Beter inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ik maar ff een vorkje en schoteltje uit mijn kastjes pakken.... voor de zekerheid![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
DAT IS DUS THE FUCKING LIMIT!
Een of andere COS-mongool die zegt dat hij/zij gaat slapen -who cares?- en dan gaat wachten of iemand er op reageert.
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
En er gewoon nog een keer op terugkomen in de COS hè....
Het zou wel eens een briljant marketingconcept kunnen zijn....quote:Op maandag 26 maart 2007 02:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
schoonmaakmiddel met appeltaartlucht? Iets voor Jaap![]()
En we noemen het Ian_Nick sap?quote:Op maandag 26 maart 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou wel eens een briljant marketingconcept kunnen zijn....
Frisse warmte en gezelligheid voor de koude wintermaanden.
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je lekker bij de uitgang van de Arena gaan staan als Ajax thuisspeelt.
Dat ziet er gevoelsmatig heel anders uit dan een schoonmaakmiddel, alhoewel... Jif Cif is ook zo'n dik wit papjequote:
Die was al open: COS#951] Brainless en Japio houden van elkaarquote:Op maandag 26 maart 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben heel benieuwd wie er een nieuwe COS opengooit...
Doe eens namen noemen, das leukerquote:Op maandag 26 maart 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
Om eens ff helemaal off-topic te gaan![]()
Soms hè, vraag je je af hoe sommige mensen de stekker van hun pc in het stopcontact heben kunnen krijgen... of zouden ze daar een monteur voor hebben laten komen??
Om nog maar niet te spreken van al die snoertjes en God betere het, het draadloze modem![]()
Subtiele hintquote:Op maandag 26 maart 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... gevalletje "wie de schoen past"
Alhoewel... die weten de CS toch niet te vinden![]()
Je hebt ze ook die dan in compleet andere topics verder gaan hun punt te maken...quote:
Je bedoelt dat ik me hier en in een niet nader te noemen ander topic ff afgereageerd heb op dingen waarmee ik de COS niet nog verder wilde verbaggeren??quote:Op maandag 26 maart 2007 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt ze ook die dan in compleet andere topics verder gaan hun punt te maken...
En daar erger ik me dan heel erg aan![]()
En daar wil ik dan heel onaardig tegen doen![]()
Die tactiek pas ik momenteel toequote:Op maandag 26 maart 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik me hier en in een niet nader te noemen ander topic ff afgereageerd heb op dingen waarmee ik de COS niet nog verder wilde verbaggeren??![]()
Heel goedquote:
Kutnewbies!quote:Op maandag 26 maart 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Het kost moeite, ik weet het, maar gewoon volhouden... Als men gaat klagen dat al die afkortingen en andere topics te moeilijk zijn kunnen ze gewoon beginnen met het lezen van de OP bijvoorbeeld...
Oeps, "OP" weer een moeilijke afkorting![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[kutnewbiemodus] FOK = DGK COS hoezo ergens anders posten?? Ben ik niet welkom op FOK als newbie??[/kutnewbiemodus]
Dat is off-topicquote:Op maandag 26 maart 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
trusten ^_^
Ik ga gesjellug meequote:Op maandag 26 maart 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
trusten ^_^
Ik wou t niet zeggen... kun je dat wel aan pubertje?? Met 2 "oudere" vrouwenquote:Op maandag 26 maart 2007 04:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met z'n 3e?
Gesjellug!![]()
*Ian_Nick klikt héél hard op het kruisje rechts bovenin*
Denk je er aan dat de winkels een uur "eerder" dicht zijn?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:22 schreef itsme het volgende:
Morgen.O het is al weer middag. Ben helemaal in de war van die zomertijd.
![]()
Was het weer zo ver?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:40 schreef Prospera het volgende:
Gisterochtend heb ik de klokken een uur teruggezet, ipv vooruit, vannacht wilde ik een paar Cossen lezen en was het opeens geen 01.30, maar 3.30![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:36 schreef itsme het volgende:
is het al bijna bedtijd?
O shit kooktijd. wil net gaan douchen.![]()
ga je alleen?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Vanwege de mooie trekkingroute ... Het lager gelegen 1e basiskamp aan de Noordkant (Tibet) is tot aan de deur per auto te bereiken. Zuidkant is lopen vanaf Lukhla, maar ik ga met rugzak vanaf Kathmandu. Hoop daar te zijn wanneer de klimmers hoog op de berg zitten en kan dan ongeveer een week in het basiskamp verblijven. Verder maar in de SC anders krijg ik op m'n donder vrees ik .....
Kijk, DIE hoort dan weer in de COS thuisquote:Op maandag 26 maart 2007 17:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jezus Jaap ... ik schrik me rot !!!!!
yep .... ik sluit me ook niet aan bij een groep. Vaak heeft een commercieel klimteam een trekkinggroup voor de extra inkomsten maar die nemen erg weinig tijd en jakkeren door. Nepal is nog vriendelijk genoeg om als vrouw alleen te reizen .... had dit al een paar keer eerder willen doen maar door de politieke onrust is het er nooit van gekomen. Ze hebben nog wel een avondklok in Kathmandu maar zodra je daar weg bent is het vrij rustig ..... op de Maoisten na dan. Die willen vooral de klimteams nogal eens lastig gevallen voor geld. Indivuduele toeristen worden (tot nu toe) een soort van met rust gelaten.quote:
I know .....quote:Op maandag 26 maart 2007 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, DIE hoort dan weer in de COS thuis![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAAHAHAHA!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
Updates, streamverslagen, de incidentele mep aan off-topic COS'sers... Maar dat zie jij natuurlijk allemaal niet... jij werd aangetrokken door het woord 'hooligans', nietwaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |