Inderdaad jaquote:
Nee precies, alles met rits ben ik voor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:50 schreef dndiek het volgende:
Maar zonder rits krijgt Vaduz het niet open
Iddquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:52 schreef Gollemrulez het volgende:
Pfff wat een tt...
Ik kan er zo een andere club neerzetten hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, daar had een andere club moeten staan..
Willen wij deze info wel allemaal gedeeld hebben in Hools?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom ben ik vlak voor ik ongesteld moet worden altijd zo hyper en irritant
en daarna weer ontzettend down
kuthormonen. Mannen hebben het maar makkelijk
Schopje R&P hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom ben ik vlak voor ik ongesteld moet worden altijd zo hyper en irritant
en daarna weer ontzettend down
kuthormonen. Mannen hebben het maar makkelijk
het ging me met name om de laatste zinquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Willen wij deze info wel allemaal gedeeld hebben in Hools?
![]()
1x per maand ongesteld zijn inruilen voor je elke dag moeten scheren?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
het ging me met name om de laatste zinhier vind je tenminste veel mannen
goed gezegd Bluezz, wij mannen hebben het heel zwaar!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Ben het niet met je eens MM
Je weet niet of mannen het makkelijker hebben, generaliseren hou ik niet zo van.
Voor de rest, eenmaal zo oud als ik, en alles is over
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
1x per maand ongesteld zijn inruilen voor je elke dag moeten scheren?
wij moeten ons ook regelmatig scheren anders krijgen we ook weer gezeik enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
1x per maand ongesteld zijn inruilen voor je elke dag moeten scheren?
ik ben ook niet helemaal serieus, zoals ik al zei ik ben irritant en hyper en geloof me het is maar goed dat ik alleen op mn kamer zitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Ben het niet met je eens MM
Je weet niet of mannen het makkelijker hebben, generaliseren hou ik niet zo van.
Maak me geeeeeeeeeeeekquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook niet helemaal serieus, zoals ik al zei ik ben irritant en hyper en geloof me het is maar goed dat ik alleen op mn kamer zitanders worden de mensen in mijn buurt he-le-maal gek
En wij blijven ons tot de dood moeten scheren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef Bluezz het volgende:
de huis[poesjes zijn ook al gevlucht?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben ook niet helemaal serieus, zoals ik al zei ik ben irritant en hyper en geloof me het is maar goed dat ik alleen op mn kamer zitanders worden de mensen in mijn buurt he-le-maal gek
ik weiger al 10 dagen, dus het moet echt weer binnenkortquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
En wij blijven ons tot de dood moeten scheren.
Je gangsterlookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef rubbereend het volgende:
ik weiger al 10 dagen, dus het moet echt weer binnenkort
Daarover gesproken gooien we er nog een aflevering van The Soprano's door.quote:
ja ik denk dat ik de tondeuse er maar over haal. is het een beetje getrimdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
he bah rubber, 10dagen is wel te lang![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |