Ik bezorg jullie graag wat vertier!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen grappige JD in dit topic.
Doe je goed hoorquote:
Hej dat is vlak bij mij in de buurtquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een fiets... in het Ginneken.
Ahhuhquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:36 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Hej dat is vlak bij mij in de buurt(als ik thuis ben)
Zal mijn fiets dan maar eens in de gaten gaan houden...quote:
En die gebruik je niet omdat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een fiets... in het Ginneken.
En waarom ga je dan met de halve inhoud van je kledingkast naar de Heuvel? Als je daar zo lang blijft, laat daar dan wat kleding liggen. JD zal vast wel beschikken over een wasmachinequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:09 schreef Kuukske het volgende:
Omdat ik niet met de halve inhoud van mijn kledingkast op de fiets naar de Heuvel ga.
idd, kut kotersquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe. Gelijk heb je, respect voor ouderen enzo.
Tell her JD!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:24 schreef JDude het volgende:
Ik heb een handig sjeike wasmasjien ja!
dat is nog niks, afgelopen maandag zagen we in de tram hoe een groepje een oudere vrouw ondertuften en hoe ze andere mensen in hun ruggen en zij aan het prikken warenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:27 schreef JDude het volgende:
Ik heb vanochtend nog aan dwergwerpen gedaan trouwens! Een stelletje asociale kutkinders wilde op het station de bus al in sneaken door de middendeur, vóór ik er uit kon. Die stonden vrij snel weer buiten
.
Scheveningenquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat is nog niks, afgelopen maandag zagen we in de tram hoe een groepje een oudere vrouw ondertuften en hoe ze andere mensen in hun ruggen en zij aan het prikken waren
dienstplicht iemand?
Zullen we de discussie of ik wel of niet mijn was bij JD doe maar bewaren voor een meeting?quote:
Frazz wil mij niet mee nemen naar een meetingquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zullen we de discussie of ik wel of niet mijn was bij JD doe maar bewaren voor een meeting?
Snap ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:14 schreef Citronella het volgende:
[..]
Frazz wil mij niet mee nemen naar een meeting
Nouhou ik ben een heel lief meisje hoor, en doe ik heel erg lief tegen Frazz. Hij doet de laatste tijd alleen zo lullig tegen mequote:
ik vind citroenijs wel lekkerquote:
Van die ene Citronella blijft ie wel af!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
Ah, dus jij likt graag aan objecten met citroensmaak Rizzo?
Voor een exclusief citroen aka citronellaverslag moet je met onze verslaggever Frats contact opnemenquote:
OK. zo of via een PMquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Voor een exclusief citroen aka citronellaverslag moet je met onze verslaggever Frats contact opnemen
een trein koppen ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef JDude het volgende:
Een stoeprand ook!
Het is geen donkere Sambal -> staat Sambaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
een trein koppen ook
@DonkereSambal, maakt niet uit, wat jij leuker vindt
ik weet alleen niet of hij er iets over loslaat
dat is hier een gebruik, naamverbasteringquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:48 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Het is geen donkere Sambal -> staat Samba
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |