Zoetjesquote:Op maandag 26 maart 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
* Ian zwaait met een zwierig nichterig gebaar een potje zoetjes uit zijn binnenzak
Volgende keer bokkepootjes van Dutchguyquote:Op maandag 26 maart 2007 22:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Lekkel lekkel doe maar een mok. Zoetjes of suiker hoe nie. Gewoon puur.![]()
*heb helemaal niets meegebracht*
quote:
Beloofd. En ik knal er wat eierkoeken bij voor mensen die aan de lijn zijn om in stijl te blijven met de zoetjes.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgende keer bokkepootjes van Dutchguy![]()
HiDiHoquote:
jummie lekker bokkepootjes en dan daarna eierkoeken voor de lijnquote:Op maandag 26 maart 2007 22:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Beloofd. En ik knal er wat eierkoeken bij voor mensen die aan de lijn zijn om in stijl te blijven met de zoetjes.![]()
mmm, lekker. Ik zit ook net aan de koffie en ben nog aan het bijkomen van een weekendje centre parksquote:Op maandag 26 maart 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
HiDiHoOok koffie??
![]()
Ian heeft de koekjes al op tafel gezet... en volgende keer krijgen we bokkepootjes van Dutch![]()
mag ik 2 bokkepootjesquote:Op maandag 26 maart 2007 22:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
jummie lekker bokkepootjes en dan daarna eierkoeken voor de lijn![]()
Prima... zet het ff in de buurt zodat de rest ook kan pakken als ze de koffie zat zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 22:48 schreef Hathor het volgende:
* Hathor neemt nog maar een biertje, want de krat moet leeg
Ik had je al gemist... was gezellig dus?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, lekker. Ik zit ook net aan de koffie en ben nog aan het bijkomen van een weekendje centre parks![]()
Lekker relaxed en goed uitgerust om weer aan de DGK gekluisterd te worre dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, lekker. Ik zit ook net aan de koffie en ben nog aan het bijkomen van een weekendje centre parks![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had je al gemist... was gezellig dus?
Dan moet je vlug zijn, want er zitten er nog maar 7 in, en ik ben me toch een partij dorstig van dat warme weer zo ineens.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima... zet het ff in de buurt zodat de rest ook kan pakken als ze de koffie zat zijn![]()
Je zou de volgende keer toch Bokkepootjes meenemen? Kun je morgen mooi ff bij de bakker verse halen... en dan bovenin je boodschappentas doen natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2007 22:59 schreef Dutchguy het volgende:
[afbeelding]
Ze zijn een beetje plat geworden doordat ik teveel boodschappen in 1 keer gehaald heb.![]()
Alcoquote:Op maandag 26 maart 2007 23:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan moet je vlug zijn, want er zitten er nog maar 7 in, en ik ben me toch een partij dorstig van dat warme weer zo ineens.![]()
Oh ja en de eieren onderin. Zo was het.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou de volgende keer toch Bokkepootjes meenemen? Kun je morgen mooi ff bij de bakker verse halen... en dan bovenin je boodschappentas doen natuurlijk![]()
Toute la famille, heb je weer ff ome HiDiHo kunnen uithangen dus... heb je ze goed verpest??quote:Op maandag 26 maart 2007 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
met me ouders, broer, schoonzus, en me nichtje van 5 en neefje van 2.
Echt gelachen om die kleine.![]()
![]()
me ouders waren 35 getrouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |