Oh.. Maar Samba is korterquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat is hier een gebruik, naamverbastering
Frazz - > Frats
Kuukske - > Koekje
JDude - > JD - > Jan Diederick
etc....
Feldmaus, Field is engelsquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Veldmuis: vm / der Fieldmaus / Mousyboy
Nee. Omdat ik alt-tab tussen mijn venstersquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef bassieVL het volgende:
je typt heel snel om dan weer lekker niks te kunnen doen?
Oh, goed dat ik het weet. Dan blijf ik thuis.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Citronella het volgende:
Ik ga vanavond winkelen in Breda met Frazz. Hihi
Ik moet nou toch écht een keer naar een meet denk ik!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Lieve veldmuis, kiwi, rizzo en frazz. Mag ik jullie hartelijk danken voor jullie bijdrage aan mijn salarisverhoging. Ik trakteer binnenkort op bier
Komt er ook een achter!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:59 schreef veldmuis het volgende:
Ik moet nou toch écht een keer naar een meet denk ik!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Lieve veldmuis, kiwi, rizzo en frazz. Mag ik jullie hartelijk danken voor jullie bijdrage aan mijn salarisverhoging. Ik trakteer binnenkort op bier
Daar heb ik niet aan bijgedragenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:16 schreef Frazz het volgende:
[..]
mag ik alle MediaMarkt kopers bij deze bedanken voor mijn dikke salarisstrook van deze maand
Jawel, je hebt laatst toch een dvd gekochtquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heb ik niet aan bijgedragen.
Waarom dat dan citroentje..quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:25 schreef Citronella het volgende:
Ik ga een relaties en psychologie topic openen
Graag gedaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:16 schreef Frazz het volgende:
[..]
mag ik alle MediaMarkt kopers bij deze bedanken voor mijn dikke salarisstrook van deze maand
Vergeet het maar, ik heb geen zin meerquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Citronella het volgende:
Ik ga vanavond winkelen in Breda met Frazz. Hihi
Heul nie. Dat was in februari GEK.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef Frazz het volgende:
[..]
Jawel, je hebt laatst toch een dvd gekocht
quote:
Is goed, geen Jupiler voor jou.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef tha_rizzo het volgende:
ow en kuuk, dan wil ik wel een zeer GOED biertje
ik betaal me blauw aan school
Frederik-Mauritsquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Feldmaus, Field is engels
afgekort FM![]()
kunnen we niet gewoon afspreken dat we iedere maand een bepaalde hoeveelheid bier bij jou afleveren en dat jij dan regelt dat we geen collegegeld meer hoeven te betalen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik werk het morgen uit in een memo en zal het verzoek doorgeven aan de Raad van Bestuur.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
kunnen we niet gewoon afspreken dat we iedere maand een bepaalde hoeveelheid bier bij jou afleveren en dat jij dan regelt dat we geen collegegeld meer hoeven te betalen?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik werk het morgen uit in een memo en zal het verzoek doorgeven aan de Raad van Bestuur.
ik stem voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
kunnen we niet gewoon afspreken dat we iedere maand een bepaalde hoeveelheid bier bij jou afleveren en dat jij dan regelt dat we geen collegegeld meer hoeven te betalen?
Mij krijg je met een shovel nog niet de Bruxelles in. Ik stel neutraal terrein voor (en nee.. geen Vulling.. sigh).quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik stem voor![]()
![]()
kuukske, we gaan dan naar Bruxelles voor een echt lekker biertje
*mompelt iets over Leffe Radieus![]()
Brooklyn!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mij krijg je met een shovel nog niet de Bruxelles in. Ik stel neutraal terrein voor (en nee.. geen Vulling.. sigh).
De Speeltuin?quote:
daag me niet uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mij krijg je met een shovel nog niet de Bruxelles in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |