Neu. Ik zeker nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik voorzie in jou toch wel de grootste titelkandidaat!
Zoals ik net al zei, Ik heb geen ideequote:
Vergeet de kaviaar niet he!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mij ook, reken maar dat ik het ervan neem, rond ga neuzen en dergelijke.
Het vorige programma van Joosten was best goed. Al leek het behoorlijk op een boek van ...quote:
Grisham?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het vorige programma van Joosten was best goed. Al leek het behoorlijk op een boek van ...
Hoe heet die vent nou met al die advocaten boeken, Amerikaanse schrijver.
You sick fuck!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef pascalheister het volgende:
zowaar de 1e dvdbestelling van de maand gedaan
Leuk Vaduzquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik volg Diek op met z'n kaartjes winnen. Ik heb via Super de Boer een VIP arrangement voor FC Twente gewonnen voor komende zondag.(lunch, business seats en dergelijke)
Wat nou lunch, gewoon keihard Grolsch zuipenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik volg Diek op met z'n kaartjes winnen. Ik heb via Super de Boer een VIP arrangement voor FC Twente gewonnen voor komende zondag.(lunch, business seats en dergelijke)
Voetbal Insite # 52quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:13 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand het voetbal insite topic voor me vinden ?
Glenn zwaait naar Tong (Meest herkenbare usericon voor hem)quote:
En mijn usericon dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn zwaait naar Tong (Meest herkenbare usericon voor hem)
Die knippert, net als die van pappa (is z'n 1e reactie)quote:
en mijn superstoere avatar?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die knippert, net als die van pappa (is z'n 1e reactie)
Maar Glenn herkent de kikker wel hoor (la rana in het Italiaans)
leer hem ook eens de beste film kijken danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoi Glenn!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
"De teletubbies spelen buiten" is dat toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leer hem ook eens de beste film kijken dan![]()
nee de teringtubbies gaan los is datquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
"De teletubbies spelen buiten" is dat toch?
Zegt hem, helaasvoor jou, niks.quote:
Dat klinkt me meer als een Marokkaanse film voor na 23.00 uur?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee de teringtubbies gaan los is dat
Toch slecht dat een kind op zo'n jonge leeftijd al bieren uit elkaar kan houdenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zegt hem, helaasvoor jou, niks.
Hij herkent wel Feyenoord avatars (enthousiaste reactie) en ajax avatars (een boehhh boehh! volgt)
En hij herkent ook de Italiaanse vlag, Britse vlag, 3 Lions logo en de logo's van Grolsch & Guinness)
Langs elk cafe met Grolsch uithangbord klinkt het dan ook heel hard dat het Pappa's cafe is en pappa's bier.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Langs elk cafe met Grolsch uithangbord klinkt het dan ook heel hard dat het Pappa's cafe is en pappa's bier.
reltopic!quote:
Sterker nog, hij kan het ook al met wiskey, en z'n Vitamine D die naar drop/anijs smaakt, noemt ie Sambuca, omdat hij dat hetzelfde vindt ruiken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Toch slecht dat een kind op zo'n jonge leeftijd al bieren uit elkaar kan houden
quote:
Komt wel goed, is niet voor niets het beste bier.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat nou lunch, gewoon keihard Grolsch zuipen
Yepquote:
"Pappa's bier"quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt wel goed, is niet voor niets het beste bier.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |