succesquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik ben nu een presentatie aan het voorbereiden samen met de rest van mijn groepje. We zijn er net achter gekomen dat we 1 onderdeel niet hebben, dus ik ben weer ff hard aan het werk!![]()
waaromquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
Jeuj! Presentatie ging goed! De leraar was zeer tevreden![]()
echt een schande...quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef Mikkie het volgende:
Stelletje fanatieke slowchatters!![]()
Ik ben er een dagje niet, en meteen mis ik een compleet deel!
Omdat we bijna de enige zijn van wie de presentatie in 1 keer is goedgekeurd... Terwijl anderen er veel en veel langer aan hebben gewerkt...quote:
dat bewijst jullie kracht maar weer eens!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat we bijna de enige zijn van wie de presentatie in 1 keer is goedgekeurd... Terwijl anderen er veel en veel langer aan hebben gewerkt...![]()
Juist!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef Plasterk het volgende:
dat bewijst jullie kracht maar weer eens!
Whaha klopt kloptquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
uiteraard, in je meest hippe outfit, met zoveel mogelijk smsjes die tijdens een gesprek (op de gang uiteraard met veel te harde stem) binnenkomen, en met zoveel mogelijk vrienden irl om je heen
waar gaat je scriptie over?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, ik heb al eeuwen geen tentamens meer gehad, ik moet alleen nog maar schrijvenschrijvenschrijven...... vreselijk echt. Ik snak naar tentamens!
Jean Fouquet, een Franse schilder uit de 15e eeuw.quote:
Wacht even hoor. Is dat een foto dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
ik vind deze zo leuk:
[afbeelding]
Cindy Sherman
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wacht even hoor. Is dat een foto dan?![]()
Ja, ik dacht alquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Cindy zelf, met een prothese om die belachelijke tiet van Maria na te bootsen
Oh, waar? welke verdieping?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:41 schreef Plasterk het volgende:
ik kom zo ook even naar de UB wat kopieren, meestal is daar nooit een rij.
Nee, hoezoquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet jij niet eens gaan leren ofzo?
Ik wilde eigenlijk vanachter een pilaar ofzo alleen even kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik voel een 'toevallige ontmoeting' aankomen
Jij dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet jij niet eens gaan leren ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |