Vast Irish Coffee! Yum!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lief aan Leandra vragen![]()
Errug lekkere bakkies![]()
![]()
voor mij niets erin alleen wat erbijquote:Op maandag 26 maart 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
* Leandra zet een grote pot koffie (ja nog echte, geen Senseo-bagger) en melk en suiker op tafel naast de koekjes van Ian_Nick
Nog zeikerds die zoetjes willen ipv suiker??
Lekkel lekkel doe maar een mok. Zoetjes of suiker hoe nie. Gewoon puur.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
* Leandra zet een grote pot koffie (ja nog echte, geen Senseo-bagger) en melk en suiker op tafel naast de koekjes van Ian_Nick
Nog zeikerds die zoetjes willen ipv suiker??
Als je maar gesjellug bent ben je gewoon welkom hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 22:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Lekkel lekkel doe maar een mok. Zoetjes of suiker hoe nie. Gewoon puur.![]()
*heb helemaal niets meegebracht*
Ik oefen elke dag...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je maar gesjellug bent ben je gewoon welkom hoor![]()
Zoetjesquote:Op maandag 26 maart 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
* Ian zwaait met een zwierig nichterig gebaar een potje zoetjes uit zijn binnenzak
Volgende keer bokkepootjes van Dutchguyquote:Op maandag 26 maart 2007 22:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Lekkel lekkel doe maar een mok. Zoetjes of suiker hoe nie. Gewoon puur.![]()
*heb helemaal niets meegebracht*
quote:
Beloofd. En ik knal er wat eierkoeken bij voor mensen die aan de lijn zijn om in stijl te blijven met de zoetjes.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgende keer bokkepootjes van Dutchguy![]()
HiDiHoquote:
jummie lekker bokkepootjes en dan daarna eierkoeken voor de lijnquote:Op maandag 26 maart 2007 22:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Beloofd. En ik knal er wat eierkoeken bij voor mensen die aan de lijn zijn om in stijl te blijven met de zoetjes.![]()
mmm, lekker. Ik zit ook net aan de koffie en ben nog aan het bijkomen van een weekendje centre parksquote:Op maandag 26 maart 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
HiDiHoOok koffie??
![]()
Ian heeft de koekjes al op tafel gezet... en volgende keer krijgen we bokkepootjes van Dutch![]()
mag ik 2 bokkepootjesquote:Op maandag 26 maart 2007 22:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
jummie lekker bokkepootjes en dan daarna eierkoeken voor de lijn![]()
Prima... zet het ff in de buurt zodat de rest ook kan pakken als ze de koffie zat zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 22:48 schreef Hathor het volgende:
* Hathor neemt nog maar een biertje, want de krat moet leeg
Ik had je al gemist... was gezellig dus?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, lekker. Ik zit ook net aan de koffie en ben nog aan het bijkomen van een weekendje centre parks![]()
Lekker relaxed en goed uitgerust om weer aan de DGK gekluisterd te worre dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, lekker. Ik zit ook net aan de koffie en ben nog aan het bijkomen van een weekendje centre parks![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had je al gemist... was gezellig dus?
Dan moet je vlug zijn, want er zitten er nog maar 7 in, en ik ben me toch een partij dorstig van dat warme weer zo ineens.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima... zet het ff in de buurt zodat de rest ook kan pakken als ze de koffie zat zijn![]()
Je zou de volgende keer toch Bokkepootjes meenemen? Kun je morgen mooi ff bij de bakker verse halen... en dan bovenin je boodschappentas doen natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2007 22:59 schreef Dutchguy het volgende:
[afbeelding]
Ze zijn een beetje plat geworden doordat ik teveel boodschappen in 1 keer gehaald heb.![]()
Alcoquote:Op maandag 26 maart 2007 23:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan moet je vlug zijn, want er zitten er nog maar 7 in, en ik ben me toch een partij dorstig van dat warme weer zo ineens.![]()
Oh ja en de eieren onderin. Zo was het.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou de volgende keer toch Bokkepootjes meenemen? Kun je morgen mooi ff bij de bakker verse halen... en dan bovenin je boodschappentas doen natuurlijk![]()
Toute la famille, heb je weer ff ome HiDiHo kunnen uithangen dus... heb je ze goed verpest??quote:Op maandag 26 maart 2007 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
met me ouders, broer, schoonzus, en me nichtje van 5 en neefje van 2.
Echt gelachen om die kleine.![]()
![]()
me ouders waren 35 getrouwd.
Dorstig EN moe, een dodelijke combinatie. Dus de kans dat ik morgenvroeg weer eens op de bank wakker word in plaats van in mijn bed is weer aanwezig.quote:
Die haal je toch niet bij de bakker?!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Oh ja en de eieren onderin. Zo was het.![]()
En daar hoor je de wekker wel??quote:Op maandag 26 maart 2007 23:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dorstig EN moe, een dodelijke combinatie. Dus de kans dat ik morgenvroeg weer eens op de bank wakker word in plaats van in mijn bed is weer aanwezig.![]()
Paaseitjes.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die haal je toch niet bij de bakker?!![]()
Neuh, maar ik heb een soort van ingebouwde wekker in mijn systeem, en jammer genoeg gaat die elke ochtend rond een uur of 8 af, of ik het nou leuk vind of niet.quote:
*platte bokkepoten de fietstassen uitflikkert.*quote:Op maandag 26 maart 2007 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gevulde??![]()
Laat die bokkepootjes maar zitten dan![]()
Dat lijkt me dramatisch... ik heb daar dan ook gelukkig geen last vanquote:Op maandag 26 maart 2007 23:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb een soort van ingebouwde wekker in mijn systeem, en jammer genoeg gaat die elke ochtend rond een uur of 8 af, of ik het nou leuk vind of niet.![]()
Ah, fietstassen... dat verklaart een hoopquote:Op maandag 26 maart 2007 23:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
*platte bokkepoten de fietstassen uitflikkert.*![]()
Sja, je moet toch wat als je roestbak niet door de APK komt.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, fietstassen... dat verklaart een hoop![]()
Das waar, mijn gebakje is vandaag trouwens precies 10 jaar oud....quote:Op maandag 26 maart 2007 23:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Sja, je moet toch wat als je roestbak niet door de APK komt.![]()
Staat al klaar johquote:Op maandag 26 maart 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat Leandra de volgende SC weer openen?
Zoals het hoort?
Dan ken jij een ander slag mensen als ik, als er bij mij rond deze tijd iemand aan de deur komt willen ze meestal iets van me, geld lenen of zo.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... zou wel eens gezellig kunnen worden dus... visite die zo laat komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |