Het is aan het inkakken, wat ik je brom!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Teveel eer, eerwaarde OP-geleerde.
Tis dat ik die domme lullen in de Kooi zo spuugzat ben, helemaal na die zo leuke momenten van 2 jonge, intelligente verliefde mensjes. Daarom pruttelt er af en toe nog wat ergernis uit, maar tis niet meer wat het geweest is.
Ik dacht dat mijn koelkast kuren had, maar het is dus toch de sonore bromtoon van Ian_Nick.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is aan het inkakken, wat ik je brom!
Mede verantwoordelijk voor het wellicht storende geluid is de drang naar het maken van COS OP's die diep in mij woest tekeer gaat!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn koelkast kuren had, maar het is dus toch de sonore bromtoon van Ian_Nick.
Vele mensen zoeken hun hele leven naar hun roeping. En vinden hem nooit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mede verantwoordelijk voor het wellicht storende geluid is de drang naar het maken van COS OP's die diep in mij woest tekeer gaat!
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vele mensen zoeken hun hele leven naar hun roeping. En vinden hem nooit.![]()
ik heb je favolijstje gewoon even gekopieerd ^_^quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo, fobo ge-update ^^
Ik vind deze ook zooooo lieffff.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat een leuke foto van Lieke is datmaar volgens mij staat zij dat wel op elke foto
Ik probeer momenteel een foto van mezelf te nemen zodat mijn nieuwe roze stropdas erop staat...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb je favolijstje gewoon even gekopieerd ^_^
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vind deze ook zooooo lieffff.
[afbeelding]
Hee, jij lijkt echt op je avatar!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb je favolijstje gewoon even gekopieerd ^_^
Ik lijk op een kikker? En bedankt he......quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hee, jij lijkt echt op je avatar!![]()
ik hoor net ene Jeroen van Fok.nl .quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er nog fokkers die zich hebben opgegeven voor het witte feest van Eric en Huub?
Ik vind je avatar én je foto lief hoor. Op die manier lijken ze op elkaar...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik lijk op een kikker? En bedankt he......
Inderdaad, geen idee wie dat is thoughquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ik hoor net ene Jeroen van Fok.nl .
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
^_^
Ondertussen eet ik gewoon een hele punt brie op.
tuurlijk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Mag ik ook een stukje?
Als beloning dat ik iets in je fobo heb gepost?
![]()
Helemaal mee eensch!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vind je avatar én je foto lief hoor. Op die manier lijken ze op elkaar...![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:45 schreef mootie het volgende:
brie bijna op, 1 stukje voor ian en een iniministukje voor de kitten..... rest zit in mij
Dat klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:45 schreef mootie het volgende:
brie bijna op, 1 stukje voor ian en een ienieministukje voor de kitten..... rest zit in mij
Jij hebt niet op zitten letten geloof ik?quote:
Lang wachten weer..quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
sjees sinds Ian gepiepeld wordt is het echt drama met die cos!
Crybabyquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt niet op zitten letten geloof ik?
Ian_Nick doet voorlopig geen COSjes meer...
Speciaal voor bepaalde users.
Ian is gewoon een gevoelige jongen, dat heb je nou eenmaal met Kunstenaars!quote:
Hij bent ook niet moeilijk hequote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt niet op zitten letten geloof ik?
Ian_Nick doet voorlopig geen COSjes meer...
Speciaal voor bepaalde users.
Gekkie......... gewoon oraal!quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij bent ook niet moeilijk he![]()
Gewoon een open invitatie om je anaal uit te komen wonen![]()
Open jij er één dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
t duurt zoooooooooo lang!
Ik weet je adres nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
t duurt zoooooooooo lang!
Iedereen zit vol spanning naast zijn telefoonquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Die nieuwe COS komt eraan in drievoud nu gok ik...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iedereen zit vol spanning naast zijn telefoon![]()
Was het je eerste?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
ikke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |