Zo ben ik ook begonnen toen ik 3 was *hips*quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
"Pappa's bier"
misschien best een aardige reclame slogan
Tis nu ook hartstikke slecht dus ik doe nu zelfs geen beetje. Komt later wel, af en toe bij het eten een slokje/glaasje wijn/bier.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
En terecht, wat moet zo'n jochie met bier nu. Helemaal niets.
Je vertelt iets nieuws voor me, dus ik kan er niks zinnigs op zeggen, behalve dat ik hoop dat ie geen serieuze probs. heeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:16 schreef Bos81 het volgende:
Wat ik me eigenlijk af vraag. Hoe zou het met Eilanden zijn ?
Allang niks meer van vernomen, nadat hij naar het ziekenhuis ging voor die operatie.
Ik maak er net een open.quote:
Iets meer graag:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
Grolsch natuurlijk
[afbeelding]
Het heet de Jupiler League hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
Grolsch natuurlijk
[afbeelding]
pokeren denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:38 schreef Ole het volgende:
waar is rubbereendje?
Ja hoor alles goed,quote:
Okequote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed,
Film is niet door gegaan, die hou ik van haar te goed.
Wat was er dan? Over die columnkerel die nazi's relaxt vindt en Danny Blind doodwenst?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:14 schreef tong80 het volgende:
Door mijn topic een mod op zwart gezet door Yvonne
Moet je het topic maar na lezen. Iemand die toen nog crew was, maakte een erg onhandige opmerking, waar Yvonne allerminst om kon lachen. .quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:09 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Wat was er dan? Over die columnkerel die nazi's relaxt vindt en Danny Blind doodwenst?
En net nu jij binnenkomt ga ik wegquote:
Hum die rel valt een beetje tegen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben
Maar eerst nog 1 [afbeelding]
voordat ik ga
Maar ik sluit wel af![]()
Hij is ook al afgelopenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:31 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hum die rel valt een beetje tegen...
Maarja die rijen en kolommen van driek zijn dan ook bagger.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij is ook al afgelopen![]()
Ingrijpen van yvonne![]()
vooral die kolommenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maarja die rijen en kolommen van driek zijn dan ook bagger.
tsja dat was alleszeggend.quote:
quote:
quote:ko·lom (de ~, ~men)
1 zuil
2 elk van de naast elkaar staande vakken van een in de lengte verdeelde bladzijde
3 reeks van verticaal onder elkaar geplaatste getallen
iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:21 schreef borisz het volgende:
altijd leuk om feestende mensen te zien die kampioen worden in de eerste divisie. Nu denk je volgend jaar staan ze onderaan en vechten ze voor lijfsbehoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |