Inderdaad jaquote:
Nee precies, alles met rits ben ik voor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:50 schreef dndiek het volgende:
Maar zonder rits krijgt Vaduz het niet open
Iddquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:52 schreef Gollemrulez het volgende:
Pfff wat een tt...
Ik kan er zo een andere club neerzetten hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, daar had een andere club moeten staan..
Willen wij deze info wel allemaal gedeeld hebben in Hools?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom ben ik vlak voor ik ongesteld moet worden altijd zo hyper en irritant
en daarna weer ontzettend down
kuthormonen. Mannen hebben het maar makkelijk
Schopje R&P hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom ben ik vlak voor ik ongesteld moet worden altijd zo hyper en irritant
en daarna weer ontzettend down
kuthormonen. Mannen hebben het maar makkelijk
het ging me met name om de laatste zinquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Willen wij deze info wel allemaal gedeeld hebben in Hools?
![]()
1x per maand ongesteld zijn inruilen voor je elke dag moeten scheren?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
het ging me met name om de laatste zinhier vind je tenminste veel mannen
goed gezegd Bluezz, wij mannen hebben het heel zwaar!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Ben het niet met je eens MM
Je weet niet of mannen het makkelijker hebben, generaliseren hou ik niet zo van.
Voor de rest, eenmaal zo oud als ik, en alles is over
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
1x per maand ongesteld zijn inruilen voor je elke dag moeten scheren?
wij moeten ons ook regelmatig scheren anders krijgen we ook weer gezeik enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
1x per maand ongesteld zijn inruilen voor je elke dag moeten scheren?
ik ben ook niet helemaal serieus, zoals ik al zei ik ben irritant en hyper en geloof me het is maar goed dat ik alleen op mn kamer zitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Ben het niet met je eens MM
Je weet niet of mannen het makkelijker hebben, generaliseren hou ik niet zo van.
Maak me geeeeeeeeeeeekquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook niet helemaal serieus, zoals ik al zei ik ben irritant en hyper en geloof me het is maar goed dat ik alleen op mn kamer zitanders worden de mensen in mijn buurt he-le-maal gek
En wij blijven ons tot de dood moeten scheren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef Bluezz het volgende:
de huis[poesjes zijn ook al gevlucht?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben ook niet helemaal serieus, zoals ik al zei ik ben irritant en hyper en geloof me het is maar goed dat ik alleen op mn kamer zitanders worden de mensen in mijn buurt he-le-maal gek
ik weiger al 10 dagen, dus het moet echt weer binnenkortquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
En wij blijven ons tot de dood moeten scheren.
Je gangsterlookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef rubbereend het volgende:
ik weiger al 10 dagen, dus het moet echt weer binnenkort
Daarover gesproken gooien we er nog een aflevering van The Soprano's door.quote:
ja ik denk dat ik de tondeuse er maar over haal. is het een beetje getrimdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
he bah rubber, 10dagen is wel te lang![]()
veel plezierquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:52 schreef golfer het volgende:
Jullie zullen het een dagje zonder ons moeten doen.
Morgen rondje Nederland langs allerlei familieleden en afsluitend met mijn hele familie Tapas-eten in Apeldoorn met mijn ouwe stiefma.
Moet ik ook mee danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:52 schreef golfer het volgende:
Jullie zullen het een dagje zonder ons moeten doen.
Morgen rondje Nederland langs allerlei familieleden en afsluitend met mijn hele familie Tapas-eten in Apeldoorn met mijn ouwe stiefma.
Daar hebben we een heel geSCHikt iemand al voor gevonden.quote:
dat vernam ik jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar hebben we een heel geSCHikt iemand al voor gevonden.
Niet morgen, maar wel in mei als we naar de Ardennen gaan.
Ja, lekker te hard rijdenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:26 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen
was spannend op de weg.. aardig dikke mist en je hebt altijd van die idioten
Ja ik hoorde het....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, lekker te hard rijden![]()
http://www.nu.nl/news/102(...)en_op_A1_en_A16.html
Mogguh![]()
Veel plezier in Apeldoornquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:06 schreef golfer het volgende:
Mogguh!![]()
Ons rondje Nederland gaat zo beginnen.
Tot later vanavond.
Zeker weten. Hier met die mistbanken rond de weilanden ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:26 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen
was spannend op de weg.. aardig dikke mist en je hebt altijd van die idioten
kenquote:
Geen verstand van.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
ken
(Zo gaat dat toch in Doetinchem?)
Is dat je dividend over 1 aandeel?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef Messenga het volgende:
41 cent meer verdient dan afgelopen maand
Daar zijn ze weer!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef Bjoro het volgende:
zo maar weer richting vrijdagmiddag kroketten
Had ik gister al.quote:
Tjeemig, nu pas wakkerquote:
Moiquote:
SUPERBOERUHHHHHHHHquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
BOERUHHHHHHHHH
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjimz zat je hier ook al bij de wouten of wanneer ben je naar Adam gegaan?
Zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Hyves gok ik.
Andere matchen kan ik weer wel gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Vrijnemen, ziekmelden, potloodverlof.
Ehhquote:
De smoes ik heb je nummer niet accepteer ik niet, hyves en pb is er ook nogquote:
Kwartje valt nu pas. En nee dat zou niet leuk zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Zou leuk zijn als het vanavond weer 0-0 wordt trouwens.
En een overwinning vanavond (twas toch niet zo leuk in de stad)quote:
Niet gezellig, waarom geloof ik dat nou nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:12 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En een overwinning vanavond (twas toch niet zo leuk in de stad)![]()
Maar die housewarming....?
quote:
Noem maar een datumquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Uhuh, jij ook sowieso Jappie, ik kom je persoonlijk halen als je het ook maar waagt om niet te komen. En de terugweg jij kruipend, lopend wat was het ook alweer in je FCG sokken naar Grunn. En neem je ook 20 euro mee?![]()
1 april kan ik welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef clauwheee het volgende:
Geen 1 april grap Jap, ik herhaal: GEEN 1 april grap
Dat hoor je niet op de radioquote:
eerste naam van de lijst met jarigen op fotoboek.fok.nl is --Globe--quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hee thanks!
Hoe weet jij dat nou weer.
Ja man, jij snapt het.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Koen & Sander-show
Scheelt toch weer in de stookkosten, zo'n Housewarming. Of niet?
Jammer da'k zo ver weg woonquote:
Je punt?quote:
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerste naam van de lijst met jarigen op fotoboek.fok.nl is --Globe--
Hè kut, interpunctie vergeten.quote:
Altijd blijven lachenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:40 schreef clauwheee het volgende:
Zo, vrijdagmiddaglol?
Ik heb er nog veel meer liggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij bofkont.
quote:
Ach, t zijn van die droge dingen uit een pakje. Mn papa eet ze altijdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Soepstengels... dat is langgeledenIk ben meer van de sauzijsenbroodjes...
PH voel je je wel helemaal lekker?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef pascalheister het volgende:
zowaar de 1e dvdbestelling van de maand gedaan
Gefeliciteerd! lijkt me lachenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik volg Diek op met z'n kaartjes winnen. Ik heb via Super de Boer een VIP arrangement voor FC Twente gewonnen voor komende zondag.(lunch, business seats en dergelijke)
Waarom plaats je dat? Ik ga er tenminste niet vanuit dat iemand daar speciaal de tv voor aanzet/omzet.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom plaats je dat? Ik ga er tenminste niet vanuit dat iemand daar speciaal de tv voor aanzet/omzet.
quote:
welke bios? nieuwe date?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Hoogstwaarschijnlijk ga ik vanavond voor het eerst sinds 8 jaar weer naar de bioscoop![]()
Ik heb geen idee welke film, als ik ga laat ik me verrassen.
Ik ga maandag naar 300quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Hoogstwaarschijnlijk ga ik vanavond voor het eerst sinds 8 jaar weer naar de bioscoop![]()
Ik heb geen idee welke film, als ik ga laat ik me verrassen.
Ergens in Eindhoven, geen (nieuwe) date.quote:
1 - tong80quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:32 schreef rubbereend het volgende:
waar blijven de stats eigenlijk over Hools in totaal en de score van 1001 t/m 1500?
En het gaat helaas niet door, een andere keer waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ergens in Eindhoven, geen (nieuwe) date.
Grote kans dat jij in Hools niet op 1 staat.quote:
yupquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:58 schreef pascalheister het volgende:
die vrouwlijke collega van je werk bos?
Jasza is toch al een lange tijd gebannedquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grote kans dat jij in Hools niet op 1 staat.
Nee hoor, gewoon een bevriende collega. Toevallig van het andere geslacht, maar dat is dan ook allesquote:
Klopt daar wip ik soms binnen. Maar sluit hem wel vaakquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grote kans dat jij in Hools niet op 1 staat.
In VBL wel, maar dit ging puur over Hools. Daar zal het me niet verbazen als er iemand anders op 1 staat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jasza is toch al een lange tijd gebanned, dus in VBL staat tong den k ik nog wel op 1
![]()
Ik denk dat de meeste users niet voor elkaar zullen onderdoen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In VBL wel, maar dit ging puur over Hools. Daar zal het me niet verbazen als er iemand anders op 1 staat.
Dat denk ik ook. Ik heb echt geen idee, wie er nummer 1 zal staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste users niet voor elkaar zullen onderdoen.
Ik voorzie in jou toch wel de grootste titelkandidaat!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik heb echt geen idee, wie er nummer 1 zal staan.
Neu. Ik zeker nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik voorzie in jou toch wel de grootste titelkandidaat!
Zoals ik net al zei, Ik heb geen ideequote:
Vergeet de kaviaar niet he!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mij ook, reken maar dat ik het ervan neem, rond ga neuzen en dergelijke.
Het vorige programma van Joosten was best goed. Al leek het behoorlijk op een boek van ...quote:
Grisham?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het vorige programma van Joosten was best goed. Al leek het behoorlijk op een boek van ...
Hoe heet die vent nou met al die advocaten boeken, Amerikaanse schrijver.
You sick fuck!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef pascalheister het volgende:
zowaar de 1e dvdbestelling van de maand gedaan
Leuk Vaduzquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik volg Diek op met z'n kaartjes winnen. Ik heb via Super de Boer een VIP arrangement voor FC Twente gewonnen voor komende zondag.(lunch, business seats en dergelijke)
Wat nou lunch, gewoon keihard Grolsch zuipenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbal Insite # 52quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:13 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand het voetbal insite topic voor me vinden ?
Glenn zwaait naar Tong (Meest herkenbare usericon voor hem)quote:
En mijn usericon dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn zwaait naar Tong (Meest herkenbare usericon voor hem)
Die knippert, net als die van pappa (is z'n 1e reactie)quote:
en mijn superstoere avatar?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die knippert, net als die van pappa (is z'n 1e reactie)
Maar Glenn herkent de kikker wel hoor (la rana in het Italiaans)
leer hem ook eens de beste film kijken danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoi Glenn!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
"De teletubbies spelen buiten" is dat toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leer hem ook eens de beste film kijken dan![]()
nee de teringtubbies gaan los is datquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
"De teletubbies spelen buiten" is dat toch?
Zegt hem, helaasvoor jou, niks.quote:
Dat klinkt me meer als een Marokkaanse film voor na 23.00 uur?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee de teringtubbies gaan los is dat
Toch slecht dat een kind op zo'n jonge leeftijd al bieren uit elkaar kan houdenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zegt hem, helaasvoor jou, niks.
Hij herkent wel Feyenoord avatars (enthousiaste reactie) en ajax avatars (een boehhh boehh! volgt)
En hij herkent ook de Italiaanse vlag, Britse vlag, 3 Lions logo en de logo's van Grolsch & Guinness)
Langs elk cafe met Grolsch uithangbord klinkt het dan ook heel hard dat het Pappa's cafe is en pappa's bier.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Langs elk cafe met Grolsch uithangbord klinkt het dan ook heel hard dat het Pappa's cafe is en pappa's bier.
reltopic!quote:
Sterker nog, hij kan het ook al met wiskey, en z'n Vitamine D die naar drop/anijs smaakt, noemt ie Sambuca, omdat hij dat hetzelfde vindt ruiken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Toch slecht dat een kind op zo'n jonge leeftijd al bieren uit elkaar kan houden
quote:
Komt wel goed, is niet voor niets het beste bier.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat nou lunch, gewoon keihard Grolsch zuipen
Yepquote:
"Pappa's bier"quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt wel goed, is niet voor niets het beste bier.![]()
Zo ben ik ook begonnen toen ik 3 was *hips*quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
"Pappa's bier"
misschien best een aardige reclame slogan
Tis nu ook hartstikke slecht dus ik doe nu zelfs geen beetje. Komt later wel, af en toe bij het eten een slokje/glaasje wijn/bier.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
En terecht, wat moet zo'n jochie met bier nu. Helemaal niets.
Je vertelt iets nieuws voor me, dus ik kan er niks zinnigs op zeggen, behalve dat ik hoop dat ie geen serieuze probs. heeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:16 schreef Bos81 het volgende:
Wat ik me eigenlijk af vraag. Hoe zou het met Eilanden zijn ?
Allang niks meer van vernomen, nadat hij naar het ziekenhuis ging voor die operatie.
Ik maak er net een open.quote:
Iets meer graag:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
Grolsch natuurlijk
[afbeelding]
Het heet de Jupiler League hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
Grolsch natuurlijk
[afbeelding]
pokeren denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:38 schreef Ole het volgende:
waar is rubbereendje?
Ja hoor alles goed,quote:
Okequote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed,
Film is niet door gegaan, die hou ik van haar te goed.
Wat was er dan? Over die columnkerel die nazi's relaxt vindt en Danny Blind doodwenst?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:14 schreef tong80 het volgende:
Door mijn topic een mod op zwart gezet door Yvonne
Moet je het topic maar na lezen. Iemand die toen nog crew was, maakte een erg onhandige opmerking, waar Yvonne allerminst om kon lachen. .quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:09 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Wat was er dan? Over die columnkerel die nazi's relaxt vindt en Danny Blind doodwenst?
En net nu jij binnenkomt ga ik wegquote:
Hum die rel valt een beetje tegen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben
Maar eerst nog 1 [afbeelding]
voordat ik ga
Maar ik sluit wel af![]()
Hij is ook al afgelopenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:31 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hum die rel valt een beetje tegen...
Maarja die rijen en kolommen van driek zijn dan ook bagger.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij is ook al afgelopen![]()
Ingrijpen van yvonne![]()
vooral die kolommenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maarja die rijen en kolommen van driek zijn dan ook bagger.
tsja dat was alleszeggend.quote:
quote:
quote:ko·lom (de ~, ~men)
1 zuil
2 elk van de naast elkaar staande vakken van een in de lengte verdeelde bladzijde
3 reeks van verticaal onder elkaar geplaatste getallen
iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:21 schreef borisz het volgende:
altijd leuk om feestende mensen te zien die kampioen worden in de eerste divisie. Nu denk je volgend jaar staan ze onderaan en vechten ze voor lijfsbehoud.
dat heb ik juist liever niet, doe het Leidse plein maarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd, al hoop ik dat De Graafschap er dit keer langer inblijft.
Binnenkort zal het kampioensfeest van PSV ook wel weer leuk zijn om te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |