Neequote:Op maandag 26 maart 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
is de TT nu wel goed ???
Mist alleen een haakje aan t begin, verder perfectquote:Op maandag 26 maart 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
is de TT nu wel goed ???
damn, het gaat me echt niet lukken, sorry ......quote:Op maandag 26 maart 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mist alleen een haakje aan t begin, verder perfect
Ja dus![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
is de TT nu wel goed ???
Had hem al 15 minuten klaar staan![]()
Boeiend, alsof er nooit een COS titel fout gaatquote:Op maandag 26 maart 2007 03:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
damn, het gaat me echt niet lukken, sorry ......
Jawel, maar ik doe het ieder keer weer fout ... that sucksquote:Op maandag 26 maart 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeiend, alsof er nooit een COS titel fout gaat![]()
Nadenken is een optiequote:Op maandag 26 maart 2007 03:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doe het ieder keer weer fout ... that sucks![]()
opent? ff nadenken hequote:Op maandag 26 maart 2007 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nadenken is een optie
Wat ben je meer als je een opend ?
Een Topic Titel opend?quote:Op maandag 26 maart 2007 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nadenken is een optie
Wat ben je meer als je een TT opend ?
Doe maar eens online zetten zal ik kijken wat ik er mee kanquote:Op maandag 26 maart 2007 03:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand interesse in sound files van de DGK ?? Ik heb ongeveer 1 GB aan audio
van de afgelopen drie maanden, kan ze eventueel online zetten .....
Amanda vraagt nu aan Japio of hij het jammer vindt dat Elly niet komt .....![]()
Ga je me aanvallen op een Tquote:
Alsof ik jou zou aanvallen op een Tquote:Op maandag 26 maart 2007 03:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ga je me aanvallen op een T![]()
Dit is de COS![]()
![]()
Die hoer is gelijk weggegaan toen ze Japio zag (sorry verkeerde adres)quote:Op maandag 26 maart 2007 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda (heel direct) naar Japio : "Heb jij het wel eens met een hoer gedaan"
Japio (na heeeel lang nadenken) : "Daar geef ik geen antwoord op"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |