Als je het live voor de streams doet, kan het ook voor 1 echt persoontjequote:Op woensdag 28 maart 2007 00:43 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hahah Silvia komt binnen en die 2 gaan gewoon door.
"Nog hulp nodig?"quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:43 schreef My_ het volgende:
Sylvia zegt er niet eens wat van!
Ik zou m'n mond niet kunnen houden hoor, zou zoiets gezegd hebben als: zo, gaatie lekker?!
En gewoon doorkonijnen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:44 schreef Prosac het volgende:
naar binnen Huub, naar binnen!
Hupert heeft haar van begin af aan laten weten dat er geen feromonen waren tussen ze...quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:35 schreef FdW het volgende:
Sylvia moet niet zeuren, Huub heeft haar op fatsoenlijke duidelijke en respectvolle manier meerdere malen duidelijk gemaakt hoe hij over haar denkt, en dat hij meer wil.
Dat zou ik een beetje kinderachtig vinden. Mensen moeten ook gewoon even lekker kunnen seksen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:43 schreef My_ het volgende:
Sylvia zegt er niet eens wat van!
Ik zou m'n mond niet kunnen houden hoor, zou zoiets gezegd hebben als: zo, gaatie lekker?!
Afgelopen zondag zei zij dat ze over 2 dagen ongesteld zou worden,Brian probeert dat nu te bewerkstellen,quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als ze de pil blijft doorslikken word ze niet ongesteld nee
Ja maar die zijn toch ook afgelopen weekeinde gekilled door die bedbug bestrijders ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hupert heeft haar van begin af aan laten weten dat er geen feromonen waren tussen ze...
Dan gaan ze toch gewoon naar huis?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat zou ik een beetje kinderachtig vinden. Mensen moeten ook gewoon even lekker kunnen seksen.
Iemand moet ingrijpen, hij mag zich hoe dan ook NIET voortplantenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:46 schreef kybe het volgende:
[..]
Afgelopen zondag zei zij dat ze over 2 dagen ongesteld zou worden,Brian probeert dat nu te bewerkstellen,
Ik geloof dat Blauwe Gertje al aan het dromen is van die legendarische OP die het hele DGK-subforum in één klap tot 'The Place To Be' zal maken voor eenieder die interesse heeft in de ongekende mogelijkheden van het internet.quote:
ze word voor de verandering eens van achter genomenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:35 schreef F1reB1rd het volgende:
Ging er nu een fles glijmiddel onder de dekens bij de konijntjes![]()
Dus ze is nog niet ongesteld, kijken of er morgen weer wordt gekonijndtttquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:46 schreef kybe het volgende:
[..]
Afgelopen zondag zei zij dat ze over 2 dagen ongesteld zou worden,Brian probeert dat nu te bewerkstellen,
Stom zijn pas twee weken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:47 schreef rooie3 het volgende:
Morgen zijn de drie weken van de kamer toch voorbij.
ben benieuwd of snollie het nog weet.
Haar geheugen gaat van nu tot eind van de middag ongeveer. Dus ik vrees van niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:47 schreef rooie3 het volgende:
Kom kom, een gezonde jongen die naast een vrouw slaapt waar hij een intense band mee heeft, zou feromenen missen? Nee, het is echt Sylvia die met woorden, gebaren en ogen heeft duidelijk gemaakt dat ze niet in is voor meer..quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hupert heeft haar van begin af aan laten weten dat er geen feromonen waren tussen ze...
Je weet dat ik altijd naar je luister Pietje!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
vang ons oneinding met jouw superdeluxe COS#1000 OP!
Ssssttttquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:47 schreef rooie3 het volgende:
Hetgeen voorwaar een zware verantwoordelijkheid is, welke ik manmoedig zal trachten te dragen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet dat ik altijd naar je luister Pietje!![]()
Het zijn niet mijn woorden, Hupert gebruikte ze...quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Kom kom, een gezonde jongen die naast een vrouw slaapt waar hij een intense band mee heeft, zou feromenen missen? Nee, het is echt Sylvia die met woorden, gebaren en ogen heeft duidelijk gemaakt dat ze niet in is voor meer..
Daar was Eric toch duidelijker inquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Kom kom, een gezonde jongen die naast een vrouw slaapt waar hij een intense band mee heeft, zou feromenen missen? Nee, het is echt Sylvia die met woorden, gebaren en ogen heeft duidelijk gemaakt dat ze niet in is voor meer..
Omdat hij op en top gentleman is en van Sylvia wist dat ze niets wilde.Wij gentlemen respecteren dat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden, Hupert gebruikte ze...
Ik wed dat Jaap daar wel over zal gaan beginnen..hij is de theorie-man en houdt de statistieken bijquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gelukkig.
maar helaas pas twee weken.
Dus nog weekje wachten op rellen over de kamer.
Eric is een opportunist die heel veel aandacht nodig heeft.quote:
Een fijn idee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
Daarom een voorzichtige doch suggestieve poging mijnerzijds tot antwoord op je prangende vraag:
Aangezien het thema van DGK is: 'Oneindig gevangen in luxe' zou ik zeggen: vang ons oneinding met jouw superdeluxe COS#1000 OP!
Huub is creatief met alcohol. Tis weer een dagje laterquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Errrr... Hupert drinkt nu...
De drie drankjes van vandaag die hij al genuttigd had?
Het is een kreeft, die hebben veel aandacht nodig.. kloptquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Eric is een opportunist die heel veel aandacht nodig heeft.
* Ian wist 2 hoofdstukken uit de volgende COS OP *quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
Ze beginnen misschien zelfs "een tikkeltje" aan de lange kant te worden, huhum.![]()
Oh ja...quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub is creatief met alcohol. Tis weer een dagje later![]()
Ja ...quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:00 schreef Sug4r het volgende:
Huub is bezig met zijn weblog volgens mij
Mijn idee!quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:02 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja ...
En dat doet hij nu net een dag te vroeg ... Als ik hem was zou ik even wachten op een gesprek die morgen plaats gaat vinden.
Ik ben voor vandaag door mijn waardevolle bijdragen-limiet heen. Mij dunkt, zou ik haast zeggen, ware het niet dat ik van bescheidenheid overloop!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:57 schreef FdW het volgende:
Piet, komop iets waardevols van jou.
These women wear me out. No pun intended![]()
Je kan ook truste zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben voor vandaag door mijn waardevolle bijdragen-limiet heen. Mij dunkt, zou ik haast zeggen, ware het niet dat ik van bescheidenheid overloop!![]()
En omdat er morgen alweer een dag dreigt te ontstaan zal ik mij, na al deze vleierijen, met een tevreden gevoel bedwaarts begeven, om aldaar te gaan dromen over duizenden Liekes en historische COS-OP's.
Om over een luttel aantal uren met kwiek gemoed wederom acte de presence te kunnen geven, en de lieflijke Lieke op mijn zo verwende netvlies te mogen gaan ontwaren.
Met dit verheugende vooruitzicht groet ik alle lieve mede-COSsertjes!
Bring on the night!
Trustequote:Op woensdag 28 maart 2007 01:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben voor vandaag door mijn waardevolle bijdragen-limiet heen. Mij dunkt, zou ik haast zeggen, ware het niet dat ik van bescheidenheid overloop!![]()
En omdat er morgen alweer een dag dreigt te ontstaan zal ik mij, na al deze vleierijen, met een tevreden gevoel bedwaarts begeven, om aldaar te gaan dromen over duizenden Liekes en historische COS-OP's.
Om over een luttel aantal uren met kwiek gemoed wederom acte de presence te kunnen geven, en de lieflijke Lieke op mijn zo verwende netvlies te mogen gaan ontwaren.
Met dit verheugende vooruitzicht groet ik alle lieve mede-COSsertjes!
Bring on the night!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |