Don't bet on it gast... sinds ik "veel" sport eet ik me helemaal kapot aan brood enzo... das het nadeel van spieren/conditie hebben je verteert je eten veel te snel... als ik een week weinig eet ben ik gewoon dik een kilo lichterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:15 schreef BaajGuardian het volgende:
.. met het sporten mijn eetlust verdwijnt want anders komt dit niet goed en
Nou voor mij is dat alleen maar beter want mn buikje moet er weer afquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:24 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Don't bet on it gast... sinds ik "veel" sport eet ik me helemaal kapot aan brood enzo... das het nadeel van spieren/conditie hebben je verteert je eten veel te snel... als ik een week weinig eet ben ik gewoon dik een kilo lichter
Nou dat eerste is al moeilijk genoeg aangezien ik nooit uitgaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:30 schreef Adelante het volgende:
Neem een vriendin die aan de Sonja Bakker is, krijg je zelf ook niks meer binnen
hoor onze sport man hoor sjonge jongequote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:24 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Don't bet on it gast... sinds ik "veel" sport eet ik me helemaal kapot aan brood enzo... das het nadeel van spieren/conditie hebben je verteert je eten veel te snel... als ik een week weinig eet ben ik gewoon dik een kilo lichter
Als je om te beginnen eens gewoon boterhammen gaat smeren en gaat koken in plaats van die gefrituurde rommel te eten, dat zou al een hoop schelen. Ook financiëel trouwens.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:36 schreef BaajGuardian het volgende:
s'Ochtends begin ik meestal met een fles drinkontbijt, dan ga ik de stad in en haal ik 3 ovencroissants, en een enkele keer per week eens dezelfde dag nog naar de macdonalds, aangezien ik chips en snackbar al heb afgezworden (gelukkig) dat macdonalds doe ik dus helemaal niet vaak maar moet ook maar eens ophouden, en de croissants moet ik ook echt mee stoppen...sandwiches had ik al afgezworden maar had er vandaag zin in, en dan lul ik mezelf weer een excuus voor...
Dit keer onder het mom van "Even mezelf kietelen"
En ik weet dondersgoed dat ik het niet moet doen maar ik ben gewoon een slaaf van mn eigen trek soms. :/
Biatch, ik bedoel met minder dus weinig voor mijn doen... dat wil zeggen 4 sneetjes brood met beleg en avondeten...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:41 schreef l3laster het volgende:
[..]
hoor onze sport man hoor sjonge jongeIk sport ook niet en na beetje minder eten ben ik ook na een week 1,5 kilo lichter no problem heeft geen kut met spieren te maken of zo...
dus ga lekker fietsen
hoo de punktuatie (met een C, voor alle duidelijkheid)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:45 schreef Metalfrost het volgende:
ja ik ook zo maar even aan de pannenkoek
Ik frituur niet hoor, magnetronmaaltijden eet ik.. en tja brood smeren..dat doe ik al jaren amper.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:41 schreef Bloomsday het volgende:
[..]
Als je om te beginnen eens gewoon boterhammen gaat smeren en gaat koken in plaats van die gefrituurde rommel te eten, dat zou al een hoop schelen. Ook financiëel trouwens.
Ik zeg ook niet dat jìj frituurt, jij zegt dat jij gefrituurde dingen eet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik frituur niet hoor, magnetronmaaltijden eet ik.. en tja brood smeren..dat doe ik al jaren amper.
Maar het zou inderdaad een goed begin zijn, mischien kan ik daar wat aan bouwen wanneer ik bezig ben in de structuur-opbouw van het sporten.
Nou, soms. Patat heb ik afgezworden en Macdonalds zweer ik bij deze af.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:48 schreef Bloomsday het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jìj frituurt, jij zegt dat jij gefrituurde dingen eet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |