Hand in eigen boezem steken......quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Meis, er is helemaal niets aan de hand zodra Ian zijn grenzen leert kennen: niet alleen uitdelen maar ook reacties incasseren. Maak je dus niet zo druk om zijn spijkertje op laag water![]()
... LOL ... ik maak me niet zo druk om zijn spijkertje op laag water ... het is meer dat pak spijkers van jou wat me irriteert. Weinig te doen in DGK, dat zal het zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Meis, er is helemaal niets aan de hand zodra Ian zijn grenzen leert kennen: niet alleen uitdelen maar ook reacties incasseren. Maak je dus niet zo druk om zijn spijkertje op laag water![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
Nou, ik ga maar weer weg hier... dit is SC, het topic voor Seuren en Clagen![]()
Zeuren en Klagen is het.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
Nou, ik ga maar weer weg hier... dit is SC, het topic voor Seuren en Clagen![]()
Laat je niet op stang jagen door jaloerse FOKkers die zijn zo triest joh..quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Och, ik vind het de aandacht niet waard...
Laat maar lekker blubberen...
een vrolijk meis?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik ben hárdstikke vrolijk ...
Als jij weg bent niet meer hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
Hey Mootie, da's een tijd geledenquote:
Geweldig zijn die he!!! Yammie!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
Ow Mootie ik heb laatst reibekuchen gemaakt daar had je het toch over???![]()
Ik heb het opgezocht en gemaakt en het is toch lekker mmmm![]()
Hey Pietje!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hey Mootie, da's een tijd geleden![]()
Alles Lekkah?
Leuk geweest, in de COSsen?![]()
Ja, ik ben vrolijk, gekke Pietje!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hey Mootie, da's een tijd geleden![]()
Alles Lekkah?
Leuk geweest, in de COSsen?![]()
...een hárstikke vrolijk meis .... LOLquote:
Oeh, maak er niet zoveel heisa om, alsjeblieft...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef Prosac het volgende:
iemand zin om een petitie aan te maken voor "the return of Ian_Nick OP's"
http://www.petitiononline.com/create_petition.html
Pleeeeease, ik heb in een deuk gelegen om je vorige OP'squote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, maak er niet zoveel heisa om, alsjeblieft...
Wij willen jou, anders gaan we staken in de SC.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, maak er niet zoveel heisa om, alsjeblieft...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Wij willen jou, anders gaan we staken in de SC.
Of een lapdance regelen voor Ian_Nickquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef Prosac het volgende:
iemand zin om een petitie aan te maken voor "the return of Ian_Nick OP's"
http://www.petitiononline.com/create_petition.html
We bestellen een hoer om Ian te eren!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Of een lapdance regelen voor Ian_Nick![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Of een lapdance regelen voor Ian_Nick![]()
![]()
![]()
Dat Doet Mij Driewerf Deugd!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey Pietje!![]()
Dat 1000 topic staat nogsteeds in de planning hoor![]()
Dat staat 100% vastquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef Sug4r het volgende:
Als Leandra nou een bakkie pleurzet voor jou ben je zo weer vrolijk
![]()
Hier mag jequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik niet hoor![]()
Maar weet je wie wél heel lief is? Lieke!
Is de wijn van gisteren verkeerd gevallen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat staat 100% vast![]()
Leandra is alleen een beetje afwezig momenteel![]()
Een beetje maar hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Is de wijn van gisteren verkeerd gevallen?![]()
Koekje erbij?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een beetje maar hoor![]()
Ze mocht niet meer op de pc geloof ik![]()
Maar ik drink er eentje op Leandra!![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Genitale post in de COS over de wrat/rat!![]()
Teveel eer, eerwaarde OP-geleerde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geniale post in de COS over de wrat/rat!![]()
mmmmm gamba's?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
Ik heb echt wel zin in die garnalen die daar gebakken worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |