Ehm..... morgen ga ik je eeuwig dankbaar zijn enzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou er nog iets achteraan typen over je beschonken toestand, maar ik vind je stiekem wel lief dus ik heb me ingehouden![]()
Hij heeft nix uitgespookt... ik had verjaardagsverpichtingen in de kroeg....quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:30 schreef Sug4r het volgende:
Wat heeft hij nu weer uitgespookt Leandra?
Je hebt schandalig zitten zuipen, jongedame!quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft nix uitgespookt... ik had verjaardagsverpichtingen in de kroeg....
Ik ben heel braaf geweest hoor!quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:30 schreef Sug4r het volgende:
Wat heeft hij nu weer uitgespookt Leandra?
Die verplichtingen ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft nix uitgespookt... ik had verjaardagsverpichtingen in de kroeg....
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, Leandra die offtopic loopt te baggeren in de COS!![]()
Als jullie hier een beetje rap reageren is dat niet nodigquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, Leandra die offtopic loopt te baggeren in de COS!![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:
Tsss... ik was een cadeau-verpakking wijn lostrekken![]()
Gvd kutschnitzel, iedere post kost me minimaal 5 backspaces en ik ging pas op zoek na 3 posts geledenquote:
Ik vind het bere-gesjellug hoor!quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gvd kutschnitzel, iedere post kost me minimaal 5 backspaces en ik ging pas op zoek na 3 post geleden![]()
Ja zit ons effe lekker te maken met goede wijn wat hebben wij daar aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jullie hier een beetje rap reageren is dat niet nodig![]()
* heeft inmiddels uit de eerste de beste cadeauverpakking (dus van Sr. dus goed) één of andere Zuid-Afrikaansse fles "Stellar nogwat" geopend
Daar heb je best een punt...quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja zit ons effe lekker te maken met goede wijn wat hebben wij daar aan![]()
Ten eerste zou ik je nooit zo noemenquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ja, ga jij ff een aangeschoten oud wijf zitten uitlachen![]()
Heb ik gezegd dat jullie niet welkom zijn???quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja zit ons effe lekker te maken met goede wijn wat hebben wij daar aan![]()
Hallo... doe eens ff je eisenpakket bijstellen aan mijn toestandquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zou mijn OPs terug kunnen lezen?![]()
Lieverd, ze zijn met heel veel plaatjes!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo... doe eens ff je eisenpakket bijstellen aan mijn toestand![]()
wedden van wel?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat jullie niet welkom zijn???![]()
Alsof die fles vannacht nog leeg gaat![]()
Maar natuurlijk niet!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn grenzen hè Schinitzeltje... ik heet gvd geen Huub![]()
Doe ff een link danquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, ze zijn met heel veel plaatjes!![]()
![]()
Niet knoeien he die dure wijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe ff een link dan
*knoeit wat Stellar nogwat![]()
Ik ben ook gek dat ik het doe hé...quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe ff een link dan
*knoeit wat Stellar nogwat![]()
Je bent geweldig schat, ware het niet dat ik in COS 964 zelfs nog gepost hebquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ook gek dat ik het doe hé...![]()
[COS#964] Begin De Avond Met Een Zanglesje...
[COS#965] Die waar Natasia zegt naar huis te willen!
Met die 2 ben je wel weer aardig up to date![]()
Ben je maar 1 COSje weggeweest?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent geweldig schat, ware het niet dat ik in COS 964 zelfs nog gepost hebmaarre.... de OP van COS 965 is wederom geweldig
![]()
En ik begrijp dat Natasia weer heeft zitten janken om alles wat ze van het thuisfront mist, maar dit verdriet niet zwaar genoeg vindt wegen om die fokking kutvilla eindelijk te verlaten??
Ah, kutnewbie pubertje Schintzeltjequote:Op woensdag 28 maart 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je maar 1 COSje weggeweest?
Het leek veel langer!![]()
Ja!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, kutnewbie pubertje Schintzeltjevan me toch... je had me gewoon gemist dus
![]()
Trustequote:Op woensdag 28 maart 2007 02:19 schreef Sug4r het volgende:
Lieverds ik ga pitten..slaap lekker voor straks
![]()
![]()
Neuh...quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie![]()
![]()
Moet ik me al schuldig gaan voelen???![]()
Absoluut!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dat was ik ook niet van plan![]()
Is m'n bitchmodus nog een beetje overtuigend??
Mooi, dan ga ik nog ff een glaasje "Stellar nogwat" scoren.... ja ik weet het... kleine glaasjesquote:
Je bent toch niet gevallen he?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
Gvd wat is dat laminaat glad...
Nu nog!?quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:35 schreef Dutchguy het volgende:
Nog iets interessants op de streams?
Waar is de tijd gebleven van gooien en smijten met deksels en stofzuigen in de nacht? Huub en Eric zijn zo braaf geworden!quote:
Ben bang dat we dat aan de officiele bedtijd te danken hebben...quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven van gooien en smijten met deksels en stofzuigen in de nacht? Huub en Eric zijn zo braaf geworden!![]()
Ja, vreemd eigenlijk dat ze die beperkingen opleggen. Laat ze lekker zelf dingen beslissen, wanneer ze willen slapen enzo, krijg je ook meer irritaties.quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben bang dat we dat aan de officiele bedtijd te danken hebben...![]()
Het zijn toch verdomme miljonairs!?quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja, vreemd eigenlijk dat ze die beperkingen opleggen. Laat ze lekker zelf dingen beslissen, wanneer ze willen slapen enzo, krijg je ook meer irritaties.![]()
Precies. 't Is nu net een klasje. Tijd voor een nieuwe bewoner ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn toch verdomme miljonairs!?![]()
Laat ze lekker zieken als ze dat willen!
Beter gooien ze er meteen 2 nieuwe inquote:Op woensdag 28 maart 2007 03:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Precies. 't Is nu net een klasje. Tijd voor een nieuwe bewoner ook.![]()
Ma Tokkie en Seki van De Bus!quote:Op woensdag 28 maart 2007 04:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter gooien ze er meteen 2 nieuwe in![]()
Hehe en dan alle 3 tegelijk Huub in sluiten in de keuken en zeggen dat de Kaboutah door het poortje moet en hij mag zelf kiezen welke van de 3.quote:Op woensdag 28 maart 2007 04:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Of nog 2 Japio's...
Kijken wat Huub doet.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 04:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hehe en dan alle 3 tegelijk Huub in sluiten in de keuken en zeggen dat de Kaboutah door het poortje moet en hij mag zelf kiezen welke van de 3.![]()
Truste Prospera!quote:Op woensdag 28 maart 2007 04:14 schreef Prospera het volgende:
truste jongens, ik mag over 4 dagen weer unlimitate posten![]()
Ik verheug me er nu al opquote:Op woensdag 28 maart 2007 04:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
En over 4 dagen gaat het dak ervan af![]()
slaap lekker![]()
Ik moet toch ff Ian een veer in zijn reet steken. Die OPs zijn geweldig steeds weer, waar haalt hij de inspiratie vandaan.quote:
Naar ???? of Lekker ????quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:49 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vannacht heel naar van Marrije gedroomd. Kan verdomme mijn hele bed verschonen...
Wat een paasei is dat toch!![]()
Kwam ze achter je aan met een zweep en een emmer onvriendelijke woorden? En dan Disana erachteraan, huppelendquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:49 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vannacht heel naar van Marrije gedroomd. Kan verdomme mijn hele bed verschonen...
Wat een paasei is dat toch!![]()
Doei lieffie tot vanavond,quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohja, schurft...
Ik heb ook nog een soort van leven!
Hmm, tot vanavond dan maar lieve Fokkertjes ^^![]()
![]()
Mij wel natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, ik heb ook echt niets gemist!?
Uiteraard, uiteraard...quote:
Ik was er ook niet hoor... sterker nog: ik kreeg een uurtje geleden een telefoontje: en nou heel rap achter je PC vandaan en naar buiten....quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard...
Maar ik moest écht even de stad in...
Heeft me een prachtige roze stropdas opgeleverd!![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was er ook niet hoor... sterker nog: ik kreeg een uurtje geleden een telefoontje: en nou heel rap achter je PC vandaan en naar buiten....
Ik zat niet eens achter de PC, de kid zat er, en dus deed mijn MSN alsof ik online was
Maarre..... roze stropdas.... COOL![]()
Moest wel lachen hoor....... is een goeie vriend die ik soms maanden niet spreek maar soms ook bijna dagelijks wel... of dat 's morgens m'n telefoon gaat: je nest uit, de deur open doen en koffie zetten, en rap een beetje want je buren beginnen al een beetje raar te kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Mensen bellen je ook echt om je van de pc te sturen!?![]()
Enne, mjah, mijn roze stropdas is prachtig![]()
Ben je ondertussen alweer een beetje bijgekomen van gisteravond?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moest wel lachen hoor....... is een goeie vriend die ik soms maanden niet spreek maar soms ook bijna dagelijks wel... of dat 's morgens m'n telefoon gaat: je nest uit, de deur open doen en koffie zetten, en rap een beetje want je buren beginnen al een beetje raar te kijken
Nou..... als ik eerlijk moet zijn...... neuh, nog niet helemaalquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je ondertussen alweer een beetje bijgekomen van gisteravond?![]()
Het heeft ons wel deze prachtige SC opgeleverd!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou..... als ik eerlijk moet zijn...... neuh, nog niet helemaal![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
Ik hoorde vd week in de auto "Jump" van de Pointer Sisters en moest gelijk weer aan die dance scene van Hugh Grant denken..... geweldig....
Heb m ff op Youtube opgezocht
http://www.youtube.com/watch?v=MyK2ayw2qds
Hier ook..... tijd voor NCIS dusquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier is het bestwel half negen...
Dat wel, maar ik had nooit een "Oehquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Notting Hill!!!
Dáár vond ik hem geniaal!
"Woopsydaisy!"quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:41 schreef Leandra het volgende:
Dat wel, maar ik had nooit een "OehHugh Grant
" gevoel..... met die dans scene wel
![]()
ik weet het niet - ik geloof dat ik een kutnewbie ben .... maar scheld gerust .... ik luister ......quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Wanneer ben je geen kutnewbie meer?
Ik zou graag even op kutnewbies schelden namelijk.
Gewoon laten wat het is idd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stoor me ontzettend aan dit soort idioten...
En dat is gewoon mijn zwakke punt, ik wil zo'n discussie aangaan want ze heeft gewoon GEEN gelijk.
Ik ben hier niet om mijn humeur te laten verpesten, dus laat ik het gewoon even lekker voor wat het is...
Goed zo Ian !!! .... maar ga wel door met je OP's svp ... want er zijn er zat die ze wél geweldig vinden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben hier niet om mijn humeur te laten verpesten, dus laat ik het gewoon even lekker voor wat het is...
Je meiden vechten als leeuwinnen voor je, je mag je wel gevleid voelen ^_^quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
We zien wel, vanavond heb ik er geen zin meer in...
Maar who knows, misschien dat ik morgen ineens heel vrolijk ben ofzo...
Ach ze weet nieteens waar ze het over heeft, ze beweerde dat de nieuwe COS steeds zo lang duurt vanwege de lange OPSquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
Ze kwam binnen en vroeg iets wat ze in de vorige Cos had kunnen lezen. Maar aangezien ze verslagen schrijft hoeft ze niet terug te lezen. Daar kwam het een beetje op neer.
En toen was het ineens Ians schuld!
Ik vind de meeste Fokkertjes ook gewoon nogsteeds hardstikke lief!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Je meiden vechten als leeuwinnen voor je, je mag je wel gevleid voelen ^_^
Grrrrrrquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Je meiden vechten als leeuwinnen voor je, je mag je wel gevleid voelen ^_^
Volgens mij weet jij niet helemaal over wie het gaat. En trouwens, wanneer is de SC veranderd in AIROP (achter iemands rug om praten)?quote:
Hoezo, je kan het toch lezen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet helemaal over wie het gaat. En trouwens, wanneer is de SC veranderd in AIROP (achter iemands rug om praten)?![]()
De SC is toegankelijk voor iedereen toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet helemaal over wie het gaat. En trouwens, wanneer is de SC veranderd in AIROP (achter iemands rug om praten)?![]()
Ik kom hier nooit, iemand wees me erop dat er over me werd geklaagd en geoordeeld. Beetje sneu hoor, jongens...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
De SC is toegankelijk voor iedereen toch?
Het spijt me, ik zal het voortaan via de PM doen zodat je niet inhoudelijk in kan gaan op argumentenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit, iemand wees me erop dat er over me werd geklaagd en geoordeeld. Beetje sneu hoor, jongens...![]()
Dat klagen was in de Cos ook best duidelijk, dus in die zin is dit niet achter je rug om.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit, iemand wees me erop dat er over me werd geklaagd en geoordeeld. Beetje sneu hoor, jongens...![]()
sinds wanneer is de SC een besloten club geworden dan? Leuk om iemand af te branden in de COS maar reacties daarop worden niet gewaardeerd. En aangezien ik Ian wel wil laten weten dat ik zijn OP's doe ik dat hier. Dus dat ...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Meis, er is helemaal niets aan de hand zodra Ian zijn grenzen leert kennen: niet alleen uitdelen maar ook reacties incasseren. Maak je dus niet zo druk om zijn spijkertje op laag waterquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
sinds wanneer is de SC een besloten club geworden dan? Leuk om iemand af te branden in de COS maar reacties daarop worden niet gewaardeerd. En aangezien ik Ian wel wil laten weten dat ik zijn OP's doe ik dat hier. Dus dat ...
verder nog iets lieverd ?
Hand in eigen boezem steken......quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Meis, er is helemaal niets aan de hand zodra Ian zijn grenzen leert kennen: niet alleen uitdelen maar ook reacties incasseren. Maak je dus niet zo druk om zijn spijkertje op laag water![]()
... LOL ... ik maak me niet zo druk om zijn spijkertje op laag water ... het is meer dat pak spijkers van jou wat me irriteert. Weinig te doen in DGK, dat zal het zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Meis, er is helemaal niets aan de hand zodra Ian zijn grenzen leert kennen: niet alleen uitdelen maar ook reacties incasseren. Maak je dus niet zo druk om zijn spijkertje op laag water![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
Nou, ik ga maar weer weg hier... dit is SC, het topic voor Seuren en Clagen![]()
Zeuren en Klagen is het.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
Nou, ik ga maar weer weg hier... dit is SC, het topic voor Seuren en Clagen![]()
Laat je niet op stang jagen door jaloerse FOKkers die zijn zo triest joh..quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Och, ik vind het de aandacht niet waard...
Laat maar lekker blubberen...
een vrolijk meis?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik ben hárdstikke vrolijk ...
Als jij weg bent niet meer hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
Hey Mootie, da's een tijd geledenquote:
Geweldig zijn die he!!! Yammie!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
Ow Mootie ik heb laatst reibekuchen gemaakt daar had je het toch over???![]()
Ik heb het opgezocht en gemaakt en het is toch lekker mmmm![]()
Hey Pietje!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hey Mootie, da's een tijd geleden![]()
Alles Lekkah?
Leuk geweest, in de COSsen?![]()
Ja, ik ben vrolijk, gekke Pietje!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hey Mootie, da's een tijd geleden![]()
Alles Lekkah?
Leuk geweest, in de COSsen?![]()
...een hárstikke vrolijk meis .... LOLquote:
Oeh, maak er niet zoveel heisa om, alsjeblieft...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef Prosac het volgende:
iemand zin om een petitie aan te maken voor "the return of Ian_Nick OP's"
http://www.petitiononline.com/create_petition.html
Pleeeeease, ik heb in een deuk gelegen om je vorige OP'squote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, maak er niet zoveel heisa om, alsjeblieft...
Wij willen jou, anders gaan we staken in de SC.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, maak er niet zoveel heisa om, alsjeblieft...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Wij willen jou, anders gaan we staken in de SC.
Of een lapdance regelen voor Ian_Nickquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef Prosac het volgende:
iemand zin om een petitie aan te maken voor "the return of Ian_Nick OP's"
http://www.petitiononline.com/create_petition.html
We bestellen een hoer om Ian te eren!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Of een lapdance regelen voor Ian_Nick![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Of een lapdance regelen voor Ian_Nick![]()
![]()
![]()
Dat Doet Mij Driewerf Deugd!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey Pietje!![]()
Dat 1000 topic staat nogsteeds in de planning hoor![]()
Dat staat 100% vastquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef Sug4r het volgende:
Als Leandra nou een bakkie pleurzet voor jou ben je zo weer vrolijk
![]()
Hier mag jequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik niet hoor![]()
Maar weet je wie wél heel lief is? Lieke!
Is de wijn van gisteren verkeerd gevallen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat staat 100% vast![]()
Leandra is alleen een beetje afwezig momenteel![]()
Een beetje maar hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Is de wijn van gisteren verkeerd gevallen?![]()
Koekje erbij?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een beetje maar hoor![]()
Ze mocht niet meer op de pc geloof ik![]()
Maar ik drink er eentje op Leandra!![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Genitale post in de COS over de wrat/rat!![]()
Teveel eer, eerwaarde OP-geleerde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geniale post in de COS over de wrat/rat!![]()
mmmmm gamba's?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
Ik heb echt wel zin in die garnalen die daar gebakken worden!
Het is aan het inkakken, wat ik je brom!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Teveel eer, eerwaarde OP-geleerde.
Tis dat ik die domme lullen in de Kooi zo spuugzat ben, helemaal na die zo leuke momenten van 2 jonge, intelligente verliefde mensjes. Daarom pruttelt er af en toe nog wat ergernis uit, maar tis niet meer wat het geweest is.
Ik dacht dat mijn koelkast kuren had, maar het is dus toch de sonore bromtoon van Ian_Nick.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is aan het inkakken, wat ik je brom!
Mede verantwoordelijk voor het wellicht storende geluid is de drang naar het maken van COS OP's die diep in mij woest tekeer gaat!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn koelkast kuren had, maar het is dus toch de sonore bromtoon van Ian_Nick.
Vele mensen zoeken hun hele leven naar hun roeping. En vinden hem nooit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mede verantwoordelijk voor het wellicht storende geluid is de drang naar het maken van COS OP's die diep in mij woest tekeer gaat!
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vele mensen zoeken hun hele leven naar hun roeping. En vinden hem nooit.![]()
ik heb je favolijstje gewoon even gekopieerd ^_^quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo, fobo ge-update ^^
Ik vind deze ook zooooo lieffff.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat een leuke foto van Lieke is datmaar volgens mij staat zij dat wel op elke foto
Ik probeer momenteel een foto van mezelf te nemen zodat mijn nieuwe roze stropdas erop staat...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb je favolijstje gewoon even gekopieerd ^_^
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vind deze ook zooooo lieffff.
[afbeelding]
Hee, jij lijkt echt op je avatar!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb je favolijstje gewoon even gekopieerd ^_^
Ik lijk op een kikker? En bedankt he......quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hee, jij lijkt echt op je avatar!![]()
ik hoor net ene Jeroen van Fok.nl .quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er nog fokkers die zich hebben opgegeven voor het witte feest van Eric en Huub?
Ik vind je avatar én je foto lief hoor. Op die manier lijken ze op elkaar...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik lijk op een kikker? En bedankt he......
Inderdaad, geen idee wie dat is thoughquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ik hoor net ene Jeroen van Fok.nl .
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
^_^
Ondertussen eet ik gewoon een hele punt brie op.
tuurlijk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Mag ik ook een stukje?
Als beloning dat ik iets in je fobo heb gepost?
![]()
Helemaal mee eensch!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vind je avatar én je foto lief hoor. Op die manier lijken ze op elkaar...![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:45 schreef mootie het volgende:
brie bijna op, 1 stukje voor ian en een iniministukje voor de kitten..... rest zit in mij
Dat klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:45 schreef mootie het volgende:
brie bijna op, 1 stukje voor ian en een ienieministukje voor de kitten..... rest zit in mij
Jij hebt niet op zitten letten geloof ik?quote:
Lang wachten weer..quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
sjees sinds Ian gepiepeld wordt is het echt drama met die cos!
Crybabyquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt niet op zitten letten geloof ik?
Ian_Nick doet voorlopig geen COSjes meer...
Speciaal voor bepaalde users.
Ian is gewoon een gevoelige jongen, dat heb je nou eenmaal met Kunstenaars!quote:
Hij bent ook niet moeilijk hequote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gekkie......... gewoon oraal!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij bent ook niet moeilijk he![]()
Gewoon een open invitatie om je anaal uit te komen wonen![]()
Open jij er één dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
t duurt zoooooooooo lang!
Ik weet je adres nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
t duurt zoooooooooo lang!
Iedereen zit vol spanning naast zijn telefoonquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Die nieuwe COS komt eraan in drievoud nu gok ik...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iedereen zit vol spanning naast zijn telefoon![]()
Was het je eerste?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
ikke!
Stop jij er nou ook al mee?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
ja...... 2 spelfouten in 1 TT...... was meteen de laatste keer!
Nou weet je hoe het moet, kan het alleen nog maar beter gaan!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:10 schreef mootie het volgende:
oh wacht, mn 2e, maar de 1e waar alle meuk ook in moest!
D'r moet zo ook weer een nieuwe SC komen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou weet je hoe het moet, kan het alleen nog maar beter gaan!
Pietje kan het best eens proberen toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r moet zo ook weer een nieuwe SC komen...![]()
Pietje gaat zijn roepende bedje opzoeken. En dan zie ik morgens jouw vorderingen welquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Pietje kan het best eens proberen toch?![]()
Trusten Pietje!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Pietje gaat zijn roepende bedje opzoeken. En dan zie ik morgens jouw vorderingen wel![]()
Trustie Mootie en Ian!![]()
![]()
Ik dacht dat je al weg wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
mootie ook zo slapen!
Een... wat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
was even een td-tje aan het doen ^_^
Laat die bepaalde users de teringtyfus lekker krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel hopen dat het op een tijdstip is, dat hij aanwezig is, anders moeten we misschien wel erg lang wachten op de 1000e !!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat die bepaalde users de teringtyfus lekker krijgen.![]()
De 1000e wordt speciaal voor jou gereserveerd gast, je maakt er maar een mooie OP van!!!![]()
Dan slaan we de 1000 tijdelijk over.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Wel hopen dat het op een tijdstip is, dat hij aanwezig is, anders moeten we misschien wel erg lang wachten op de 1000e !!!!
Daar moet toch wel iets op te vinden zijn?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan slaan we de 1000 tijdelijk over.
nee, als ie er niet is dan houdt het op natuurlijk.
Dat schijnt idd een collectors-item te gaan worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb me al ingeschreven voor COS 1043![]()
Ik ben in contact met mn inner................lijke kabouterquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat schijnt idd een collectors-item te gaan worden.
Leuk om te horen dat jij dus ook die inner circle verhalen oppikt (of nee, jij bént de inner circle...)
Maar verder een beetje hush-hush hierover hoor. We willen geen slapende honden dan wel Marrijes wakker maken....
wil je ook een huub afvallen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben in contact met mn inner................lijke kabouter
De ene verslaving voor de andere ingeruild dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, al sinds maandag afgekickt van DGK dankzij de Nintendo WiiEn zo te zien precies op het juiste moment want er gebeurd geen ruk meer in de kooi
Zoiets jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ene verslaving voor de andere ingeruild dus![]()
Zo kwam ik ook bij DGK terecht trouwens....
OT: Môgguh![]()
Tenzij het over de streams en/of DGK direct gaat, dat hoort natuurlijk in de COSquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef Leandra het volgende:
En in de SC ben je immers altijd on-topic
In dit topic zijn diverse stream-links te vinden: FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:40 schreef getl0st het volgende:
Hoe kijken jullie de streams? Ik zie namelijk caps die groter zijn dan het formaat dat ik kijk.. en ook al een cap tegengekomen van 4 stream in 1 scherm.. Kan iemand mij vertellen waar ik dat kan vinden (link).
Alvast bedankt!
Je bent geweldigquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit topic zijn diverse stream-links te vinden: FAQ, Policy, Streams en Bewoners
Ik heb ook een Nintendo Wii, maar nog niet echt leuke spelletjes erop.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, al sinds maandag afgekickt van DGK dankzij de Nintendo WiiEn zo te zien precies op het juiste moment want er gebeurd geen ruk meer in de kooi
Niet slecht voor een kutnewbie-schnitzel!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:10 schreef Leandra het volgende:
Ik zag het....... geweldig toch, en zelfs een support van een Mod en een FA in je name-topic![]()
Werkelijk!?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:13 schreef Leandra het volgende:
Idd....... nou deze SC nog ff volbaggeren... er staat al een verse klaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |