Welkom Lieve Kindjes Van God!Om alle andere userts een enorme last van de schouders te nemen, presenteer ik u met gepaste trots:
COS NUMMER 964!
Eens even kijken waar we staan:
Juf Judith is er weer!
![]()
Wees niet bang, er is er maar 1, da's een spiegel!
Ik dank
Blomst voor de gevoelige cap.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wij luisteren collectief vol ontzag naar de bewoners die ons omstebeurt op zowel emotioneel als spiritueel vlak weten te raken met hun loepzuivere:
"nomme, nomme, nomme, nomme..."![]()
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Papapapapapapapapapaaaaa!!!!---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ondertussen, en met pijn in mijn hartje meld ik u dat ik er geen caps van heb kunnen maken, hengelt Japio even een pakje zalm naar binnen...
Gewoon met een mes uit het pakje!
Inderdaad Japio: FUCK SONJA BAKKER!
Ook waren er vandaag 2 hele lieve mede-fokkertjes die óók een prachtige OP voor u in elkaar gezet hadden:
Mika25en
Polonium-120Speciaal voor deze kwaliteits userts, even met zijn allen:
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:22 schreef Polonium-120 het volgende:Wist je dat....Wist je dat, deze OP misschien mijn laatste is bij gebrek aan reacties?
wist je dat, de vrouwelijke kant van huub vandaag vergeten is dat zij keukendienst heeft?
wist je dat, je TAAS (bij mannen) het gevoelige gedeelte is tussen de anus en het begin van de balzak en dat deze vaak ook behaard is?
Wist je dat, eric 'misbruik' wilde maken van huub zijn TAAS en er niet over pijpen gesproken mag worden?
Wist je dat, 'penis' in het Latijn 'staart' betekent?!
Wist je dat, dat ook amanda gemiddeld 2,2 jaar van haar leven in de badkamer doorbrengt?
Wist je dat, je niet aan je ellebogen kan likken (m.u.v. brian want die heeft het zowiezo achter zijn ellebogen)?
Wist je dat, het geluid dat uit jaap zijn dunne darm komt het de dunne darm is die zichzelf 'schoonveegt'?
Wist je dat, ook de ene helft van de hersenen van amanda slaapt terwijl de ander wakker is?
Wist je dat, amanda soms een gezicht moet trekken alsof ze nadenkt?
Wist je dat bijna iedereen die dit gelezen heeft geprobeerd heeft aan hun ellebogen te likken?
Lieve Kindjes van God,
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn,
wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic:
[DGK] Updates #2Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic:
[SC # 22] Koffie met lekkers....Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u écht even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau:
DGK-HOOLIGANSHeeft u een vervelende Lieke obsessie en kunt u zich niet inhouden,
Dan hebben ze in
Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo? vast aandacht voor uw woorden
![]()
In de hoop dat mijn OP u allen bevalt, nogmaals, met een diepe, ruwe black metal voice:
NOMME NOMME NOMME!!!!En natuurlijk:
Game On!
[ Bericht 22% gewijzigd door Ian_Nick op 27-03-2007 22:29:50 ]