Tjeemig, nu pas wakkerquote:
Moiquote:
SUPERBOERUHHHHHHHHquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
BOERUHHHHHHHHH
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjimz zat je hier ook al bij de wouten of wanneer ben je naar Adam gegaan?
Zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Hyves gok ik.
Andere matchen kan ik weer wel gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Vrijnemen, ziekmelden, potloodverlof.
Ehhquote:
De smoes ik heb je nummer niet accepteer ik niet, hyves en pb is er ook nogquote:
Kwartje valt nu pas. En nee dat zou niet leuk zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Zou leuk zijn als het vanavond weer 0-0 wordt trouwens.
En een overwinning vanavond (twas toch niet zo leuk in de stad)quote:
Niet gezellig, waarom geloof ik dat nou nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:12 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En een overwinning vanavond (twas toch niet zo leuk in de stad)![]()
Maar die housewarming....?
quote:
Noem maar een datumquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Uhuh, jij ook sowieso Jappie, ik kom je persoonlijk halen als je het ook maar waagt om niet te komen. En de terugweg jij kruipend, lopend wat was het ook alweer in je FCG sokken naar Grunn. En neem je ook 20 euro mee?![]()
1 april kan ik welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef clauwheee het volgende:
Geen 1 april grap Jap, ik herhaal: GEEN 1 april grap
Dat hoor je niet op de radioquote:
eerste naam van de lijst met jarigen op fotoboek.fok.nl is --Globe--quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hee thanks!
Hoe weet jij dat nou weer.
Ja man, jij snapt het.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Koen & Sander-show
Scheelt toch weer in de stookkosten, zo'n Housewarming. Of niet?
Jammer da'k zo ver weg woonquote:
Je punt?quote:
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerste naam van de lijst met jarigen op fotoboek.fok.nl is --Globe--
Hè kut, interpunctie vergeten.quote:
Altijd blijven lachenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:40 schreef clauwheee het volgende:
Zo, vrijdagmiddaglol?
Ik heb er nog veel meer liggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij bofkont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |