quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:50 schreef Dungeonmaster het volgende:
En dan denken ze ook nog dat ze er heel veel verstand van hebben. Hell, als je hen moet geloven, waren ze de beste trainer, beste bondscoach of zelfs de speler met het meeste spelinzicht en zouden ze barsten van het talent, als ze er een beetje hun best voor zouden doen.
En dan doen ze dat ook nog op het werk, waar ik godbeterd naar buiten moet om een sigaret te roken, want ze hebben tenslotte recht op een rookvrije werkplek, moet ik een beetje de hele dag verplicht naar dat armoedige gelul over voetbal zitten luisteren. Ik heb ook recht op een voetbal-gelul vrije werkplek.
Bah, mensen die alleen maar over voetbal kunnen praten!
oh, wacht, als je niets met voetbal hebt, dan ben je zuur en homo bovendien!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:54 schreef Grimm het volgende:
[..]Zuur persoon, wilde je vriendje je vanacht niet ff pijpen
Ook al ben ik een dwergen en elfen knuffelaar, ik val er anderen in ieder geval niet mee lastig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:57 schreef type_29 het volgende:
Begin jij toch gewoon over je alter-ego DungeonMaster.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:58 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
oh, wacht, als je niets met voetbal hebt, dan ben je zuur en homo bovendien!
Jah, dat is nou typisch een opmerking van zo'n domme hooligan! Man, ga bushokjes in elkaar slaan, als je te schijterig bent om iemand in het echt te beledigen. Wel oppassen dat ze niet terug slaan hoor, huillie.
En je rookt wel? dan val je toch mensen lastig met je rookerij in de kroeg enzo? denk eens naquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:00 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Ook al ben ik een dwergen en elfen knuffelaar, ik val er anderen in ieder geval niet mee lastig.
Over stereotype beelden gesproken, jij begon.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:05 schreef Grimm het volgende:
[..]stereotype beeld.
Ga maar voor me staan in het "echt"dan beledig ik je ook wel, of ga je me dan slaan met je orczwaard
jij begonquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:27 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Over stereotype beelden gesproken, jij begon.
Waarschijnlijk ben jij dus zo iemand die alleen maar over voetbal kan praten en denkt er verstand van te hebben.
Jij begint meteen te jenken dat iemand homo is en noemt daarna de ander kinderachtig?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |