quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag vrij, heb ik besloten
Ik mail vragenlijsten door en bekijk sheets, wijsneusquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In de UB achter een pc, terwijl je gebogen over een studieboek zou moeten zitten?
computerzaalquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:03 schreef Plasterk het volgende:
[..]
computerzaal
Als je zometeen een aantrekkelijke jongeman met kort blond haar ziet kopieren ben ik dat.
ik kom echt nooit in de UB en ik weet dat daar een kopieerapparaat zitquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Mooi uitgezocht, daar zit ik. Goh![]()
Zo bedoelde ik het ook niet. Maar vanuit mijn positie kan ik je wel mooi in de gaten houdenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik kom echt nooit in de UB en ik weet dat daar een kopieerapparaat zit
on my wayquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:08 schreef Soempie het volgende:
Juist
Kom nu maar snel naar de UB, Plasterk![]()
haa soempquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Soempie het volgende:hee Nes, goed gedaan. Wat moet je nu nog terugkrijgen?
Hm, hoe lang is het fietsen?quote:
Nee. Je bent veel te snel!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:22 schreef Plasterk het volgende:
gespot?
wow, woon jij op 1km van de ub af ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:22 schreef Plasterk het volgende:
gespot?
Misschien werd ik wel afgeleid.quote:
50 meter ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
wow, woon jij op 1km van de ub af ofzo?
quote:
oh, tja soemp dan heb je gewoon niet opgeletquote:
tis wel antikraak hequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je gaat verhuizen..geef je dat dan even aan me door.
Dan woon je echt goed!![]()
Tja, hij had ook even een rondje langs de computers kunnen doen. Dan had hij me wel gezien met m'n fok.nlquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef Nesle het volgende:
[..]
oh, tja soemp dan heb je gewoon niet opgelet
oh, ik zou echt niet antikraak willen wonen. En ik zit ook wel op een goede plek.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef Plasterk het volgende:
[..]
tis wel antikraak he
wie weet voor hoe lang... maar voorlopig nog wel even
het heeft ook zn voordelenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
oh, ik zou echt niet antikraak willen wonen.
Oh, als je zo oplet en uit je raam kijkt, dan zie je me misschien wel fietsen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef Plasterk het volgende:
[..]
het heeft ook zn voordelen
30 m2 voor 175 e met uitzicht op de oude boteringe en zit er al vanaf augustus![]()
Wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:39 schreef Plasterk het volgende:
check
geef je een seintje als je vertrekt?
maak ik een foto en post hem hier dan
ok?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf![]()
Wel klote dat ik nu met een omweg naar huis moet![]()
Serieus? Ja, wel logisch: heel vaak als ik naar de collegezaal in het academiegebouw loop komt er een horde jongens de trap af.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:45 schreef Plasterk het volgende:
centrum --> harmonie en academiegebouw
Maakt dat nou uit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:52 schreef Plasterk het volgende:
Haha BO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |