veel plezierquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:52 schreef golfer het volgende:
Jullie zullen het een dagje zonder ons moeten doen.
Morgen rondje Nederland langs allerlei familieleden en afsluitend met mijn hele familie Tapas-eten in Apeldoorn met mijn ouwe stiefma.
Moet ik ook mee danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:52 schreef golfer het volgende:
Jullie zullen het een dagje zonder ons moeten doen.
Morgen rondje Nederland langs allerlei familieleden en afsluitend met mijn hele familie Tapas-eten in Apeldoorn met mijn ouwe stiefma.
Daar hebben we een heel geSCHikt iemand al voor gevonden.quote:
dat vernam ik jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar hebben we een heel geSCHikt iemand al voor gevonden.
Niet morgen, maar wel in mei als we naar de Ardennen gaan.
Ja, lekker te hard rijdenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:26 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen
was spannend op de weg.. aardig dikke mist en je hebt altijd van die idioten
Ja ik hoorde het....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, lekker te hard rijden![]()
http://www.nu.nl/news/102(...)en_op_A1_en_A16.html
Mogguh![]()
Veel plezier in Apeldoornquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:06 schreef golfer het volgende:
Mogguh!![]()
Ons rondje Nederland gaat zo beginnen.
Tot later vanavond.
Zeker weten. Hier met die mistbanken rond de weilanden ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:26 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen
was spannend op de weg.. aardig dikke mist en je hebt altijd van die idioten
kenquote:
Geen verstand van.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
ken
(Zo gaat dat toch in Doetinchem?)
Is dat je dividend over 1 aandeel?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef Messenga het volgende:
41 cent meer verdient dan afgelopen maand
Daar zijn ze weer!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef Bjoro het volgende:
zo maar weer richting vrijdagmiddag kroketten
Had ik gister al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |