Neequote:Op maandag 26 maart 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
is de TT nu wel goed ???
Mist alleen een haakje aan t begin, verder perfectquote:Op maandag 26 maart 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
is de TT nu wel goed ???
damn, het gaat me echt niet lukken, sorry ......quote:Op maandag 26 maart 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mist alleen een haakje aan t begin, verder perfect
Ja dus![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
is de TT nu wel goed ???
Had hem al 15 minuten klaar staan![]()
Boeiend, alsof er nooit een COS titel fout gaatquote:Op maandag 26 maart 2007 03:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
damn, het gaat me echt niet lukken, sorry ......
Jawel, maar ik doe het ieder keer weer fout ... that sucksquote:Op maandag 26 maart 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeiend, alsof er nooit een COS titel fout gaat![]()
Nadenken is een optiequote:Op maandag 26 maart 2007 03:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doe het ieder keer weer fout ... that sucks![]()
opent? ff nadenken hequote:Op maandag 26 maart 2007 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nadenken is een optie
Wat ben je meer als je een opend ?
Een Topic Titel opend?quote:Op maandag 26 maart 2007 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nadenken is een optie
Wat ben je meer als je een TT opend ?
Doe maar eens online zetten zal ik kijken wat ik er mee kanquote:Op maandag 26 maart 2007 03:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand interesse in sound files van de DGK ?? Ik heb ongeveer 1 GB aan audio
van de afgelopen drie maanden, kan ze eventueel online zetten .....
Amanda vraagt nu aan Japio of hij het jammer vindt dat Elly niet komt .....![]()
Ga je me aanvallen op een Tquote:
Alsof ik jou zou aanvallen op een Tquote:Op maandag 26 maart 2007 03:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ga je me aanvallen op een T![]()
Dit is de COS![]()
![]()
Die hoer is gelijk weggegaan toen ze Japio zag (sorry verkeerde adres)quote:Op maandag 26 maart 2007 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda (heel direct) naar Japio : "Heb jij het wel eens met een hoer gedaan"
Japio (na heeeel lang nadenken) : "Daar geef ik geen antwoord op"
Kan gebeurenquote:Op maandag 26 maart 2007 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik jou zou aanvallen op een T![]()
Ik begreep er gewoon geen fuck van![]()
ik had het niet eens meer gedaan als ik jou was!!quote:Op maandag 26 maart 2007 03:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doe het ieder keer weer fout ... that sucks![]()
Dank je wel voor je steunquote:Op maandag 26 maart 2007 03:23 schreef snetje het volgende:
[..]
ik had het niet eens meer gedaan als ik jou was!!
enter
enter
of gewoon op je eigen manier![]()
![]()
hahahahaha, waar haalt j.aap die 150 cp vandaan dan? Gaat hij er vanuit dat hij er nog zolang in zit?quote:Op maandag 26 maart 2007 03:38 schreef r3gi3boy het volgende:
Amanda moet nu al bijna een half uur zich tegen Jaap verdedigen dat haar borsten "echt" zijn.
Jaap is er stellig van overtuigt dat dit niet waar is en zal degene die de gouden tip geeft omtrent de echtheid van haar borsten (de doktor bijv. die ze vergroot heeft) uitnodigen in de gouden kooi voor 150 contactpunten.
Ja joh, zolang er geen paparazzi-momenten zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 06:54 schreef Ionesco het volgende:
weetje, ik vind t saai.
Dat brian er eindelijk achter komt dat ama eigenlijk een omgebouwde man is..Paaaraa ten top...quote:Op maandag 26 maart 2007 07:33 schreef Prospera het volgende:
Matjes, met 1 homo die de ander aftrekt en een hetero die zijn neukertje een zwangerschapstest opdringt? En de ene homo-wannabee heeft een vriendinnetje die de housekeeping doet.
De Zwanger- wannabee stort zich weer in de armen van haar boylover.
Hoe erg wil je dat het wordt??
Yep, zijn vrouwen ook af en toequote:Op maandag 26 maart 2007 07:39 schreef rebellious_angel het volgende:
lol, mijn dag indeling wordt niet bepaald door DGK, als er nu rond ontbijt tijd iets zou gebeuren. Maar alles daar is nog in diepe rust. Overigens, iemand die bi is, is niet gelijk een homo wannabee, dan zouden er heel wat meer homo's zijn. Huub is gewoon bi met een voorkeur voor vrouwen, niets mis mee. Ik vind het een beetje suf om iedere vent die niet gelijk laat merken bang van homo's te zijn, zelf een homo te noemen, zo 40's/50's. Het is 2007, mag een man gewoon bi zijn aub?
Iedereen hier een fijne dag, ik spiek af en toe wel ff op het werk.
Uhh.. Huub die geexpirimenteerd heeft met een homo man, maakt hem nog niet gelijk bi (of homo). Hij gaf duidelijk aan dat het eens maar nooit weer was en als je bi bent, dan wil je nog wel eens. Het is 2007, als je een keer een beetje kloot met een vent/vrouw ben je niet gelijk bi hoor. Maar goed, laat die jongen lekker zonder er een labeltje op te plakken, homo, hetero, bi... wat maakt het uit, hij maakt er geen probleem van, dus waarom wij wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 07:39 schreef rebellious_angel het volgende:
Huub is gewoon bi met een voorkeur voor vrouwen, niets mis mee. Ik vind het een beetje suf om iedere vent die niet gelijk laat merken bang van homo's te zijn, zelf een homo te noemen, zo 40's/50's. Het is 2007, mag een man gewoon bi zijn aub?
We hebben er gewoon een nieuwe categorie bij;quote:Op maandag 26 maart 2007 08:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhh.. Huub die geexpirimenteerd heeft met een homo man, maakt hem nog niet gelijk bi (of homo). Hij gaf duidelijk aan dat het eens maar nooit weer was en als je bi bent, dan wil je nog wel eens. Het is 2007, als je een keer een beetje kloot met een vent/vrouw ben je niet gelijk bi hoor. Maar goed, laat die jongen lekker zonder er een labeltje op te plakken, homo, hetero, bi... wat maakt het uit, hij maakt er geen probleem van, dus waarom wij wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |