19 juli.quote:
Zoeen toevalligheid!quote:
Nee, zo ver ben ik nog nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:32 schreef Kuukske het volgende:
Moet jij je scriptie trouwens niet inleveren vandaag?
Het is zeker niet druk daarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:57 schreef Kuukske het volgende:
Ah ok.
studi, zit hier lekker een adviesrapport te schrijven, voor dat *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP* IDM-kwartaalquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:21 schreef DarkSamba het volgende:
Waar is de rest. Zijn die aan het werk / studie ofzo?
Mijn baasquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:56 schreef Kuukske het volgende:
Werken tot 6 uur. Wie heeft dat verzonnen.
Locatiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:09 schreef JDude het volgende:
Qua bier of qua locatie?
Is dat een locatie? of je avondeten voor vandaagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:22 schreef Kuukske het volgende:
Pizza ende bier.
Avondetenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:25 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Is dat een locatie? of je avondeten voor vandaag![]()
De Tosti's van de Vullingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:26 schreef veldmuis het volgende:
De Vulling!
Denk je dat het in teh filling wel kan?quote:
het is gewoon een k*ttentquote:
Daarom blijf ik dus weg van die meets!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Denk je dat het in teh filling wel kan?
Was vroeger het gat in de markt ofzoiets! Daar!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:36 schreef DarkSamba het volgende:
woon toch al lang in breda, maar waar zit de Vulling?
![]()
Nog nooit van gehoord trouwens.![]()
Oh, dat ken ik wel.. Oude tent dan.. nieuwe niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Was vroeger het gat in de markt ofzoiets! Daar!
op de hoek van de markt en de veemarktstraat!
Bruxelles ken ik welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
het is gewoon een k*ttent
ik ga gewoon liever naar Bruxelles oid
het heeft ook nog Robbies gehetenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Was vroeger het gat in de markt ofzoiets! Daar!
op de hoek van de markt en de veemarktstraat!
Heb je die foto's van de Kiwi meet nog gezien?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daarom blijf ik dus weg van die meets!.
Nee!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je die foto's van de Kiwi meet nog gezien?
Goedkoop bier, is dat een goede reden?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:39 schreef DarkSamba het volgende:
@FieldMouse
Vertel eens waarom het daar zo geweldig is
Ja en nee..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goedkoop bier, is dat een goede reden?
dat is het daar niet,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:42 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Ja en nee..
Ik kijk niet alleen naar de prijs.. maar ook of het gezellig is, leuke mensen komen, muziek, etc.
Ah okay, ik ben student.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:42 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Ja en nee..
Ik kijk niet alleen naar de prijs.. maar ook of het gezellig is, leuke mensen komen, muziek, etc.
Er komen met name Emo's. Heel vermakelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:42 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Ja en nee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |