quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
Ik hoorde vd week in de auto "Jump" van de Pointer Sisters en moest gelijk weer aan die dance scene van Hugh Grant denken..... geweldig....
Heb m ff op Youtube opgezocht
http://www.youtube.com/watch?v=MyK2ayw2qds
Hier ook..... tijd voor NCIS dusquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier is het bestwel half negen...
Dat wel, maar ik had nooit een "Oehquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Notting Hill!!!
Dáár vond ik hem geniaal!
"Woopsydaisy!"quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:41 schreef Leandra het volgende:
Dat wel, maar ik had nooit een "OehHugh Grant
" gevoel..... met die dans scene wel
![]()
ik weet het niet - ik geloof dat ik een kutnewbie ben .... maar scheld gerust .... ik luister ......quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Wanneer ben je geen kutnewbie meer?
Ik zou graag even op kutnewbies schelden namelijk.
Gewoon laten wat het is idd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stoor me ontzettend aan dit soort idioten...
En dat is gewoon mijn zwakke punt, ik wil zo'n discussie aangaan want ze heeft gewoon GEEN gelijk.
Ik ben hier niet om mijn humeur te laten verpesten, dus laat ik het gewoon even lekker voor wat het is...
Goed zo Ian !!! .... maar ga wel door met je OP's svp ... want er zijn er zat die ze wél geweldig vinden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben hier niet om mijn humeur te laten verpesten, dus laat ik het gewoon even lekker voor wat het is...
Je meiden vechten als leeuwinnen voor je, je mag je wel gevleid voelen ^_^quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
We zien wel, vanavond heb ik er geen zin meer in...
Maar who knows, misschien dat ik morgen ineens heel vrolijk ben ofzo...
Ach ze weet nieteens waar ze het over heeft, ze beweerde dat de nieuwe COS steeds zo lang duurt vanwege de lange OPSquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
Ze kwam binnen en vroeg iets wat ze in de vorige Cos had kunnen lezen. Maar aangezien ze verslagen schrijft hoeft ze niet terug te lezen. Daar kwam het een beetje op neer.
En toen was het ineens Ians schuld!
Ik vind de meeste Fokkertjes ook gewoon nogsteeds hardstikke lief!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Je meiden vechten als leeuwinnen voor je, je mag je wel gevleid voelen ^_^
Grrrrrrquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Je meiden vechten als leeuwinnen voor je, je mag je wel gevleid voelen ^_^
Volgens mij weet jij niet helemaal over wie het gaat. En trouwens, wanneer is de SC veranderd in AIROP (achter iemands rug om praten)?quote:
Hoezo, je kan het toch lezen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet helemaal over wie het gaat. En trouwens, wanneer is de SC veranderd in AIROP (achter iemands rug om praten)?![]()
De SC is toegankelijk voor iedereen toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet helemaal over wie het gaat. En trouwens, wanneer is de SC veranderd in AIROP (achter iemands rug om praten)?![]()
Ik kom hier nooit, iemand wees me erop dat er over me werd geklaagd en geoordeeld. Beetje sneu hoor, jongens...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
De SC is toegankelijk voor iedereen toch?
Het spijt me, ik zal het voortaan via de PM doen zodat je niet inhoudelijk in kan gaan op argumentenquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit, iemand wees me erop dat er over me werd geklaagd en geoordeeld. Beetje sneu hoor, jongens...![]()
Dat klagen was in de Cos ook best duidelijk, dus in die zin is dit niet achter je rug om.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit, iemand wees me erop dat er over me werd geklaagd en geoordeeld. Beetje sneu hoor, jongens...![]()
sinds wanneer is de SC een besloten club geworden dan? Leuk om iemand af te branden in de COS maar reacties daarop worden niet gewaardeerd. En aangezien ik Ian wel wil laten weten dat ik zijn OP's doe ik dat hier. Dus dat ...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Meis, er is helemaal niets aan de hand zodra Ian zijn grenzen leert kennen: niet alleen uitdelen maar ook reacties incasseren. Maak je dus niet zo druk om zijn spijkertje op laag waterquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
sinds wanneer is de SC een besloten club geworden dan? Leuk om iemand af te branden in de COS maar reacties daarop worden niet gewaardeerd. En aangezien ik Ian wel wil laten weten dat ik zijn OP's doe ik dat hier. Dus dat ...
verder nog iets lieverd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |