Philadelphiaquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:42 schreef SaskiaR het volgende:
Gaaf, waar woont ie nu?
3 maanden maar, valt best mee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
Hoe lang ben je nou weggeweest ?
Sjit, nu heb ik ook zin in dropquote:
Ja hčquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:46 schreef SaskiaR het volgende:
gezellig hier
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja hč
Waar blijft de taart Yuri?
Maar dropjes had je natuurlijk zó op kunnen laten sturenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:16 schreef SaskiaR het volgende:
Tja, hier in de US kan je om 23.50 nog naar de super, alleen hebben ze geen dropjes.
Ik heb 3 maanden in Columbus Ohio gewoond en nu ga ik weer naar Leiden.
Dat had ik twee dagen geleden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben eigenlijk gewoon te vroeg naar bed gegaan vanavond
Ik had nog even liggen lezen maar blijkbaar was het niet genoeg
Nou ja, het is wel zo dat je op zich wel uitrust, als je op bed ligt. Meer dan als je zit te fokken. Dus dat had wellicht helemaal niet zo'n best idee geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat had ik twee dagen geleden.
Half 11 ben ik naar bed gegaan. En om half 6 viel ik pas in slaap, en een uur later moest ik opstaan.
Achteraf had ik beter kunnen fokken de hele nacht, dan dat halve gedraai in bed.![]()
Ja, maar het gaat ook vooral om dat laatste uurtje. Dan val ik eindelijk in slaap en moet ik direct weer opstaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel zo dat je op zich wel uitrust, als je op bed ligt. Meer dan als je zit te fokken. Dus dat had wellicht helemaal niet zo'n best idee geweest
succesquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik ben nu een presentatie aan het voorbereiden samen met de rest van mijn groepje. We zijn er net achter gekomen dat we 1 onderdeel niet hebben, dus ik ben weer ff hard aan het werk!![]()
waaromquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
Jeuj! Presentatie ging goed! De leraar was zeer tevreden![]()
echt een schande...quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef Mikkie het volgende:
Stelletje fanatieke slowchatters!![]()
Ik ben er een dagje niet, en meteen mis ik een compleet deel!
Omdat we bijna de enige zijn van wie de presentatie in 1 keer is goedgekeurd... Terwijl anderen er veel en veel langer aan hebben gewerkt...quote:
dat bewijst jullie kracht maar weer eens!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat we bijna de enige zijn van wie de presentatie in 1 keer is goedgekeurd... Terwijl anderen er veel en veel langer aan hebben gewerkt...![]()
Juist!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef Plasterk het volgende:
dat bewijst jullie kracht maar weer eens!
Whaha klopt kloptquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
uiteraard, in je meest hippe outfit, met zoveel mogelijk smsjes die tijdens een gesprek (op de gang uiteraard met veel te harde stem) binnenkomen, en met zoveel mogelijk vrienden irl om je heen
waar gaat je scriptie over?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, ik heb al eeuwen geen tentamens meer gehad, ik moet alleen nog maar schrijvenschrijvenschrijven...... vreselijk echt. Ik snak naar tentamens!
Jean Fouquet, een Franse schilder uit de 15e eeuw.quote:
Wacht even hoor. Is dat een foto dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
ik vind deze zo leuk:
[afbeelding]
Cindy Sherman
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wacht even hoor. Is dat een foto dan?![]()
Ja, ik dacht alquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Cindy zelf, met een prothese om die belachelijke tiet van Maria na te bootsen
Oh, waar? welke verdieping?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:41 schreef Plasterk het volgende:
ik kom zo ook even naar de UB wat kopieren, meestal is daar nooit een rij.
Nee, hoezoquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet jij niet eens gaan leren ofzo?
Ik wilde eigenlijk vanachter een pilaar ofzo alleen even kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik voel een 'toevallige ontmoeting' aankomen
Jij dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet jij niet eens gaan leren ofzo?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag vrij, heb ik besloten
Ik mail vragenlijsten door en bekijk sheets, wijsneusquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In de UB achter een pc, terwijl je gebogen over een studieboek zou moeten zitten?
computerzaalquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:03 schreef Plasterk het volgende:
[..]
computerzaal
Als je zometeen een aantrekkelijke jongeman met kort blond haar ziet kopieren ben ik dat.
ik kom echt nooit in de UB en ik weet dat daar een kopieerapparaat zitquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Mooi uitgezocht, daar zit ik. Goh![]()
Zo bedoelde ik het ook niet. Maar vanuit mijn positie kan ik je wel mooi in de gaten houdenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik kom echt nooit in de UB en ik weet dat daar een kopieerapparaat zit
on my wayquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:08 schreef Soempie het volgende:
Juist
Kom nu maar snel naar de UB, Plasterk![]()
haa soempquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Soempie het volgende:hee Nes, goed gedaan. Wat moet je nu nog terugkrijgen?
Hm, hoe lang is het fietsen?quote:
Nee. Je bent veel te snel!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:22 schreef Plasterk het volgende:
gespot?
wow, woon jij op 1km van de ub af ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:22 schreef Plasterk het volgende:
gespot?
Misschien werd ik wel afgeleid.quote:
50 meter ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
wow, woon jij op 1km van de ub af ofzo?
quote:
oh, tja soemp dan heb je gewoon niet opgeletquote:
tis wel antikraak hequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je gaat verhuizen..geef je dat dan even aan me door.
Dan woon je echt goed!![]()
Tja, hij had ook even een rondje langs de computers kunnen doen. Dan had hij me wel gezien met m'n fok.nlquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef Nesle het volgende:
[..]
oh, tja soemp dan heb je gewoon niet opgelet
oh, ik zou echt niet antikraak willen wonen. En ik zit ook wel op een goede plek.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef Plasterk het volgende:
[..]
tis wel antikraak he
wie weet voor hoe lang... maar voorlopig nog wel even
het heeft ook zn voordelenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
oh, ik zou echt niet antikraak willen wonen.
Oh, als je zo oplet en uit je raam kijkt, dan zie je me misschien wel fietsen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef Plasterk het volgende:
[..]
het heeft ook zn voordelen
30 m2 voor 175 e met uitzicht op de oude boteringe en zit er al vanaf augustus![]()
Wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:39 schreef Plasterk het volgende:
check
geef je een seintje als je vertrekt?
maak ik een foto en post hem hier dan
ok?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf![]()
Wel klote dat ik nu met een omweg naar huis moet![]()
Serieus? Ja, wel logisch: heel vaak als ik naar de collegezaal in het academiegebouw loop komt er een horde jongens de trap af.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:45 schreef Plasterk het volgende:
centrum --> harmonie en academiegebouw
Maakt dat nou uit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:52 schreef Plasterk het volgende:
Haha BO
Dat is inderdaad niet erg vriendelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Je laat die jongen maar voor zn raam staan wachten en niet even langsrijden?
Tssk
Hij heeft er niet veel aan als ik in een hoekje sta natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga je maar schamen in een hoekje, ipv zomaar kusjes uitdelen.
volgens mij neem je dan niet zoveel meer opquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik geef het leren opBen al 8 uur aan een stuk bezig
Nee, ik wilde nog een oefentekst maken, maar zag alleen maar lettertjes en geen woorden meerquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgens mij neem je dan niet zoveel meer op
Gewoon niet leren dat werkte bij mij altijd goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik geef het leren opBen al 8 uur aan een stuk bezig
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dam beheers je nog wel de basis
nog 2
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon niet leren dat werkte bij mij altijd goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Niet echtquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef Nesle het volgende:
[..]
haha, of je daar blij mee moet zijn?![]()
nee, staat me nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:26 schreef Nesle het volgende:
http://i65.photobucket.co(...)att/shirrtje_003.jpg
hij is iets blauwer dan op de foto is te zien.![]()
Nou..zeg het eens knul. Wat is er aan het handjequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Sommige mensen kunnen echt de meest ignorant people op de wereld zijn, zeg...
Dan moet je misschien even in AKQ kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef Consigliere het volgende:
ontopic.. ik wil een vraag
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:20 schreef iamredleader het volgende:goedemorgen
Is dit het slowchattopic of het post-hier-leuke-gifjes-achter-mekaar![]()
bijna weekend
![]()
heb je er ook nog die ik niet ken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Blijkbaar behoefte aan een derde spinoff van de AKQ: slowspam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, ben niet zo van de smileyverzamelingenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb je er ook nog die ik niet ken?
Als ik het kort samenvat met misplaatste arrogantie en een 'I can't be to blame'-mentaliteit, is dat dan voldoende?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..zeg het eens knul. Wat is er aan het handje
nee, want je moet nog aangeven over wie dit allemaal gaat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als ik het kort samenvat met misplaatste arrogantie en een 'I can't be to blame'-mentaliteit, is dat dan voldoende?
Nee, ik snap er echt geen reet vanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als ik het kort samenvat met misplaatste arrogantie en een 'I can't be to blame'-mentaliteit, is dat dan voldoende?
IRL.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:27 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
nee, want je moet nog aangeven over wie dit allemaal gaat.![]()
Perfectly acceptable.quote:
Heb je die nieuwe aflevering al gezien Nem?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Al mijn series zitten in een winter,lente,zomerstop
Alleen Southpark niet, dus is net weer terug
Dat wil je niet weten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Te latten?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe aflevering al gezien Nem?![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:41 schreef SaskiaR het volgende:
ja, ik hoefde niet eens via Denver te vliegen, gewoon lief de inchekcbaliemedewerkster aankijken.Wel 8 uur op Chicago gewacht, maar goed. En nu ben ik brak en duf
![]()
Had het dan niet sneller geweest om via Denver te vliegen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:41 schreef SaskiaR het volgende:
ja, ik hoefde niet eens via Denver te vliegen, gewoon lief de inchekcbaliemedewerkster aankijken.Wel 8 uur op Chicago gewacht, maar goed. En nu ben ik brak en duf
![]()
Dat had qua tijd niets uitgemaakt, want in Chicago moest het vligetuig naar Amshrerdam wachten op het vliegtuig dat uit Denver kwam, waar ik dus ook in had kunnen zitten (en wat nog vertraging had ook). Maar om nou nutteloos heen en weer te gaan vliegen leek me nogal overbodig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had het dan niet sneller geweest om via Denver te vliegen?
Wat mis je trouwens NU al het meest?
Tja...dat is wel zoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:17 schreef SaskiaR het volgende:
Ik mis de beleefdheid van de Amerikanen, altijd vrolijk (Can I help you, Have a nice day etc.). Nederlanders zijn echt bot.
Lekker houden zoquote:
doe ik ook welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker houden zo
- het scheelt je een hoop geld
- het scheelt je een enorme stank. Dat is beter als je vriendje wilt
- het scheelt ook nog eens in je gezondheid
Maar die ranzige stank gaat in je kleren zitten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:06 schreef Etcetera het volgende:
mijn vriend rookt, heb er op zich niet veel problemen mee.
hij weet dat ik het niet lekker vindt zoenen als hij een sigaret heeft, en hij zorgt altijd dat ik geen last heb van zijn rook. er zijn ook sigaretten waar ik écht niet tegen kan, dat slaat op mijn longen, en die rookt hij niet
eigenlijk moet hij niet eens stoppen want ik vind het draaien van een sigaretje leuk om te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |