Sterker nog, hij kan het ook al met wiskey, en z'n Vitamine D die naar drop/anijs smaakt, noemt ie Sambuca, omdat hij dat hetzelfde vindt ruiken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Toch slecht dat een kind op zo'n jonge leeftijd al bieren uit elkaar kan houden
quote:
Komt wel goed, is niet voor niets het beste bier.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat nou lunch, gewoon keihard Grolsch zuipen
Yepquote:
"Pappa's bier"quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt wel goed, is niet voor niets het beste bier.![]()
Zo ben ik ook begonnen toen ik 3 was *hips*quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
"Pappa's bier"
misschien best een aardige reclame slogan
Tis nu ook hartstikke slecht dus ik doe nu zelfs geen beetje. Komt later wel, af en toe bij het eten een slokje/glaasje wijn/bier.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
En terecht, wat moet zo'n jochie met bier nu. Helemaal niets.
Je vertelt iets nieuws voor me, dus ik kan er niks zinnigs op zeggen, behalve dat ik hoop dat ie geen serieuze probs. heeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:16 schreef Bos81 het volgende:
Wat ik me eigenlijk af vraag. Hoe zou het met Eilanden zijn ?
Allang niks meer van vernomen, nadat hij naar het ziekenhuis ging voor die operatie.
Ik maak er net een open.quote:
Iets meer graag:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
Grolsch natuurlijk
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |