Ik weet mijn plaats...wachten heb ik zo'n hekel aan..quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik was nog niet uitgeknuft met FdW...![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zal JdM effe bellen dat ze er rekening mee houden
Vertel vertel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Jammie, een echte mooie vrouwelijke sensuele heerlijke vrouw![]()
![]()
![]()
![]()
Wijntje was het toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zie jou al achter je PC zitten in je rode fauteuill met een pilsje erbij![]()
Leder he? Leandra definitely is a leather womanquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zie jou al achter je PC zitten in je rode fauteuill met een pilsje erbij![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:22 schreef Canisfire het volgende:
Als huub er uit gaat kan de stekker er uit.
Be a man; find outquote:
Ja erg belangrijk om OT te blijven....stel je voor...quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wijntje was het toch?![]()
Huub nogsteeds computer![]()
Deze COS komt niet meer vol voordat ik naar bed ga geloof ik...quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja erg belangrijk om OT te blijven....stel je voor...![]()
OT: Huub peeceet..
Het Delstelletje op de andere streams..slapend!![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Leder he? Leandra definitely is a leather woman![]()
Nou bejaard ben ik nog niet.....eenzaam wel..quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda heeft verteld dat Fokkers eenzaam en bejaard zijn, zulke types gaan niet in leer gekleed
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:46 schreef Suikeroom het volgende:
Huub had het net over Gaby en Lieke op Temptation Island.. en zei hoe verzin je 't?![]()
Die rode fauteuil staat op de kamer van Jr. en het bier is op.... dus bij gebrek aan beter maar aan de witte wijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zie jou al achter je PC zitten in je rode fauteuil met een pilsje erbij![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die rode fauteuil staat op de kamer van Jr. en het bier is op.... dus bij gebrek aan beter maar aan de witte wijn![]()
nee SHE is uit.. Eric is een vies mannetjequote:Op woensdag 28 maart 2007 01:47 schreef FdW het volgende:
Geachte SHE vriendinnen en vrienden.
Helaas moet ik me nu gaan voorbereiden op de beloftevolle dag van morgen met Lieke.![]()
Een goede nacht gewenst, hoe 'm strak en,.
It's been a pleasure, C U All. bye.![]()
Dat heeft hij mooi voor elkaar danquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die rode fauteuil staat op de kamer van Jr. en het bier is op.... dus bij gebrek aan beter maar aan de witte wijn![]()
OT: Huub kijkt een videootje en swingt mee...........quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 28 maart 2007 01:47 schreef FdW het volgende:
Geachte SHE vriendinnen en vrienden.
Helaas moet ik me nu gaan voorbereiden op de beloftevolle dag van morgen met Lieke.![]()
Een goede nacht gewenst, hoe 'm strak en,.
It's been a pleasure, C U All. bye.![]()
Dan Eric eruit en Iris en Theo erinquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee SHE is uit.. Eric is een vies mannetje![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:52 schreef Ashrak het volgende:
Ja, ik ga ook mijn bed opzoeken.
Slaap lekker allemaal
In tegenstelling tot enkele anderen kijk ik niet uit naar een beloftevolle dag met Lieke ... eerder een beloftevolle dag waarop zij zich ziek heeft gemeld of het gelijk uit maakt en daarmee aangeeft ook een beetje aan Huub te denken.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
OT: Huub kijkt een videootje en swingt mee...........
was je vergeten..ik red je weer![]()
Je zou mijn OPs terug kunnen lezen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
voor je heldendaad, maar hoe kun je mij nou in godsnaam vergeten???
En wie gaat me nu eindelijk (hier of in de SC) vertellen wat ik gemist heb??![]()
ey geen rebussen op dit tijdstip aub.. je bezorgd me koppijnquote:
Volgens mij ben jij een latente homo aardige ventquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:58 schreef Mokum020 het volgende:
Waar komt die pisnicht Eric nou ineens vandaan?
![]()
Sorry Mokum020 maar:quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een latente homo aardige vent
Pisvinger wou Huub natuurlijk afrukken in zijn slaap, maar vond een leeg plekje denk ik.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:58 schreef Mokum020 het volgende:
Waar komt die pisnicht Eric nou ineens vandaan?
![]()
en omdat hij niet authentiek is met zn zeikstemquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:56 schreef STAP01 het volgende:
Vraagje, waarom is Eric ineens zo'n klootzak? Omdat hij heeft gerotzooit met Huub?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een latente homo aardige vent
Maar Huub is daar helemaal in meegegaan dus wtf! Zeikstem of niet...hij heeft nooit anders gedaan dan zo te praten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en omdat hij niet authentiek is met zn zeikstem![]()
Ik snap dat ook niet. Huub heeft toch aangeven dat hij 't niet erg vond? Imo. is er dan ook helemaal niks veranderd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:56 schreef STAP01 het volgende:
Vraagje, waarom is Eric ineens zo'n klootzak? Omdat hij heeft gerotzooit met Huub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |