Heb ik ut niet goed gedaan dan ????quote:Op maandag 26 maart 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat Leandra de volgende SC weer openen?
Zoals het hoort?
Bij mij komen ze daar sowieso niet voor...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan ken jij een ander slag mensen als ik, als er bij mij rond deze tijd iemand aan de deur komt willen ze meestal iets van me, geld lenen of zo.![]()
In dit geval gevulde paaseitjes bij de koffie...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:23 schreef Hathor het volgende:
Wat voor lekkers hebben we het over ?
niet open doenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij komen ze daar sowieso niet voor...
Ik zat eigenlijk te denken aan een slaatje. Koffie met een slaatje is weer eens wat anders.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit geval gevulde paaseitjes bij de koffie...
Wat voor lekkers wil jij bij je bier??
Dan wil ik een boswandeling!!!!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Drinken we ook bier in de SC tegenwoordig?
Z'n krat moet leeg, wat zijn we dan voor onbarmhartige medeFOKkers als we niet bereid zijn daarbij te helpen???quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Drinken we ook bier in de SC tegenwoordig?
Ik heb net de hond uitgelaten, ik blijf verdomme niet aan het wandelen.quote:
He lekker. Apart bedoel ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan een slaatje. Koffie met een slaatje is weer eens wat anders.![]()
In het bos???quote:Op maandag 26 maart 2007 23:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb net de hond uitgelaten, ik blijf verdomme niet aan het wandelen.![]()
ja potverquote:Op maandag 26 maart 2007 23:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb net de hond uitgelaten, ik blijf verdomme niet aan het wandelen.![]()
Weinig bos hier, alleen hoogbouw.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 maart 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Ik ga wel ff boswandelen in me bed, tis me beetje te gezapig op de streams.
Hoezo dat ?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
Maarre Hathor?? Ben jij orthodontist ofzo??
Die had ik al een tijdje tegoed!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Ik wilde jullie trakteren op een ijzerkoekje dat is echt vlaardings, maarre geen afbeeldingen van te vinden op google.
Is dat wel goed voor je tanden eigenlijk? Zeg maar zoals marmercake met echte stukjes marmer?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Ik wilde jullie trakteren op een ijzerkoekje dat is echt vlaardings, maarre geen afbeeldingen van te vinden op google.
Ik haal er morgen een en maak er een mooie foto van. Dan krijg je hem van mij, de smaak moet je er maar bij denken maar het is zo jammieeeeeeeeeeee.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Is dat wel goed voor je tanden eigenlijk? Zeg maar zoals marmercake met echte stukjes marmer?
Zoiets??quote:Op maandag 26 maart 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Ik dacht dat ze misschien ijzerkoekjes heetten omdat ze uit een wafelijzer komenquote:
Slaap lekker, ik ga ook zo. Ook dichtvallende ogen.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
maarre ik ben er weg van, me ogen vallen dicht.![]()
![]()
![]()
![]()
In de schoonmaakindustrie ja, dat krijg je als je je school niet afmaakt.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
In je profiel staat dat je zelftandig ondernemer bent.... vandaar![]()
Jij hebt het over de SC TTquote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volledig ontopic in een non topic topic. Zoiets.![]()
Trustequote:Op maandag 26 maart 2007 23:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik ga ook zo. Ook dichtvallende ogen.![]()
Wacht ff ik roep mijn puber er ff bijquote:Op maandag 26 maart 2007 23:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
In de schoonmaakindustrie ja, dat krijg je als je je school niet afmaakt.![]()
Ach ja, je kan er van leven, alles is beter dan handje ophouden.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht ff ik roep mijn puber er ff bij![]()
Klopt, ik was ff in de war...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt het over de SC TT![]()
Ik over de COS TT![]()
Die ging daarnet namelijk gruwelijk mis![]()
![]()
Trustequote:Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen strakkies. en ook Hathor en Ian-Nicky later....![]()
De humor in de OP word iets minder goed ontvangenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Klopt, ik was ff in de war...![]()
Maar ik vind dat je het goed doet in de COS- op's. Mag wel gezegd worden.![]()
Het gemiddelde IQ is daar niet hoog genoeg om dat te kunnen waarderenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De humor in de OP word iets minder goed ontvangen![]()
Laat ze wegzakken, ik neem een biertjequote:Op maandag 26 maart 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ is daar niet hoog genoeg om dat te kunnen waarderen![]()
Wel in een glas graag, er zijn grenzen hèquote:Op maandag 26 maart 2007 23:47 schreef Hathor het volgende:
* Hathor serveert Leandra een koud flesje Bavaria
Glas erbij of lurken we uit de fles vanavond ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |