Bijsluiter ergens van.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
Hebben ze weer post gehad? Ik zie Eric lezen.
Nicotinepleisters ... heb ik ook inmiddels scanman !!!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
Hebben ze weer post gehad? Ik zie Eric lezen.
Gooi weg die handel. De verslaving is niet wat het stoppen zo moeilijk maakt. Het is 90% de gewoonte.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nicotinepleisters ... heb ik ook inmiddels scanman !!!
Ik vind persoonlijk de blonde ook het leukstquote:Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
Met drie man sterk de tanden witten is ook niet echt nodig, alleen de blonde doet het werk.
Maar Eric wil toch ook helemaal niet stoppen?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gooi weg die handel. De verslaving is niet wat het stoppen zo moeilijk maakt. Het is 90% de gewoonte.
Blondje is ook wel leuk ja alleen imo. iets te dikkig.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de blonde ook het leukst![]()
I know ... maar ik red het niet op mentholkauwgom alleen zoals jij. Dus mét boek én DVD én pleisters én leuke beloning in het vooruitzicht moet ik toch een eind komen denk ik zo.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gooi weg die handel. De verslaving is niet wat het stoppen zo moeilijk maakt. Het is 90% de gewoonte.
Wordt dan leuk met blacklightfeestje volgende week ....quote:Op maandag 26 maart 2007 17:21 schreef FdW het volgende:
Foutje gemaakt bij het instellen van de bleekmachine.
Per kg lichaamsgewicht. Wat een wit bekkie straks![]()
Friendsquote:Op maandag 26 maart 2007 17:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Wordt dan leuk met blacklightfeestje volgende week ....![]()
Inderdaad. Lichamelijk ben je er na uiterlijk 2 weken al vanaf (dan heb ik het niet over de aangerichte schade aan bijv. longenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen probleem zolang het ''babyspek'' is.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Blondje is ook wel leuk ja alleen imo. iets te dikkig.
Net leek het trouwens wel mee te vallen.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Geen probleem zolang het ''babyspek'' is.![]()
Ligt er ook een beetje aan wat de beloning is... !!!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
I know ... maar ik red het niet op mentholkauwgom alleen zoals jij. Dus mét boek én DVD én pleisters én leuke beloning in het vooruitzicht moet ik toch een eind komen denk ik zo.
Ik mis alleen nog een appeltje in haar mondquote:Op maandag 26 maart 2007 17:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Blondje is ook wel leuk ja alleen imo. iets te dikkig.
Tis wel BBQ weerquote:Op maandag 26 maart 2007 17:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een appeltje in haar mond
Een beetje een speenvarken?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een appeltje in haar mond
Als je een beloning nodig hebt, dan is de wil om te stoppen misschien niet groot genoeg. Die beloning zal al snel minder belangrijk worden naarmate de zin in een sigaret groter wordt.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
I know ... maar ik red het niet op mentholkauwgom alleen zoals jij. Dus mét boek én DVD én pleisters én leuke beloning in het vooruitzicht moet ik toch een eind komen denk ik zo.
Ze heeft een hoofd die je op een dik lichaam verwacht. Maar zo heel dik is ze volgensmij niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja doet ze me wel aan denken![]()
Da's niet gek zeg.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Basecamp Mount Everest in het najaar ... de Zuidkant, Nepal.
Dacht ik ook aan .. msischien dat ze er af en toe voor een uurtje tussenuit knijpt zonder dat het op de streams komt? Je hoort haar nergens meer over.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:29 schreef Mika25 het volgende:
Waarom hoor ik NatasJa nooit meer over haar Touraeg ritje? Dat zou toch inmiddels al geweest moeten zijn? Of zou ze een spreekverbod gekregen hebben?
Houden zo, in jezusnaam...quote:Op maandag 26 maart 2007 17:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan .. msischien dat ze er af en toe voor een uurtje tussenuit knijpt zonder dat het op de streams komt? Je hoort haar nergens meer over.
waarom de zuidkant?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja een vreemd kleurtje aan het uiteindequote:Op maandag 26 maart 2007 17:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Jaap nou zulke vuile vingers?
"Heb ik hier nou 20 minuten lang eten voor moeten opgeven!?"quote:Op maandag 26 maart 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
Billie begint te kreunen en te bewegen. Zou hij het redden?
Ben trouwens erg benieuwd naar zijn reactie.
Ik schat , iets in de trant van.........ik zie geen verschil.
ik denk dat jaap zowiezo blij mag zijn dat hij nog tanden heeft. gezien het eten wat hij daar tussendoor gepropt heeft.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
Billie begint te kreunen en te bewegen. Zou hij het redden?
Ben trouwens erg benieuwd naar zijn reactie.
Ik schat , iets in de trant van.........ik zie geen verschil.
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Heb ik hier nou 2060 minuten lang eten voor moeten opgeven!?"
Ja, maar hij kauwt niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik denk dat jaap zowiezo blij mag zijn dat hij nog tanden heeft. gezien het eten wat hij daar tussendoor gepropt heeft.![]()
Vanwege de mooie trekkingroute ... Het lager gelegen 1e basiskamp aan de Noordkant (Tibet) is tot aan de deur per auto te bereiken. Zuidkant is lopen vanaf Lukhla, maar ik ga met rugzak vanaf Kathmandu. Hoop daar te zijn wanneer de klimmers hoog op de berg zitten en kan dan ongeveer een week in het basiskamp verblijven. Verder maar in de SC anders krijg ik op m'n donder vrees ik .....quote:
OMG! Omdat hij er is, natuurlijk...quote:Op maandag 26 maart 2007 17:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Misantroop!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je een beloning nodig hebt, dan is de wil om te stoppen misschien niet groot genoeg. Die beloning zal al snel minder belangrijk worden naarmate de zin in een sigaret groter wordt.
En wat heeft dit geouweneel met DGK te makenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Vanwege de mooie trekkingroute ... Het lager gelegen 1e basiskamp aan de Noordkant (Tibet) is tot aan de deur per auto te bereiken. Zuidkant is lopen vanaf Lukhla, maar ik ga met rugzak vanaf Kathmandu. Hoop daar te zijn wanneer de klimmers hoog op de berg zitten en kan dan ongeveer een week in het basiskamp verblijven. Verder maar in de SC anders krijg ik op m'n donder vrees ik .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |