Misschien heeft Huub hem stiekem meegenomenquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian is zijn onderbroek kwijt
Zijn onderbroek blijkbaar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:08 schreef Mokum020 het volgende:
Iemand enig idee wat Para zocht net in bed....behalve zijn verstand?![]()
"L'Eau du Parra Brothérre" geen succes?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:09 schreef kissy het volgende:
Volgens mij stinkt hij heel erg uit zijn mond, Amanda gaat steeds verder bij hem vandaan liggen.
Klopt ja ze valt bijna uit bedquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:09 schreef kissy het volgende:
Volgens mij stinkt hij heel erg uit zijn mond, Amanda gaat steeds verder bij hem vandaan liggen.
Dan kan ie morgen toch Amanda's haar uitpersenquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hmm, kan ook zijn dat hij het glijmiddel weer nodig had om het (als in Amanda) nog een paar keer te gebruiken
Misschien is Bwian zo'n speler die zover gaat dat hij Japio zijn maatje wil verwennen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hmm, kan ook zijn dat hij het glijmiddel weer nodig had om het (als in Amanda) nog een paar keer te gebruiken
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat opzich weer hilarisch zou zijn.
Of hij heeft tijdens de inspanning een scheet gelaten.quote:
Lekker broeierig onder die warme dekenquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:13 schreef kissy het volgende:
[..]
Of hij heeft tijdens de inspanning een scheet gelaten.
Lekker strak het dekbed dichthouden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lekker broeierig onder die warme deken![]()
Nee, bij Brian past alleen maar zo'n stiekeme zachte....quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker strak het dekbed dichthouden.![]()
Ik heb alles al gezien en gehoord maar een dikke Pfrrrrt nog niet
Dacht ook even aan een wederopstanding van Brian.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Hmm, ik zat net lekker te genieten van Huubs muziek...
Krijg ik dít...![]()
Korsakov toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Hmm, ik zat net lekker te genieten van Huubs muziek...
Krijg ik dít...![]()
Dit is het bewijs...sanctie voor Huubquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Errrr... Hupert drinkt nu...
De drie drankjes van vandaag die hij al genuttigd had?
Beter lezen,quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:20 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dit is het bewijs...sanctie voor Huub![]()
Iemand die zo creatief met OP is, dat meen je nietquote:
Een nieuwe dag heeft zich alweer aangediendquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:20 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Als huub er uit gaat kan de stekker er uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:20 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:20 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 28 maart 2007 01:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Iemand die zo creatief met OP is, dat meen je niet![]()
OK.., honderd knuffen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Neeik bedoelde Ian niet
Ik bedoel de muziek bij Huub en die past ook wel bij hem![]()
Ja je moet toch wat he, bij gebrek aan rellenquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een lieve COS begint dit te worden!![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat he, bij gebrek aan rellen
Kun je nagaan wat voor vakwerk jij bewerkstelligd hebt!quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik alvast maar eens beginnen aan mijn überCOS#1000-OPquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat he, bij gebrek aan rellen
Beetje TE hoor...verveel mij ook te pletter met die streams...quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
*knuffelt Mokum020 ffquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Beetje TE hoor...verveel mij ook te pletter met die streams...
maar wacht nog ff met knuffen...![]()
*knuffelt Mokum20quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Beetje TE hoor...verveel mij ook te pletter met die streams...
maar wacht nog ff met knuffen...![]()
Ja schiet maar op nog maar 33 COSSEN en het is zover, en je weet hoe snel het kan gaan wanneer ze gaan rellen daarquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik alvast maar eens beginnen aan mijn überCOS#1000-OP![]()
Zijn wij weeskinderen?quote:
Ik wacht op je knuf...quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja schiet maar op nog maar 33 COSSEN en het is zover, en je weet hoe snel het kan gaan wanneer ze gaan rellen daar![]()
Zal je zien dat ik een prachtige 1000 OP maak en dat topic binnen 3 minuten volgepost is vanwege het vertrek van Huub ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja schiet maar op nog maar 33 COSSEN en het is zover, en je weet hoe snel het kan gaan wanneer ze gaan rellen daar![]()
Mij hoor je niet..........quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klachten?? Graag in 3- voud bij het parket![]()
Moet je gewoon gaan scripten en regels met de dag veranderen en anders gaan interpreteren ... doet DGK ook, dus dat is wel geoorloofd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik een prachtige 1000 OP maak en dat topic binnen 3 minuten volgepost is vanwege het vertrek van Huub ofzo![]()
Of dat hij midden in de nacht valt...
Of in de middag...
Ik mag het wel in de gaten gaan houden![]()
Je zou mij eens moeten zien zittenquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mij hoor je niet..........![]()
OT: Huub computert
dan lijkt het nog wat
Ik zal JdM effe bellen dat ze er rekening mee houdenquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik een prachtige 1000 OP maak en dat topic binnen 3 minuten volgepost is vanwege het vertrek van Huub ofzo![]()
Of dat hij midden in de nacht valt...
Of in de middag...
Ik mag het wel in de gaten gaan houden![]()
Jammie, een echte mooie vrouwelijke sensuele heerlijke vrouwquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik was nog niet uitgeknuft met FdW...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |