Als ik het kort samenvat met misplaatste arrogantie en een 'I can't be to blame'-mentaliteit, is dat dan voldoende?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..zeg het eens knul. Wat is er aan het handje
nee, want je moet nog aangeven over wie dit allemaal gaat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als ik het kort samenvat met misplaatste arrogantie en een 'I can't be to blame'-mentaliteit, is dat dan voldoende?
Nee, ik snap er echt geen reet vanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als ik het kort samenvat met misplaatste arrogantie en een 'I can't be to blame'-mentaliteit, is dat dan voldoende?
IRL.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:27 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
nee, want je moet nog aangeven over wie dit allemaal gaat.![]()
Perfectly acceptable.quote:
Heb je die nieuwe aflevering al gezien Nem?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Al mijn series zitten in een winter,lente,zomerstop
Alleen Southpark niet, dus is net weer terug
Dat wil je niet weten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Te latten?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe aflevering al gezien Nem?![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:41 schreef SaskiaR het volgende:
ja, ik hoefde niet eens via Denver te vliegen, gewoon lief de inchekcbaliemedewerkster aankijken.Wel 8 uur op Chicago gewacht, maar goed. En nu ben ik brak en duf
![]()
Had het dan niet sneller geweest om via Denver te vliegen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:41 schreef SaskiaR het volgende:
ja, ik hoefde niet eens via Denver te vliegen, gewoon lief de inchekcbaliemedewerkster aankijken.Wel 8 uur op Chicago gewacht, maar goed. En nu ben ik brak en duf
![]()
Dat had qua tijd niets uitgemaakt, want in Chicago moest het vligetuig naar Amshrerdam wachten op het vliegtuig dat uit Denver kwam, waar ik dus ook in had kunnen zitten (en wat nog vertraging had ook). Maar om nou nutteloos heen en weer te gaan vliegen leek me nogal overbodig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had het dan niet sneller geweest om via Denver te vliegen?
Wat mis je trouwens NU al het meest?
Tja...dat is wel zoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:17 schreef SaskiaR het volgende:
Ik mis de beleefdheid van de Amerikanen, altijd vrolijk (Can I help you, Have a nice day etc.). Nederlanders zijn echt bot.
Lekker houden zoquote:
doe ik ook welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker houden zo
- het scheelt je een hoop geld
- het scheelt je een enorme stank. Dat is beter als je vriendje wilt
- het scheelt ook nog eens in je gezondheid
Maar die ranzige stank gaat in je kleren zitten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:06 schreef Etcetera het volgende:
mijn vriend rookt, heb er op zich niet veel problemen mee.
hij weet dat ik het niet lekker vindt zoenen als hij een sigaret heeft, en hij zorgt altijd dat ik geen last heb van zijn rook. er zijn ook sigaretten waar ik écht niet tegen kan, dat slaat op mijn longen, en die rookt hij niet
eigenlijk moet hij niet eens stoppen want ik vind het draaien van een sigaretje leuk om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |