Mooi, dan ga ik nog ff een glaasje "Stellar nogwat" scoren.... ja ik weet het... kleine glaasjesquote:
Je bent toch niet gevallen he?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
Gvd wat is dat laminaat glad...
Nu nog!?quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:35 schreef Dutchguy het volgende:
Nog iets interessants op de streams?
Waar is de tijd gebleven van gooien en smijten met deksels en stofzuigen in de nacht? Huub en Eric zijn zo braaf geworden!quote:
Ben bang dat we dat aan de officiele bedtijd te danken hebben...quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven van gooien en smijten met deksels en stofzuigen in de nacht? Huub en Eric zijn zo braaf geworden!![]()
Ja, vreemd eigenlijk dat ze die beperkingen opleggen. Laat ze lekker zelf dingen beslissen, wanneer ze willen slapen enzo, krijg je ook meer irritaties.quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben bang dat we dat aan de officiele bedtijd te danken hebben...![]()
Het zijn toch verdomme miljonairs!?quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja, vreemd eigenlijk dat ze die beperkingen opleggen. Laat ze lekker zelf dingen beslissen, wanneer ze willen slapen enzo, krijg je ook meer irritaties.![]()
Precies. 't Is nu net een klasje. Tijd voor een nieuwe bewoner ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn toch verdomme miljonairs!?![]()
Laat ze lekker zieken als ze dat willen!
Beter gooien ze er meteen 2 nieuwe inquote:Op woensdag 28 maart 2007 03:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Precies. 't Is nu net een klasje. Tijd voor een nieuwe bewoner ook.![]()
Ma Tokkie en Seki van De Bus!quote:Op woensdag 28 maart 2007 04:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter gooien ze er meteen 2 nieuwe in![]()
Hehe en dan alle 3 tegelijk Huub in sluiten in de keuken en zeggen dat de Kaboutah door het poortje moet en hij mag zelf kiezen welke van de 3.quote:Op woensdag 28 maart 2007 04:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Of nog 2 Japio's...
Kijken wat Huub doet.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 04:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hehe en dan alle 3 tegelijk Huub in sluiten in de keuken en zeggen dat de Kaboutah door het poortje moet en hij mag zelf kiezen welke van de 3.![]()
Truste Prospera!quote:Op woensdag 28 maart 2007 04:14 schreef Prospera het volgende:
truste jongens, ik mag over 4 dagen weer unlimitate posten![]()
Ik verheug me er nu al opquote:Op woensdag 28 maart 2007 04:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
En over 4 dagen gaat het dak ervan af![]()
slaap lekker![]()
Ik moet toch ff Ian een veer in zijn reet steken. Die OPs zijn geweldig steeds weer, waar haalt hij de inspiratie vandaan.quote:
Naar ???? of Lekker ????quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:49 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vannacht heel naar van Marrije gedroomd. Kan verdomme mijn hele bed verschonen...
Wat een paasei is dat toch!![]()
Kwam ze achter je aan met een zweep en een emmer onvriendelijke woorden? En dan Disana erachteraan, huppelendquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:49 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vannacht heel naar van Marrije gedroomd. Kan verdomme mijn hele bed verschonen...
Wat een paasei is dat toch!![]()
Doei lieffie tot vanavond,quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohja, schurft...
Ik heb ook nog een soort van leven!
Hmm, tot vanavond dan maar lieve Fokkertjes ^^![]()
![]()
Mij wel natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, ik heb ook echt niets gemist!?
Uiteraard, uiteraard...quote:
Ik was er ook niet hoor... sterker nog: ik kreeg een uurtje geleden een telefoontje: en nou heel rap achter je PC vandaan en naar buiten....quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard...
Maar ik moest écht even de stad in...
Heeft me een prachtige roze stropdas opgeleverd!![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was er ook niet hoor... sterker nog: ik kreeg een uurtje geleden een telefoontje: en nou heel rap achter je PC vandaan en naar buiten....
Ik zat niet eens achter de PC, de kid zat er, en dus deed mijn MSN alsof ik online was
Maarre..... roze stropdas.... COOL![]()
Moest wel lachen hoor....... is een goeie vriend die ik soms maanden niet spreek maar soms ook bijna dagelijks wel... of dat 's morgens m'n telefoon gaat: je nest uit, de deur open doen en koffie zetten, en rap een beetje want je buren beginnen al een beetje raar te kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Mensen bellen je ook echt om je van de pc te sturen!?![]()
Enne, mjah, mijn roze stropdas is prachtig![]()
Ben je ondertussen alweer een beetje bijgekomen van gisteravond?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moest wel lachen hoor....... is een goeie vriend die ik soms maanden niet spreek maar soms ook bijna dagelijks wel... of dat 's morgens m'n telefoon gaat: je nest uit, de deur open doen en koffie zetten, en rap een beetje want je buren beginnen al een beetje raar te kijken
Nou..... als ik eerlijk moet zijn...... neuh, nog niet helemaalquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je ondertussen alweer een beetje bijgekomen van gisteravond?![]()
Het heeft ons wel deze prachtige SC opgeleverd!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou..... als ik eerlijk moet zijn...... neuh, nog niet helemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |