Heb ik ut niet goed gedaan dan ????quote:Op maandag 26 maart 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat Leandra de volgende SC weer openen?
Zoals het hoort?
Bij mij komen ze daar sowieso niet voor...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan ken jij een ander slag mensen als ik, als er bij mij rond deze tijd iemand aan de deur komt willen ze meestal iets van me, geld lenen of zo.![]()
In dit geval gevulde paaseitjes bij de koffie...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:23 schreef Hathor het volgende:
Wat voor lekkers hebben we het over ?
niet open doenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij komen ze daar sowieso niet voor...
Ik zat eigenlijk te denken aan een slaatje. Koffie met een slaatje is weer eens wat anders.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit geval gevulde paaseitjes bij de koffie...
Wat voor lekkers wil jij bij je bier??
Dan wil ik een boswandeling!!!!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Drinken we ook bier in de SC tegenwoordig?
Z'n krat moet leeg, wat zijn we dan voor onbarmhartige medeFOKkers als we niet bereid zijn daarbij te helpen???quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Drinken we ook bier in de SC tegenwoordig?
Ik heb net de hond uitgelaten, ik blijf verdomme niet aan het wandelen.quote:
He lekker. Apart bedoel ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan een slaatje. Koffie met een slaatje is weer eens wat anders.![]()
In het bos???quote:Op maandag 26 maart 2007 23:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb net de hond uitgelaten, ik blijf verdomme niet aan het wandelen.![]()
ja potverquote:Op maandag 26 maart 2007 23:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb net de hond uitgelaten, ik blijf verdomme niet aan het wandelen.![]()
Weinig bos hier, alleen hoogbouw.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 maart 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Ik ga wel ff boswandelen in me bed, tis me beetje te gezapig op de streams.
Hoezo dat ?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
Maarre Hathor?? Ben jij orthodontist ofzo??
Die had ik al een tijdje tegoed!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Ik wilde jullie trakteren op een ijzerkoekje dat is echt vlaardings, maarre geen afbeeldingen van te vinden op google.
Is dat wel goed voor je tanden eigenlijk? Zeg maar zoals marmercake met echte stukjes marmer?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Ik wilde jullie trakteren op een ijzerkoekje dat is echt vlaardings, maarre geen afbeeldingen van te vinden op google.
Ik haal er morgen een en maak er een mooie foto van. Dan krijg je hem van mij, de smaak moet je er maar bij denken maar het is zo jammieeeeeeeeeeee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |