quote:
Ach, t zijn van die droge dingen uit een pakje. Mn papa eet ze altijdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Soepstengels... dat is langgeledenIk ben meer van de sauzijsenbroodjes...
PH voel je je wel helemaal lekker?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef pascalheister het volgende:
zowaar de 1e dvdbestelling van de maand gedaan
Gefeliciteerd! lijkt me lachenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik volg Diek op met z'n kaartjes winnen. Ik heb via Super de Boer een VIP arrangement voor FC Twente gewonnen voor komende zondag.(lunch, business seats en dergelijke)
Waarom plaats je dat? Ik ga er tenminste niet vanuit dat iemand daar speciaal de tv voor aanzet/omzet.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom plaats je dat? Ik ga er tenminste niet vanuit dat iemand daar speciaal de tv voor aanzet/omzet.
quote:
welke bios? nieuwe date?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Hoogstwaarschijnlijk ga ik vanavond voor het eerst sinds 8 jaar weer naar de bioscoop![]()
Ik heb geen idee welke film, als ik ga laat ik me verrassen.
Ik ga maandag naar 300quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Hoogstwaarschijnlijk ga ik vanavond voor het eerst sinds 8 jaar weer naar de bioscoop![]()
Ik heb geen idee welke film, als ik ga laat ik me verrassen.
Ergens in Eindhoven, geen (nieuwe) date.quote:
1 - tong80quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:32 schreef rubbereend het volgende:
waar blijven de stats eigenlijk over Hools in totaal en de score van 1001 t/m 1500?
En het gaat helaas niet door, een andere keer waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ergens in Eindhoven, geen (nieuwe) date.
Grote kans dat jij in Hools niet op 1 staat.quote:
yupquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:58 schreef pascalheister het volgende:
die vrouwlijke collega van je werk bos?
Jasza is toch al een lange tijd gebannedquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grote kans dat jij in Hools niet op 1 staat.
Nee hoor, gewoon een bevriende collega. Toevallig van het andere geslacht, maar dat is dan ook allesquote:
Klopt daar wip ik soms binnen. Maar sluit hem wel vaakquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grote kans dat jij in Hools niet op 1 staat.
In VBL wel, maar dit ging puur over Hools. Daar zal het me niet verbazen als er iemand anders op 1 staat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jasza is toch al een lange tijd gebanned, dus in VBL staat tong den k ik nog wel op 1
![]()
Ik denk dat de meeste users niet voor elkaar zullen onderdoen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In VBL wel, maar dit ging puur over Hools. Daar zal het me niet verbazen als er iemand anders op 1 staat.
Dat denk ik ook. Ik heb echt geen idee, wie er nummer 1 zal staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste users niet voor elkaar zullen onderdoen.
Ik voorzie in jou toch wel de grootste titelkandidaat!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik heb echt geen idee, wie er nummer 1 zal staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |