, meer zeg ik daar niet over, maar het verwoord wel mijn state of mind op het moment.
Opgelucht.

Dit is mischien dan een inleiding die wat te zwaar voor onz kan overkomen, en ik verwacht ook niet dat de users dit interreseert, maar aangezien ik deze (gelukkig geaccepteerde) BG reeks in onz plaats en het altijd over mij gaat vond ik dat mijn staat van bewustzijn en de reden daartoe er best bij mochten.

Laten we nu iig over gaan tot het echte ONZ gedeelte.

De BG vragenlijst van vandaag (vragen gekregen van diverse personen via Mirc) :

1- BaajGuardian, je bent nu de laatste tijd bezig met het tegenwerken van de plannen om moderatieregels te versoepelen, onder het kopje van "normalisering van normvervaging" wat houd dit nou in en waarom ben je er zo radicaal mee bezig?

BG: Klopt, de reden dat ik daar tegen ben is echt niet om de lol/pret te dempen van het onz volk maar om een punt te maken dat de sociale norm van de samenleving op internet niet ophoud, on contrary belief is het leven op internet niet een andere wereld waar opeens alles mag, mensen worden wel degelijk beinvloed door internet, zo erg dat het niet meer dan logisch is te stellen dat het internet niet meer is dan de spiegel van de geest van de samenleving.
zoals ik eerder ergens zei: De menselijke geest draagt het internet uit en neemt het tot zich.
Ik wil helemaal niet het internet aan banden laten leggen, en fok ook niet.
Maar kunnen we niet gewoon allemaal wat fatsoen naar elkaar tonen, en niet met een excuus komen dat het niet serieus te nemen is en gewoon maar alles mogen zeggen?
Met deze vraag en dit antwoord wilde ik graag in Onz beginnen, hoe serieus de lading ook is.

2- Baajguardian, wat voor kleren draag jij in het dagelijks leven en waarom, profileer jij jezelf ermee en volg je een stroming?

BG: Ik draag op het moment zomerse broeken van katoen, maar heb ook spijkerbroeken maar moet mn buikje wat wegwerken verder want anders staan ze niet
Verder draag ik shirts zonder merk afbeelding of teksten, en heb ik laatst een blauw adidas petje gekocht, ook heb ik nu eindelijk een mp3 spelertje van Akai dus heb ik zo nu en dan oordopjes in.
Mijn hoofd is kaal geschoren (niet glad) en ik draag een Bruin leren korte jas (die wat versleten oogt) meegenomen uit mijn moeders kast
Heb ook een blauw hesje nu, met een capuchon..maar die capuchon draag ik niet anders denken mensen dat ik naar hiphop luister.
Ik heb ook net nieuwe schoenen twv 19,95 waarmee ik kan voetballen, sportschoenen dus, want normaal droeg ik kisten. En de kleuren die ik voornamelijk draag zijn blauw/bruin en anders zwart/rood/grijs

3- Baajguardian, je hebt jezelf lange tijd als een populaire user voorgedaan, vind je jezelf nu nog populair en zoja waarom?

BG: Ik vind mezelf persoonlijk niet populair maar veel mensen kennen mij nu zo langzamer hand wel, ik forceer wel bewust mijn populair-gehalte via fokradio, maar daar heb ik mijn verborgen agenda voor die ik enkel prijsgeef aan de crew van fokradio
Verder heb ik geen plannen om nog populairder te worden, ik vind het wel welletjes zo.

4- Je bent niet meer zo actief op een vast forum zoals vroeger, welk forum vind je alsnog wel het leukst om in te posten?

BG: Ik vind het leukste forum nogsteeds KLB, omdat er geregeld topics in staan waar frustraties geuit worden waar ik mijn frustraties in herken, maar nog meer omdat sommige topics mij mezelf kapot laten lachen om de reacties.
Daarnaast lurk ik soms nog wel in truth en in Gc.
Onz distantieer ik mij in het algemeen van, niet om de inhoud maar omdat ik voornamelijk met serieuze topics bezig ben en zou ik 'teveel' in onz posten schaad dat mijn imago wanneer ik in dezelfde periode ook serieuze topics maak in de overige Subfora.
Ik post de laatste tijd ook wel eens in GAM vanwege mijn final fantasy fan-dom.

5- Sommigen zeggen dat je eigenlijk totaal niet meer serieus te nemen bent, vind je dat erg?

BG: Niet persé, maar het werkt topics van mij wel vaak tegen ja, vooral omdat hetzelfde kliekje vaak komt lopen kloten en er maar weinig tot niks aangedaan word, ik laat me dan wel niet wegpesten..kom op zeg...
Toch is het wel eens zo extreem geweest dat ik kwaad werd (toen mijn familie als target genomen werd)
Ik snap best dat sommige mensen mij niet serieus nemen, ik heb (te)veel topics gemaakt waar ik eigenlijk de boel mee belazerde, in zowat alle subfora wel (behalve technische subfora want ik ben nu eenmaal a-technisch) Ook heb ik een lange tijd mij zo extreem mogelijk gedragen en alle extremen van de maatschappij geimpersoniseerd, zo ben ik het hele lijstje afgegaan waar ik mij het meest aan kon irriteren en vond ik het nooit vreemd dat sommigen mij graag zouden willen slaan
(Ik heb nogal wat emails ontvangen trouwens, maar daar maak ik mij verder niet druk om, een beetje geduld en een goede uitleg heeft het altijd opgelost)
Nogsteeds zeggen best wat users dat dat maar een excuus zou zijn, en dat ik MPS zou hebben of schizofreen zou zijn, of gewoon compleet gestoord en dat nu probeer te verdoezelen met deze uitleg omdat ik ongelukkig zou zijn met mijzelf
Ook denken sommigen dat ik een heleboel kloons heb en dat ik na BG (toen ik mij wilde distantieren van dit account wegens bovenstaande) gewoon doorging met hoe ik volgens dezelfde personen eigenlijk zelf zou zijn, wat niet waar is, ik ben inderdaad een alternatief mens, ik denk anders en ik doe dingen anders maar er is een heel duidelijk verschil tussen hoe ik een periode acteerde, en hoe ik echt ben.
Achja, gelukkig zijn er zat users die mij gewoon goed kennen van hoe ik voor die periode was, en nu nogsteeds gewoon mezelf ben verder.

6- Je bent toch niet serieus into MMORPGS ?

Jazeker wel, Ultima online is geweldig man. (en mijn historie op uo... "flashback heeft" ... god wat was ik daar king.)

7- Mag mijn naam vermeld worden in je topicje?

Nee. wheheh

8- Wat doe jij uberhaupt verder, heb je wel hobbys of fok je alleen?

Nee joh, ik heb een gigantisch sociaal leven zo ga ik per week zon 10 x naar vrienden/familie en loop ik geregeld rond in de stad of in het park/bos
Ik heb wel hobby's, Ultima online is er een, mijn synthesiser/keyboard Yamaha Psr is er een, en ja ik heb nogsteeds zwaarden maar geen nieuwen.
Verder heb ik nogsteeds geen vriendin, maar goed de kansen daarop verkleinen ook door het "nooit uitgaan"

Mischien moet ik maar weer eens een Fok!contact-advertentie plaatsen.

8- Leer eens grammatica ofzo, nerd.

Doe ik, beetje bij beetje.. ik neem alle correcties op als een spons

-

Okay, voor degenen die nu spontaan BG fan zijn geworden, een mooi plaatje van jullie idool:

Dit was ik vroeger, met andere woorden 'voor'

Dit ben ik nu, met andere woorden 'na'

En nu nog even de rubriek genaamd Wist je dat:

-Wist je dat:

~Bg heel sympathiek is.
~Bg fysiek in staat is om een betonnen plaat doormidden te breken (met zn gewicht)
~Bg zelfspot niet schuwt.
~Bg jullie allemaal wel aardig vind (de meisjes vooral)
~Bg nu aan de william lawsons zit en dat de aanleiding was voor dit topic
~Bg lang niet dronken gaat worden dus je ook geen EAOHEAWQIEEEE topics hoeft te verwachten
~Bg niet staat voor Bassie en Ga der aan.
~Dit topic minder grappig is dan vorige delen
~Dit topic maar éénmaal het woord "Godverdomme" bezit, en dat in deze zin is.
~Dit topic nu afgelopen is dus jij nu eindelijk kunt reageren met het volgende:

Uw selectie uit mogelijke reacties voor dit topic:

"Samenvatting?"
"Bg spoort niet"
"vetzak dikzak penszak! huehueheauha"
"Mag ik je geschoren ballen in mijn mond nemen?"
"geef mij ook eens een blikje"
"Mag ik je msn?"

Of een origineel bericht, uw keuze

Rock on.

[ Bericht 1% gewijzigd door BaajGuardian op 31-03-2007 18:34:08 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_47865164
Wat een leuk hamstertje!!
pi_47865189
Ik verwacht OF een samenvatting OF een quote van waar het stukje "kwaliteit" precies naar voren komt.
Da gao nie nou!
pi_47865202
die hamster is wel erg cool ja
pi_47865255
Begon zelf ook psychoses te krijgen na teveel hash en wiet en elke dag, nou de pillen hielpen ook wel mee. Goed dat je hebt af kunnen kicken, is mij ook gelukt.
pi_47865271
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:01 schreef DannyA het volgende:
Begon zelf ook psychoses te krijgen na teveel hash en wiet en elke dag, nou de pillen hielpen ook wel mee. Goed dat je hebt af kunnen kicken, is mij ook gelukt.
Afkicken
Waar staat dat nou weer?
pi_47865289
haha, ja man moet.
pi_47865397
Samenvatting?
pi_47865471
Ja-Ik, als je leest zie je onderaan in de vierde alinea dat ie afgekickt is.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:11:32 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47865494
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:01 schreef DannyA het volgende:
, het was even zwaar maar omdat ik in een nieuwe omgeving zat ten tijde van opname is het mij gelukt, ik weet niet of ik het in mn eentje had kunnen bereiken, toch had ik zoiets na die zware psychose dat ik het niet nog eens wilde dus ik wilde echt zeer serieus stoppen en ging er 100% voor, daarna wel wat vrienden kwijtgeraakt, want daarvoor had ik geregeld een blowclubje over de vloer...maar goed..

Jij ook trouwens, dat je bent afgekicked
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:11:44 #12
158551 hele_nare_user
...en niet anders
pi_47865500
BG ik dacht dat je geband was, weer een droom van me naar de gallemiezen
Met het lezen van bovenstaande post ga je akkoord met het regelement van de nare users-commissie.
Vraag, klacht of een geheime liefde voor me?
pi_47865553
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:10 schreef DannyA het volgende:
Ja-Ik, als je leest zie je onderaan in de vierde alinea dat ie afgekickt is.
ik kijk alleen plaatjes

die tekst is fucking lang
maar ik heb ff dat stukje gelezen en
pi_47865575
slappe zak, heb 16 jaar wiet gerookt alsof het sjek was nooit een psychose gekreden, het zit in je of niet

ben nu alweer een jaar volledig vrij van wiet en hasj maar tot vorig jaar rookte ik voor 15/20 euro per dag
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:18:51 #15
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_47865681
Flikker op.

Aandachtsvrager.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:22:06 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47865770
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:14 schreef KritischeMassa het volgende:
slappe zak, heb 16 jaar wiet gerookt alsof het sjek was nooit een psychose gekreden, het zit in je of niet

ben nu alweer een jaar volledig vrij van wiet en hasj maar tot vorig jaar rookte ik voor 15/20 euro per dag
Mischien was er aanleg voor mischien niet, who the fuck cares joh.
Ik heb een zwaar leven gehad, en heb veel gevoelens weggedrukt, en het is algemeen bekend dat wiet en hash zulke gevoelens kan versterken, en als je dus teveel smoked je wel eens kunt 'snappen'
Dat is dus nogsteeds aan het drugsgebruik te wijten, natuurlijk ook aan de gebruiker dat deze het uberhaupt gebruikt maar doe niet alsof het drugsgebruik er niks mee te maken heeft, ik heb vanaf mijn 10e geblowt tot mijn 21e, en uiteindelijk rookte ik 2 10tjes wiet (zakjes snowwhite niet voorgedraaiden) per dag., of 1 zakje hash (maroc/afghani), Ik ben er iig trots op dat ik in de staat waarin ik was het gepresteerd heb naar mijn moeders huis te wandelen om hulp te vragen, en met deze hulp in de vorm van een andere omgeving en structuur afgekicked ben van zowel wiet hash en tabak.
pi_47865808
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

, het was even zwaar maar omdat ik in een nieuwe omgeving zat ten tijde van opname is het mij gelukt, ik weet niet of ik het in mn eentje had kunnen bereiken, toch had ik zoiets na die zware psychose dat ik het niet nog eens wilde dus ik wilde echt zeer serieus stoppen en ging er 100% voor, daarna wel wat vrienden kwijtgeraakt, want daarvoor had ik geregeld een blowclubje over de vloer...maar goed..

Jij ook trouwens, dat je bent afgekicked
Ik heb zelf ook hulp gehad van een vriendin. Tja voor mensen van wie je veel houdt doe je alles.
pi_47865820
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:07 schreef AmarettoSour het volgende:
Samenvatting?
BG-topic. Iedere seconde dat je leest zijn weggegooide seconden.
---
pi_47865855
BG.

!
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:25:27 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47865872
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:18 schreef Electro-Worm het volgende:
Flikker op.

Aandachtsvrager.
Je weet dat als ik je moeder mail dat je dan vanavond geen patat krijgt he?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:26:11 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47865902
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:23 schreef miodzio het volgende:

[..]

BG-topic. Iedere seconde dat je leest zijn weggegooide seconden.
Maar het is wel leuk
pi_47865924
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Maar het is wel leuk
Ik ga liever dood dan dat ik dat lapje tekst ga lezen.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:28:38 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47865959
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:23 schreef DannyA het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook hulp gehad van een vriendin. Tja voor mensen van wie je veel houdt doe je alles.
Het was op dat gebied voor mij wel moeilijk, zoals ik al zei heb ik mijn vrienden over de vloer ervoor opgegeven, toen ik gestopt was kon ik natuurlijk slecht tegen rook, en ik zond mijn vrienden altijd maar naar de keuken/balkon, dat was voor hun ook niet leuk...uiteindelijk ruzie over gekregen en toen was het uit.

Gelukkig kan ik nogsteeds wel goed met ze praten over msn, maar toch...het was toch moeilijk.
De staat waarin ik was door de drugs was iig niet goed voor wie dan ook.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:30:18 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47865996
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ga liever dood dan dat ik dat lapje tekst ga lezen.
Welk spoor neem je?

Nee maar ff serieus ik wil best een samenvatting maken als je daarna beloofd dat je niet meer aan je zusje komt.
pi_47866031
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het was op dat gebied voor mij wel moeilijk, zoals ik al zei heb ik mijn vrienden over de vloer ervoor opgegeven, toen ik gestopt was kon ik natuurlijk slecht tegen rook, en ik zond mijn vrienden altijd maar naar de keuken/balkon, dat was voor hun ook niet leuk...uiteindelijk ruzie over gekregen en toen was het uit.

Gelukkig kan ik nogsteeds wel goed met ze praten over msn, maar toch...het was toch moeilijk.
De staat waarin ik was door de drugs was iig niet goed voor wie dan ook.
Toch wel jammer dat je er zo verrot van wordt, maar ik vind het zo beter dan toen. Heb nu 5 jaar niets meer gebruikt, maar heb nog geregeld dat ik wel een jointje zou willen.
pi_47866039
tvp
pi_47866051
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:30 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Welk spoor neem je?

Nee maar ff serieus ik wil best een samenvatting maken als je daarna beloofd dat je niet meer aan je zusje komt.
Ik heb me zusje al doodgeneukt.
Je hebt geen credit meer bij mij

En ik vervuil heul geen spoor . Ik stop me piemel wel in de stopcontact. Ja, het past .

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2007 18:33:30 ]
pi_47866139
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

En ik vervuil heul geen spoor . Ik stop me piemel wel in de stopcontact. Ja, het past .

Where did it go wrong?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:38:13 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47866193
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat past heul niet man, dat stopcontact is veel te groot.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:39:19 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47866231
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:31 schreef DannyA het volgende:

[..]

Toch wel jammer dat je er zo verrot van wordt, maar ik vind het zo beter dan toen. Heb nu 5 jaar niets meer gebruikt, maar heb nog geregeld dat ik wel een jointje zou willen.
Ik heb dat niet meer zo, nouja...soms als ik een vriend zie smoken...of als ik de geur van hash ruik...maar ik vind de geur van shag echt repulsief dus het komt er echt niet meer van...en daarnaast...heb ik mijn verstand er ook wel bij...ik wil nooit meer zoiets meemaken als een psychose.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:41:12 #31
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47866287
Nu ik naar mijn fotos staar mis ik gek genoeg mijn oude ik wel een beetje...ook is het raar want...toegegeven zie ik er totaal anders uit...hrm..het is ongelovelijk hoe gigantisch het uiterlijk kan veranderen.
pi_47866311
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb dat niet meer zo, nouja...soms als ik een vriend zie smoken...of als ik de geur van hash ruik...maar ik vind de geur van shag echt repulsief dus het komt er echt niet meer van...en daarnaast...heb ik mijn verstand er ook wel bij...ik wil nooit meer zoiets meemaken als een psychose.
Ik rook nog wel shag en sigaretten tegen de innerlijke verveling. Verslaving is voor mij gewoon heel simpel, het blijft altijd wel een beetje om je heen hangen. Als ik gestrest raak of zin heb om iemand te iets aan te doen, dan krijg ik weer de neiging om mezelf vol te stoppen met drugs.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:44:28 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47866368
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:42 schreef DannyA het volgende:

[..]

Ik rook nog wel shag en sigaretten tegen de innerlijke verveling. Verslaving is voor mij gewoon heel simpel, het blijft altijd wel een beetje om je heen hangen. Als ik gestrest raak of zin heb om iemand te iets aan te doen, dan krijg ik weer de neiging om mezelf vol te stoppen met drugs.
Mwoah, ik heb niet meer zovaak de neiging mensen wat aan te doen...zou dat ook een symptoom zijn wat je krijgt van drugsgebruik...ik kan mij namelijk herinneren dat ik behoorlijk geweldadig 'in mind' was.

Ik kan heel kort zijn over tabakverslaving, maar ik heb dit topic niet gemaakt om daar over te discuseren
pi_47866468
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mwoah, ik heb niet meer zovaak de neiging mensen wat aan te doen...zou dat ook een symptoom zijn wat je krijgt van drugsgebruik...ik kan mij namelijk herinneren dat ik behoorlijk geweldadig 'in mind' was.

Ik kan heel kort zijn over tabakverslaving, maar ik heb dit topic niet gemaakt om daar over te discuseren
Het is niet helemaal duidelijk waar dit topic voor is. Misschien moet je dat in het begin even erbij zetten.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 19:02:13 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47866866
Heb al een samenvatting gemaakt, en BG topics hebben altijd een uiteenlopend onderwerp.
"BG" dus.
pi_47867004
die hamster
  zaterdag 31 maart 2007 @ 19:13:49 #37
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47867181
Weet iemand trouwens wie diegene is, die zonder zonde is ?
Hmm Volgens mij is het bertje, oh wacht het is bokje..
Bokje is zonder zonde, anders was het wel zondebokje!

Zondebertje past niet enzo..het had raampje kunnen zijn als het ipv zonde zolder was..
Zolderbokje..zolderbertje..hmm zoeen man die bertje heet en dan op de zolder woont.

Ik wilde eigenlijk een fret als huisdier en dat beest dan helemaal opfokken (niet ala dierenmishandeling maar gewillig)
En dan zou ik em bertje noemen..
En dan over straat met zon riempje..
En dat ie dan mensen aanvalt enzo, en dat ik zo roep van "Nee bertje! af !1 af bertje!" en dat beest helemaal psycho
op iemand dat ie zo springt enzo..en "ngrraargh" zegt.
En ik dus zo aan dat riempje alsof het heel zwaar is en zo van "nee bertje" " "
En als ik dan thuiskom geef ik bertje een kom met brokjes en dan aai ik em over zn koppie (dat ie doorkrijgt dat het mensen aanvallen goed is dus)
Ik koop dan ook zon broekje en dat doe ik em dan aan..zon spijkerbroekje voor dieren.
En een petje..ja ik bedoel..mischien wil bertje het, bertje heeft ook een sociaal leven.
Maar echt dat het een vreselijk vals mosnter word he.. Dat het gewoon zo'n kwaadaardig beest word dat het eigenlijk een spuitje zou moeten krijgen van de staat
Maar ze geven em mooi geen spuitje ik neem nog een huisdier namelijk.

Een beer..

Genaamd Gertjan.. Een gigantische bruine beer, en dan vertel ik de gemeente dat Gertjan en bertje familie zijn en dat ik ze als familie wilt inschrijven.
En als iemand aan bertje komt, dan hebben ze gertjan dus achter hun aan.
Maar dan loop ik dus met bertje over straat aan een lijntje en de beer loopt er dan naast zonder..
Ja ik bedoel, ik kan geen beer in bedwang houden he..dus dan heeft een lijntje weinig zin.
En dan lopen we zo op straat en komt er zon straatverkoper..en die zegt dan zo van "wilt u even staan blijven ik heb een aanbieding voor u!"
En dan zegt bertje zo van " grhrhr" en Gertjan zo van "buuu"
En dan zegt de verkoper weer van "Heeft u interresse"
En bertje zo van "hhhr" en Gertjan zegt dan "hmmmp"
En dan de verkoper van "Willen jullie een koekje"
En dan zegt bertje "nee"
uh ah, fly high...yo yo..to the sky.. waids. me rap is strak yo whack plak ik vul zovaak een vak yo, maak deze rap nee dat kan je niet want je bent bitches yo bling fling zing ping jewaids w0rd iiiccceeee killaaahhh.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 19:43:34 #38
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47868036
Of vinden jullie dat niet leuk
pi_47868157
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Of vinden jullie dat niet leuk
das heeeeel leuk
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:05:00 #40
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47868697
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:47 schreef Ja-Ik het volgende:

[..]

das heeeeel leuk
Uiteraard, maar meningen verschillen.
Daarom vraag ik het even he
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:10:33 #41
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_47868864
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Je weet dat als ik je moeder mail dat je dan vanavond geen patat krijgt he?
Stfu.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_47868958
Die hamster maakt dit topic perfect!!
Goed topic BG!
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:15:40 #43
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_47869020
How low can you go?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 31 maart 2007 @ 20:16:17 #44
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47869031
Hij heeft wel wat weg van bio!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  † In Memoriam † zaterdag 31 maart 2007 @ 20:17:19 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_47869074
Leuk topic, maar ik heb niks gelezen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 31 maart 2007 @ 20:18:52 #46
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47869128
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Leuk topic, maar ik heb niks gelezen.
Ik zou het zo houden
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:19:08 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47869138
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:10 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

Stfu.

*mail verstuurd.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:19:42 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47869154
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hij heeft wel wat weg van bio!
Niet biogarde he...zeg mij dat het bioslock is
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 31 maart 2007 @ 20:20:28 #49
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47869178
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Niet biogarde he...zeg mij dat het bioslock is
Bioslock dat kent de helft van FOK! niet.

Bio wel
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:23:28 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47869303
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef Vierkantblokje het volgende:
Die hamster maakt dit topic perfect!!
Goed topic BG!

Trouwens, een blokje is toch een zeskant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')