ik was toen al druk bezigquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:34 schreef veldmuis het volgende:
En dat terwijl Breda #30: F meets C. er al was!
Dat deed ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef tha_rizzo het volgende:
en ik maar moeite doen om de topiquelijst bij te werken
echt nietquote:
Ahw de volgende is voor jouquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:20 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb al een slotje aangevraagd hoor. Voor MIJN topic! Ja, zo ben ik dan ook weer!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:20 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb al een slotje aangevraagd hoor. Voor MIJN topic! Ja, zo ben ik dan ook weer!
Ambtenaar, inmiddels.quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:37 schreef tha_rizzo het volgende:
ik heb stiekem ook de OP op Fok!wiki gewijzigdDeel 30a Deel 30b
had 'm idd op volle grootte geuploadquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:40 schreef JDude het volgende:
Dat plaatje in de OP mag wel even geresized op zich
heel het weekend jong?quote:
ik werk nooit stiekem, er zijn wel gewoon data waarop ik niet kanquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja, moet je niet stiekem gaan werken heh Rizzo.
neenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:13 schreef Kuukske het volgende:
En dan mogen wij niet mee?
smaak en klassequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
Nee, uiteraard niet. Jij hebt smaak.
Jep.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef Ritchie het volgende:
Zo, dan toch maar deze.
Ikweettochhhjeweetsch.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:02 schreef veldmuis het volgende:
HATEH IS VERLATEH!!!!!!
Zo mee eensch.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:13 schreef veldmuis het volgende:
http://www.cafevulling.nl/
ik vind het trouwens nogsteeds stom dat de vulling helemaal geen de vulling maar vulling heet maar das hun probleem niet het mijne. De Vulling dus.
op de ruit staat toch De Vulling?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:13 schreef veldmuis het volgende:
http://www.cafevulling.nl/
ik vind het trouwens nogsteeds stom dat de vulling helemaal geen de vulling maar vulling heet maar das hun probleem niet het mijne. De Vulling dus.
Jij mag niet met vreemde jongens op stapquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:38 schreef Citronella het volgende:
MIJ NATUURLIJK!
Priscil en Maris doen dat ook! Dus waarom zou ik niet mogenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:11 schreef Frazz het volgende:
[..]
Jij mag niet met vreemde jongens op stapßß
Hoi enzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
Nee, uiteraard niet. Jij hebt smaak.
Omdat je van mij bentquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:12 schreef Citronella het volgende:
[..]
Priscil en Maris doen dat ook! Dus waarom zou ik niet mogen.
Mwa, ligt eraan hoe laat ik vertrekquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
Maar jij hebt meer reistijd?
agree...quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:53 schreef veldmuis het volgende:
Koop een fiets, lui mens!
Bij het station staan er genoeg..quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:56 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik ben op zoek naar een barrel, dat ik in de Heuvel kan neerzetten.
Ja, maar de vraag is nog maar of die het ook daadwerkelijk doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:58 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Bij het station staan er genoeg..![]()
quote:
Ik bezorg jullie graag wat vertier!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen grappige JD in dit topic.
Doe je goed hoorquote:
Hej dat is vlak bij mij in de buurtquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een fiets... in het Ginneken.
Ahhuhquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:36 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Hej dat is vlak bij mij in de buurt(als ik thuis ben)
Zal mijn fiets dan maar eens in de gaten gaan houden...quote:
En die gebruik je niet omdat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een fiets... in het Ginneken.
En waarom ga je dan met de halve inhoud van je kledingkast naar de Heuvel? Als je daar zo lang blijft, laat daar dan wat kleding liggen. JD zal vast wel beschikken over een wasmachinequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:09 schreef Kuukske het volgende:
Omdat ik niet met de halve inhoud van mijn kledingkast op de fiets naar de Heuvel ga.
idd, kut kotersquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe. Gelijk heb je, respect voor ouderen enzo.
Tell her JD!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:24 schreef JDude het volgende:
Ik heb een handig sjeike wasmasjien ja!
dat is nog niks, afgelopen maandag zagen we in de tram hoe een groepje een oudere vrouw ondertuften en hoe ze andere mensen in hun ruggen en zij aan het prikken warenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:27 schreef JDude het volgende:
Ik heb vanochtend nog aan dwergwerpen gedaan trouwens! Een stelletje asociale kutkinders wilde op het station de bus al in sneaken door de middendeur, vóór ik er uit kon. Die stonden vrij snel weer buiten
.
Scheveningenquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat is nog niks, afgelopen maandag zagen we in de tram hoe een groepje een oudere vrouw ondertuften en hoe ze andere mensen in hun ruggen en zij aan het prikken waren
dienstplicht iemand?
Zullen we de discussie of ik wel of niet mijn was bij JD doe maar bewaren voor een meeting?quote:
Frazz wil mij niet mee nemen naar een meetingquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zullen we de discussie of ik wel of niet mijn was bij JD doe maar bewaren voor een meeting?
Snap ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:14 schreef Citronella het volgende:
[..]
Frazz wil mij niet mee nemen naar een meeting
Nouhou ik ben een heel lief meisje hoor, en doe ik heel erg lief tegen Frazz. Hij doet de laatste tijd alleen zo lullig tegen mequote:
ik vind citroenijs wel lekkerquote:
Van die ene Citronella blijft ie wel af!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
Ah, dus jij likt graag aan objecten met citroensmaak Rizzo?
Voor een exclusief citroen aka citronellaverslag moet je met onze verslaggever Frats contact opnemenquote:
OK. zo of via een PMquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Voor een exclusief citroen aka citronellaverslag moet je met onze verslaggever Frats contact opnemen
een trein koppen ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef JDude het volgende:
Een stoeprand ook!
Het is geen donkere Sambal -> staat Sambaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
een trein koppen ook
@DonkereSambal, maakt niet uit, wat jij leuker vindt
ik weet alleen niet of hij er iets over loslaat
dat is hier een gebruik, naamverbasteringquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:48 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Het is geen donkere Sambal -> staat Samba
quote:
Oh.. Maar Samba is korterquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat is hier een gebruik, naamverbastering
Frazz - > Frats
Kuukske - > Koekje
JDude - > JD - > Jan Diederick
etc....
Feldmaus, Field is engelsquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Veldmuis: vm / der Fieldmaus / Mousyboy
Nee. Omdat ik alt-tab tussen mijn venstersquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef bassieVL het volgende:
je typt heel snel om dan weer lekker niks te kunnen doen?
Oh, goed dat ik het weet. Dan blijf ik thuis.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Citronella het volgende:
Ik ga vanavond winkelen in Breda met Frazz. Hihi
Ik moet nou toch écht een keer naar een meet denk ik!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Lieve veldmuis, kiwi, rizzo en frazz. Mag ik jullie hartelijk danken voor jullie bijdrage aan mijn salarisverhoging. Ik trakteer binnenkort op bier
Komt er ook een achter!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:59 schreef veldmuis het volgende:
Ik moet nou toch écht een keer naar een meet denk ik!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Lieve veldmuis, kiwi, rizzo en frazz. Mag ik jullie hartelijk danken voor jullie bijdrage aan mijn salarisverhoging. Ik trakteer binnenkort op bier
Daar heb ik niet aan bijgedragenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:16 schreef Frazz het volgende:
[..]
mag ik alle MediaMarkt kopers bij deze bedanken voor mijn dikke salarisstrook van deze maand
Jawel, je hebt laatst toch een dvd gekochtquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heb ik niet aan bijgedragen.
Waarom dat dan citroentje..quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:25 schreef Citronella het volgende:
Ik ga een relaties en psychologie topic openen
Graag gedaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:16 schreef Frazz het volgende:
[..]
mag ik alle MediaMarkt kopers bij deze bedanken voor mijn dikke salarisstrook van deze maand
Vergeet het maar, ik heb geen zin meerquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Citronella het volgende:
Ik ga vanavond winkelen in Breda met Frazz. Hihi
Heul nie. Dat was in februari GEK.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef Frazz het volgende:
[..]
Jawel, je hebt laatst toch een dvd gekocht
quote:
Is goed, geen Jupiler voor jou.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef tha_rizzo het volgende:
ow en kuuk, dan wil ik wel een zeer GOED biertje
ik betaal me blauw aan school
Frederik-Mauritsquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Feldmaus, Field is engels
afgekort FM![]()
kunnen we niet gewoon afspreken dat we iedere maand een bepaalde hoeveelheid bier bij jou afleveren en dat jij dan regelt dat we geen collegegeld meer hoeven te betalen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik werk het morgen uit in een memo en zal het verzoek doorgeven aan de Raad van Bestuur.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
kunnen we niet gewoon afspreken dat we iedere maand een bepaalde hoeveelheid bier bij jou afleveren en dat jij dan regelt dat we geen collegegeld meer hoeven te betalen?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik werk het morgen uit in een memo en zal het verzoek doorgeven aan de Raad van Bestuur.
ik stem voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
kunnen we niet gewoon afspreken dat we iedere maand een bepaalde hoeveelheid bier bij jou afleveren en dat jij dan regelt dat we geen collegegeld meer hoeven te betalen?
Mij krijg je met een shovel nog niet de Bruxelles in. Ik stel neutraal terrein voor (en nee.. geen Vulling.. sigh).quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik stem voor![]()
![]()
kuukske, we gaan dan naar Bruxelles voor een echt lekker biertje
*mompelt iets over Leffe Radieus![]()
Brooklyn!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mij krijg je met een shovel nog niet de Bruxelles in. Ik stel neutraal terrein voor (en nee.. geen Vulling.. sigh).
De Speeltuin?quote:
daag me niet uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mij krijg je met een shovel nog niet de Bruxelles in.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat je onder invloed van JD bent.
zupiler?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
Nah I'm cool met alles eigenlijk. Het is ook geen probleem om favo bier voor mensen te halen natuurlijk. Echter; dan is het wel daarna overstappen op zuupbier.
Bijvoorbeeldquote:
quote:
14.gifquote:
Oh ja, in een ander topic wilden ze graag meer toelichting. Sorry.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
alleen een 'ja' was ruim voldoende geweest hoor!
Strak plan.quote:
Half 9 bij de kerstboom?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef Kuukske het volgende:
Jahoor Sambal. Meetings zijn vrij toegankelijk voor iedereen die het aandurft.
jij met je jupileraversiequote:
...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Altijd nog dichterbij dan jouw shopavond met Citronella
Oh.. die het aandruft. Ben nu heel benieuwdquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef Kuukske het volgende:
Jahoor Sambal. Meetings zijn vrij toegankelijk voor iedereen die het aandurft.
Ik heb anders vannacht weer die nachtmerrie over Veldmuis gehadquote:
Nou zeg.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je weet toch dat ik stiekem van je houd
Hier kan ik nog geen uitspraken over doen. Heb jullie nog niet ontmoet..quote:
Ik werk niet op maandag; gemiste kans!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:15 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Hier kan ik nog geen uitspraken over doen. Heb jullie nog niet ontmoet..
Wil jullie wel ontmoeten op een leukere plaats dan schoolquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik werk niet op maandag; gemiste kans!
Je moest eens weten hoeveel Fok!kers hier rondbanjerenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:28 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Wil jullie wel ontmoeten op een leukere plaats dan school![]()
Terrasje of cafe klinkt beter![]()
Zullen er genoeg zijn...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel Fok!kers hier rondbanjeren.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:41 schreef JDude het volgende:
Och, er komt wel weer een Vulling/Terras/BBQ/Roosendaal/Frazzbakkenmeet!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:41 schreef JDude het volgende:
Och, er komt wel weer een Vulling/Terras/BBQ/Roosendaal/Frazzbakkenmeet!
Hehe. Misschien is het met mijn verjaardag wel keihendig mooi weerquote:
wanneer ben je eigenlijk jarig?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hehe. Misschien is het met mijn verjaardag wel keihendig mooi weer.
Kuukske-jarig/BBQ/Tuin/Terras/Frazzbakken meet.
19 juli.quote:
Zoeen toevalligheid!quote:
Nee, zo ver ben ik nog nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:32 schreef Kuukske het volgende:
Moet jij je scriptie trouwens niet inleveren vandaag?
Het is zeker niet druk daarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:57 schreef Kuukske het volgende:
Ah ok.
studi, zit hier lekker een adviesrapport te schrijven, voor dat *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP* IDM-kwartaalquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:21 schreef DarkSamba het volgende:
Waar is de rest. Zijn die aan het werk / studie ofzo?
Mijn baasquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:56 schreef Kuukske het volgende:
Werken tot 6 uur. Wie heeft dat verzonnen.
Locatiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:09 schreef JDude het volgende:
Qua bier of qua locatie?
Is dat een locatie? of je avondeten voor vandaagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:22 schreef Kuukske het volgende:
Pizza ende bier.
Avondetenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:25 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Is dat een locatie? of je avondeten voor vandaag![]()
De Tosti's van de Vullingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:26 schreef veldmuis het volgende:
De Vulling!
Denk je dat het in teh filling wel kan?quote:
het is gewoon een k*ttentquote:
Daarom blijf ik dus weg van die meets!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Denk je dat het in teh filling wel kan?
Was vroeger het gat in de markt ofzoiets! Daar!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:36 schreef DarkSamba het volgende:
woon toch al lang in breda, maar waar zit de Vulling?
![]()
Nog nooit van gehoord trouwens.![]()
Oh, dat ken ik wel.. Oude tent dan.. nieuwe niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Was vroeger het gat in de markt ofzoiets! Daar!
op de hoek van de markt en de veemarktstraat!
Bruxelles ken ik welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
het is gewoon een k*ttent
ik ga gewoon liever naar Bruxelles oid
het heeft ook nog Robbies gehetenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Was vroeger het gat in de markt ofzoiets! Daar!
op de hoek van de markt en de veemarktstraat!
Heb je die foto's van de Kiwi meet nog gezien?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daarom blijf ik dus weg van die meets!.
Nee!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je die foto's van de Kiwi meet nog gezien?
Goedkoop bier, is dat een goede reden?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:39 schreef DarkSamba het volgende:
@FieldMouse
Vertel eens waarom het daar zo geweldig is
Ja en nee..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goedkoop bier, is dat een goede reden?
dat is het daar niet,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:42 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Ja en nee..
Ik kijk niet alleen naar de prijs.. maar ook of het gezellig is, leuke mensen komen, muziek, etc.
Ah okay, ik ben student.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:42 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Ja en nee..
Ik kijk niet alleen naar de prijs.. maar ook of het gezellig is, leuke mensen komen, muziek, etc.
Er komen met name Emo's. Heel vermakelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:42 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Ja en nee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |