quote:
Oh ja.. ws zijn alle kindertjes heel blij nuquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft ze drie dagen op rij voorgelezen dan?
Aaaaaaaah, dan heb ik lekker net optijd de streams aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Om half negen is er iets. Stemming of Lieke mag blijven slapen zaterdag???
Eindelijk rustig slapen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Oh ja.. ws zijn alle kindertjes heel blij nu![]()
Ik zeg: laat haar in jezusnaam slapen...quote:
was het de moeite waard?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:26 schreef solara4 het volgende:
wie heeft trouwen rlt boulevard gezien????
Nee, iets interessants ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:26 schreef solara4 het volgende:
wie heeft trouwen rlt boulevard gezien????
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]de opname van natas en haar dochter, ze waren niet echt positief
Nee, iets interessants ?
oh sorry, ik dacht dat ik haar net voorbij zag komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg: laat haar in jezusnaam slapen...
Van mijn part voor altijd blijven...
Over Lieke worden de COSsen toch wel volgepost...
Als ze dan ook daadwerkelijk in de Kooi zit is het in ieder geval ontopic!![]()
Toen je je oogjes even dicht deed zekerquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:29 schreef proh het volgende:
[..]
oh sorry, ik dacht dat ik haar net voorbij zag komen
Drank doet wonderen bij SylviSAAI. denk ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric vindt gelukkig ook dat Syl een keer los moet gaan in de kooi...
Weinig hoop, though...
Syl zegt niet echt goed los te kunnen gaan daar..
Ik heb niet geluisterd ....quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:34 schreef schatje het volgende:
Amanda heeft goed naar de woorden van Marc geluisterd.
Kan iemand even een kort verslagje doen van dit gesprek, ik heb het even gemist, er werd ook nog wat gefluistert.......quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
Hebben Amanda en Natasja nou zo'n lol om een nieuwe verliefdheid van Natasja?
Ah, mooi op tijdquote:
Hier ook .... maar Eemnes ligt waarschijnlijk op een andere isogoon.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier is het bestwel half negen...
Hebben ze vaker last van...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hier ook .... maar Eemnes ligt waarschijnlijk op een andere isogoon.
Snap niet waarom ze mee helpen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, mooi op tijdOn-topic: Brian kon het afruimen niet alleen af en moest een gesprek tussen Sylvia en Eric storen.
Jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, en nou weer ouderwets rellen!
Zal wel weer tijd worden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, en nou weer ouderwets rellen!
Klinkt veel te gezellig. Maar we hebben syl, japie en brian nogquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
Amanda vindt Lieke wel leuk en Natasia wordt blij als Huub blij is.
En andere minder bedeelde leden van onze samenleving...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef rooie3 het volgende:
Behalve natuurlijk de Japiofans en rat fans.![]()
Het klinkt als the fucking Brady Bunch en dat is helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klinkt veel te gezellig. Maar we hebben syl, japie en brian nog![]()
Ben bang dat je niet veel gaat missen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:46 schreef Desii het volgende:
Ik zit op cursus en kan nix horen.... please life-verslag![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef Marrije het volgende:
Maak ik gisteren even een vergelijking tussen de hese stem van Amanda en Katja, en wat zingt Amanda nou. . . .3 x raden. . . .Linda, ook al wilde ze Katja zijn![]()
Nu wel ok, maar als ze straks tegen Lieke stemt wat minder.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:46 schreef Benait het volgende:
Hoe is het nu tussen Huub en Sylvia?
Als het om Lieke gaat en Syl stemt tegen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:48 schreef Desii het volgende:
Nou als het om Lieke en Huub gaat, zijn er toch wat andere meningen in de kooi... ik heb hoop op een goeie rel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |