abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:22:05 #1
166006 Polonium-120
the morning after
pi_47729914
Wist je dat....

Wist je dat, deze OP misschien mijn laatste is bij gebrek aan reacties?
wist je dat, de vrouwelijke kant van huub vandaag vergeten is dat zij keukendienst heeft?
wist je dat, je TAAS (bij mannen) het gevoelige gedeelte is tussen de anus en het begin van de balzak en dat deze vaak ook behaard is?
Wist je dat, eric 'misbruik' wilde maken van huub zijn TAAS en er niet over pijpen gesproken mag worden?
Wist je dat, 'penis' in het Latijn 'staart' betekent?!
Wist je dat, dat ook amanda gemiddeld 2,2 jaar van haar leven in de badkamer doorbrengt?
Wist je dat, je niet aan je ellebogen kan likken (m.u.v. brian want die heeft het zowiezo achter zijn ellebogen)?
Wist je dat, het geluid dat uit jaap zijn dunne darm komt het de dunne darm is die zichzelf 'schoonveegt'?
Wist je dat, ook de ene helft van de hersenen van amanda slaapt terwijl de ander wakker is?
Wist je dat, amanda soms een gezicht moet trekken alsof ze nadenkt?
Wist je dat bijna iedereen die dit gelezen heeft geprobeerd heeft aan hun ellebogen te likken?

Wederom Heet Ik (en namens beroemde Ian) U Van Harte Welkom, Waarde Fokkerts En Fokkerinnetjes!

Natasja heeft weer haar periodieke 'ik ga echt snel naar huis' emoties getoond na het zien van het filmpje waar de kleine nachtegaal, Cheyenne, zingend 'just the two of us' ten gehore brengt. Brian die zijn ondergang ziet bij het toekomstige vertrek van Natasja verdedigt zijn standpunt met braiaanse retoriek. Natasja blijft nog langer 'gevangen' in luxe aangezien John goed voor de kinderen zorgt. Een ander voordeel voor natasja en haar kinderen is het spreekverbod bij Cheyenne op school waar ze niet over DGK mogen praten.

Ondertussen was daar juf judith waar zij les geeft behalve aan Brian, Natasja en 'Greased Lightning Jaap'. En zelfs juf Judith een verrassing heeft!

Naar is gebleken hoef je voor het betere trek- en zuigwerk niet bij amanda te zijn. Aan de dis mocht er niet over eric zijn orale capaciteit gesproken worden maar het wordt zeker vervolgd. Zelfs Jaap kan zijn nieuwsgiergigheid niet bedwingen. We wachten af wie de schandknaap wordt.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lieve Fokkertjes,
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn,
wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic: [SC # 22] Koffie met lekkers....

Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u écht even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau: DGK-HOOLIGANS

Mocht u een (vervelende) Lieke obsessie hebben en kunt u zich niet inhouden, verwijs ik u naar het wees lief voor lieke&huub topic: Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo?

Mocht u hier enkel komen om te zieken door meerdere malen hetzelfde bericht te posten, eventueel onder een ander account, wens ik u van harte een ziekte naar keuze toe.
Denk dan aan een lichte verkoudheid of een opkomend griepje.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Game On!
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_47730006
Ik hoop zo dat Judith met steentjes voor Syl komt
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 22:24:26 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47730036
Sorry dat ie te laat is, gezien je OP.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')