waarom dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Elke keer als ik jou icon zie wil ik stoppen met Fokken![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mooi OP weer Ian_Nick .. leuk met al die foto's en tekst erbij !!
.... daar is mijn bureaustoel een keukenkrukkie bij ! ... mooi ding.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
Wat zeg ik nou?? Stoel?? Het is een Fauteuil![]()
Hij is lager dan een bureaustoel hoor, maar hij is gewoon superrelaxed want met het kantelen van de achterleuning schuift de zitting iets naar voren... en we hebben er op gewacht want hij is deze week ernstig in de aanbieding, en de kid was wel aan een andere stoel toe in zijn kamerquote:Op maandag 26 maart 2007 19:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... daar is mijn bureaustoel een keukenkrukkie bij ! ... mooi ding.
Deze complimentjes maken het alle moeite waardquote:Op maandag 26 maart 2007 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, het is weer een geweldige OP !! M'n complimenten Ian
![]()
Ik ga voor de functie van vaste COS TSquote:Op maandag 26 maart 2007 21:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik word misschien eentonig, maar wéér zo'n hele leuke OP !!! ...
Mijn complimenten Ian_Nick !!!
Absoluut doen ... mijn stem krijg jequote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga voor de functie van vaste COS TS![]()
![]()
Ik doe het voornamelijk voor de mensen die de COS teruglezenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Absoluut doen ... mijn stem krijg je![]()
Zonder dollen ... ik vind het hardstikke leuk met foto's en tekst erbij. Je bent met zo'n klein verhaaltje meteen up to date.
Da's precies wat ik bedoel .... dit scheelt écht een heleboel als je cossen hebt bij te lezen.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als iemand tenminste de moeite heeft genomen daar wat van te maken![]()
Ik schrok al!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
Waar is de huidige COS (# 956 I presume) want ik heb al een maar keer geF5'ed maar hij staat niet in m'n DGK lijst![]()
Herstel: er was dus kennelijk nog een F5 nodig om hem boven water te krijgen.... darn...
Gevonden en weer genoten van een masterlijke OP![]()
Je maakt er echt een sport van hèquote:Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik schrok al!![]()
Och, je zit een kwartier je best te doen, maar dan heb je ook wat![]()
Mooi zo, dat is af en toe een keer leuk maar het moet, net als een bosje bloemen, geen gewoonte wordenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De volgende staat alweer klaar![]()
Vanavond helaas geen naam topics voor jou![]()
Bovendien is het ONMOGELIJK om weer iets met je naam te verzinnen wat ook nog eens ontopic is...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi zo, dat is af en toe een keer leuk maar het moet, net als een bosje bloemen, geen gewoonte worden![]()
Die van gisteren was idd superbquote:Op maandag 26 maart 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien is het ONMOGELIJK om weer iets met je naam te verzinnen wat ook nog eens ontopic is...
Gisteren was hij mooi gelukt though![]()
Die ga ik dus onthoudenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
Dit zal iig wel nooit gebeuren:
Lamme Eric achter Natasia dr riante achterwerk.
Iets leukers!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
Ik vatte hem al niet..... wat had het moeten zijn??
Huh?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
Maar dan nog.... waar staat het in godsnaam voor??
EMDNVLAHW![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
Maar dan nog.... waar staat het in godsnaam voor??
EMDNVLAHW![]()
De OP maakt alles goed hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iets leukers!![]()
Deze is echt afgrijselijk offtopic![]()
Vooral het laatste gedeelte van het standaard bericht, als je het mij vraagtquote:
Je kunt wel zoveel zeggen, maar als je half de kans krijgt om een on-topic woordgrapje te doen zul je het zeker niet latenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huh?
Ik zou toch geen woordgrapjes meer doen?
De snode plannen staan op een laag pitje, lieve Leandraquote:Op maandag 26 maart 2007 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt wel zoveel zeggen, maar als je half de kans krijgt om een on-topic woordgrapje te doen zul je het zeker niet laten![]()
"Sommetjes uit groep 4 rekenen" is misschien wel wat als Amanda weer eens probeert te tellen![]()
Snode plannen hebben dan ook niets te maken met een kans die zich toevallig aanbiedt toch?!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De snode plannen staan op een laag pitje, lieve Leandra![]()
Lekker!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
Tuurlijk is er koffie........ at your service dear![]()
Ik ga voor iets sterkersquote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
Tuurlijk is er koffie........ at your service dear![]()
Lief aan Leandra vragenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:40 schreef Dutchguy het volgende:
Rustig hier, als er nog koffie is. Graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |