Philadelphiaquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:42 schreef SaskiaR het volgende:
Gaaf, waar woont ie nu?
3 maanden maar, valt best mee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
Hoe lang ben je nou weggeweest ?
Sjit, nu heb ik ook zin in dropquote:
Ja hèquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:46 schreef SaskiaR het volgende:
gezellig hier
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja hè
Waar blijft de taart Yuri?
Maar dropjes had je natuurlijk zó op kunnen laten sturenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:16 schreef SaskiaR het volgende:
Tja, hier in de US kan je om 23.50 nog naar de super, alleen hebben ze geen dropjes.
Ik heb 3 maanden in Columbus Ohio gewoond en nu ga ik weer naar Leiden.
Dat had ik twee dagen geleden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben eigenlijk gewoon te vroeg naar bed gegaan vanavond
Ik had nog even liggen lezen maar blijkbaar was het niet genoeg
Nou ja, het is wel zo dat je op zich wel uitrust, als je op bed ligt. Meer dan als je zit te fokken. Dus dat had wellicht helemaal niet zo'n best idee geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat had ik twee dagen geleden.
Half 11 ben ik naar bed gegaan. En om half 6 viel ik pas in slaap, en een uur later moest ik opstaan.
Achteraf had ik beter kunnen fokken de hele nacht, dan dat halve gedraai in bed.![]()
Ja, maar het gaat ook vooral om dat laatste uurtje. Dan val ik eindelijk in slaap en moet ik direct weer opstaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel zo dat je op zich wel uitrust, als je op bed ligt. Meer dan als je zit te fokken. Dus dat had wellicht helemaal niet zo'n best idee geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |